Over de wielersport en zijn beoefenaars.

saiz opgepakt

max29
Forum-lid

max29 26 mei 2006 13:10

je ziet dat als je een product neemt- epo- je tegen de lamp loopt die wetenschap wordt veel toegepast; de grote jongens nemen nooit een middel altijd meerderen...die taktiek is ook t.k.v. Chris p. toegepast. Kreeg alleen epo en gesnapt was ie. Dom dus van Heras om maar een middel te nemen . Die fout heeft Johan Museeuw nooit gemaakt ... We hebben 10-12 ´producten´staan die Johan heeft gebruikt. Hij heeft alle overwinningen van de laatste 10 jaar met een scala ´een pakketje´ noemen we het, gewonnen.
Op zich zijn de gewonnen bekers waar hij nu langs loopt verkregen door het naaien van zijn collegaas. Nu ja... als je daar zo een goed gevoel aan over houdt dan  zegt dat genoeg.Hij keek bij elke overwinning al redelijk zuur en zal dat nu ook doen.... We hebben kostelijk gelachen om heilige T. Boontje die zegt dat hij ook  schoon rijdt. .Johan M. gaf ± 12 jaar geleden precies gelijkend interview en de meeste belgen trappen erin met open ogen .... Johan heeft dus 10 jaar alle controles kunnen foppen dat is waar hij eigenlijk alleen een topsporter in is ..dat is Vakwerk. Zo zie je hoeveel kennis en kunde er is bij quickstep op dat gebied want het vraagt een behoorlijke organisatie en dus zal heilige Tom niet snel tegen de lamp lopen. 
Der Jan Sullie neemt zijn anti bronchitis middelen die de echte doping maskeren en krijgt dat a-b-eetje  gewoon van de tourarts. Als Ullie niet goed rijdt gaat ook direct naar de rondearts om wat op te halen. Waarom denk je nu echt dat dat voor zijn bronchitis is....Sullie wordt geweldig goed ´begeleid ´door de laboos van Bayer en daar kom je echt niet tussen...Bovendien leidt een belg met ervaring die stal...
Dat Sainz wordt nu geslacht. Is dat terecht Is hij niet gewoon onvoorzichtig geworden.. Rabobank heeft vele hele goede renners. Ze winnen echter niets want ze rijden schoon ..dat is een keuze .. Niet iedereen kan dat hebben en verdragen en dat zo doen..de meeste willen winnen  en moeten winnen . 

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 26 mei 2006 13:35

Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 25 Mei 2006

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 25 Mei 2006

Prima! Moeten alle sponsors doen als er sprake is van doping. Misschien dat de renners en begeleiding eens gaan beseffen dat ze hun eigen glazen ingooien.

Maar ook onschuldige renners worden dan de dupe , renners die misschien er helemaal niks van afweten. Bovendien is het profwielrennen dan zo goed als af te schrijven omdat er dan weinig sponsoren overblijven die nog trek hebben in het wielrennen.Maar dan gaan de salarissen vanzelf ook weer naar beneden.

Dat is dan vette pech. Moet men maar controle op collega coureurs uitvoeren en hun MND eens opendoen als er doping gebruikt wordt. Men zou ook iedere  coureur die doping heeft gebruikt voor het leven moeten schorsen. Dan wel voor ALLE sporters en niet alleen wielrenners.  Men is altijd té schijterig geweest om eens recht voor zijn raap te zeggen wat er nu fout is en WIE er pakken. Als ze gaan beseffen dat de sponsors afhaken omdat hun collega doping gebruikt dan doen zij misschien hun mond wel open. Toen men Breukink jaren geleden eens vroeg of hij wist wie er doping gebruikten en of er überhaupt wel gepakt werd deed hij daar enorm ontwijkend over. In feite wilde hij niets zeggen. Bang natuurlijk, maar hij wist het wel degelijk. Als het niet anders gaat, dan moet het maar rigoreus zó. Geen sponsoren meer of levenslange schorsing.  Doping moet verdwijnen.

Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

max29
Forum-lid

max29 26 mei 2006 14:03

Dus alleen Sainz slachten is realitiet maar niet terecht .                                    Wordt er met 2 of 12 maten gemeten jazeker..
Ullie werd 2 jaar geleden ook betrapt. In allerijl is het middel toen in een discotheek weggelegd  en zou hij het daar hebben geslikt ...dat is klasse (jusitie)Schorsing 6 maanden winterseizoen bovendien dus wie zeurt er nog ...
Johan is meerdere keren aangehouden doch op zijn 36e pas werd hij z.g. officieel betrapt op anderhalve asperientje . Alle keren daarvoor zijn uit de dossiers ´verdwenen` oftewel per ongeluk gedeleet. Zulke ´helden ´gaan echt wel vrijuit maar Sainz of Lance die kan je gerust slachten ...
j

amclassic-fan
Moderator

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 mei 2006 14:09

Max29, Pantani en Lazo graag zou ik ook jullie bronvermeldingen willen lezen. Ik ben uitermate benieuwd.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dwangarbeider
Forum-lid

dwangarbeider 26 mei 2006 15:21

Het is toch wel opvallend dat de laatste jaren er bijna geen renners meer betrapt worden na een dopingcontrole.  De gevallen die aan het licht komen zijn er steeds na huiszoekingen of politie-onderzoeken.  Men slaagt er blijkbaar ontzettend goed in om de controles van de UCI te omzeilen.

lazo
Forum-lid

lazo 26 mei 2006 15:57

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 26 Mei 2006

Max29, Pantani en Lazo graag zou ik ook jullie bronvermeldingen willen lezen. Ik ben uitermate benieuwd.

ik ben altijd geneigd om te geloven dat er echt clean word gereden,vooral door interviews van boonen,bruyneel,armstrong,........ik kan me nie voorstellen dat die zo kunnen liegen voor de camera,maar voorbeelden zoals museeuw,en vele andren die ook zogezegd niks gepakt hebben en waarvan 100 zeker is bewezen dat ze wel middelen hebben gebruikt laat me toch twijfelen,museeuw heeft heel véél jaar aan de top gestaan en nooit betrapt!!!Ik weet dat er ook veel overdreven word,daar ben ik héél zeker van,mensen zijn gewoon aan het wachten op maar één ontdekking in de wielrennerij over doping om daarna extreem te overdrijven daarover maar toch blijf ik erbij waar rook is,is ook vuur!

pantani
Forum-lid

pantani 26 mei 2006 19:01

Ik ben maar "een heel gewoon manneke" en tog...
niet zolang geleden zij een "dokter"(naam hou ik liever voor mezelf)ik ga met jou(op mij dus)een test doen,aan de hand van die test ga ik zien of je echt geschikt bent of dat je een "dikke nul"bent!
Test liep positief,maar toen zij hij dit:
*Boonen die is gemaakt voor de koersfiets,maar...
GEEN ENKELE GEWNE MENS is tot zulke resultaten in staat!

Persoonlijk vind ik ook dat ze sommige dingen moetten toelaten,maar om te zeggen dat sommige niet nemen?
Toekomst zal het uitwijzen....
il magnifico

theriddler
Forum-lid

theriddler 26 mei 2006 19:04

Dus volgens jou is Boonen NIET clean?
uhm................die wint, dus Basso is ook niet clean, iedereen die beter is dan de rest is niet clean? hou een beetje vertrouwen in de mensheid!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

pantani
Forum-lid

pantani 26 mei 2006 19:09

Zie,ik wil hier helemaal geen zever of ruzie maken,maar geloof me...
W8 nog even!
Voor de rest,zal hier wel over zwijgen!(Zult wel zien!)
il magnifico

amclassic-fan
Moderator

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 mei 2006 19:27

bronvermelding...
"dokter" is dat weer iemand uit een paramedische B-circuit? Een dokter is iemand die medicijnen gestudeerd heeft en voor de rest niemand. Een masseur noem je toch ook geen fysiotherapeut?
Zeg je van iedereen die harder dan jouw rijdt dat ze doping gebruiken? of enkel van profs?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dries
Forum-lid

dries 26 mei 2006 20:37

Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 26 Mei 2006

Dus volgens jou is Boonen NIET clean?
uhm................die wint, dus Basso is ook niet clean, iedereen die beter is dan de rest is niet clean? hou een beetje vertrouwen in de mensheid!

boonen clean laat me niet lachen, een groot atleet maar zeker niet clean!
en basso heeft het grote voorbeeld mister 60 naast hem staan!

pantani
Forum-lid

pantani 26 mei 2006 21:32

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 26 Mei 2006

bronvermelding...
"dokter" is dat weer iemand uit een paramedische B-circuit? Een dokter is iemand die medicijnen gestudeerd heeft en voor de rest niemand. Een masseur noem je toch ook geen fysiotherapeut?
Zeg je van iedereen die harder dan jouw rijdt dat ze doping gebruiken? of enkel van profs?

Zeker niet!
Maar het is mss de manier waarop?-Geloofwaardigheid?
Persoonlijke vraag:denk jij dat Boonen iets neemt of totaal clean is?en liefst eerlijk,gewone vraag,niet meer!
il magnifico

Plaats reactie