Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Aansprakelijkheid na valpartij

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 07 jun 2006 09:14

Quote: Origineel geplaatst door Moia op 07 Juni 2006
Nee maar dat bewijst maar als te meer dat ik nooit val. Ik ben de Shevchenko van de wielersport.    


Nou , je valt hier toch een beetje op je neus.

Shevchenko valt ook wel eens hoor. En dat jij niet valt is misschien omdat je misschien wel schijterig rijdt en bij iedereen uit de buurt blijft of andersom.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

bandit
Forum-lid
Berichten: 241
Lid geworden op: 14 feb 2005 19:42

bandit 07 jun 2006 10:15

Quoten: Origineel geplaatst door Moia op 06 Juni 2006


WHAHAHAHAHA
een valpartij amateurs
 


Hm, deze opmerking gaat weer helemaal nergens over. Erg respectloos en een excuus lijkt mij hier op zijn plaats.
@Nash: onlangs ben ik in Franeker onderuit gegaan als gevolg van natte klei op de weg; een resultaat van wegwerkzaamheden. Ik ben bezig met een schadeclaim. Mijn verzoek tot het erkennen van aansprakelijkheid werd ook van tafel geveegd en dus ga ik nu via een kort geding proberen mijn gelijk halen, én mijn schade te verhalen.
Op de site van de ANWB staat het e.e.a. over letselschade (juridisch advies is gratis voor allen ANWB-leden):www.letselschade.nlwww.verkeersrecht.nl
Ik heb ook mijn ziektekostenverzekeraar van het ongeval op de hoogte gebracht. Die zijn momenteel aan het bekijken of ze de schade op de gemeente Franeker willen verhalen. Dit heeft als voordeel dat het twee-tegen-één wordt.
Voor meer details kan je via e-mail contact met me opnemen.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 07 jun 2006 13:27

Quoten: Origineel geplaatst door Moia op 07 Juni 2006


Nee maar dat bewijst maar als te meer dat ik nooit val. Ik ben de Shevchenko van de wielersport.    

Ik wil je graag geloven: Als je al zo diep bent gezonken is het ook onmogelijk om nog te vallen.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

bandit
Forum-lid
Berichten: 241
Lid geworden op: 14 feb 2005 19:42

bandit 07 jun 2006 13:53

Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 07 Juni 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Moia op 07 Juni 2006


Nee maar dat bewijst maar als te meer dat ik nooit val. Ik ben de Shevchenko van de wielersport.    

Ik wil je graag geloven: Als je al zo diep bent gezonken is het ook onmogelijk om nog te vallen.

.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 07 jun 2006 14:16

ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat je met zulke ongevallen voor rechtshulp terecht kunt bij sommige fietsersbonden ( maar of je dan lid moet zijn?).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

moia
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 mei 2006 19:41

moia 07 jun 2006 18:41

Quoten: Origineel geplaatst door Bandit op 07 Juni 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Moia op 06 Juni 2006


WHAHAHAHAHA
een valpartij amateurs
 


Hm, deze opmerking gaat weer helemaal nergens over. Erg respectloos en een excuus lijkt mij hier op zijn plaats.
@Nash: onlangs ben ik in Franeker onderuit gegaan als gevolg van natte klei op de weg; een resultaat van wegwerkzaamheden. Ik ben bezig met een schadeclaim. Mijn verzoek tot het erkennen van aansprakelijkheid werd ook van tafel geveegd en dus ga ik nu via een kort geding proberen mijn gelijk halen, én mijn schade te verhalen.
Op de site van de ANWB staat het e.e.a. over letselschade (juridisch advies is gratis voor allen ANWB-leden):www.letselschade.nlwww.verkeersrecht.nl
Ik heb ook mijn ziektekostenverzekeraar van het ongeval op de hoogte gebracht. Die zijn momenteel aan het bekijken of ze de schade op de gemeente Franeker willen verhalen. Dit heeft als voordeel dat het twee-tegen-één wordt.
Voor meer details kan je via e-mail contact met me opnemen.

EXCUUS MN REET
Villareal CF

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 07 jun 2006 19:17

Doe normaal idioot
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

debolle
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:57

debolle 07 jun 2006 19:18

Quoten: Origineel geplaatst door Moia op 06 Juni 2006


WHAHAHAHAHA
een valpartij amateurs
 


leer eerst maar eens fatsoenlijk nederlands voordat je een ander uitlacht...
 
een valpartij, amateurs.
 
<b>"Io n&#111;n puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 07 jun 2006 19:58

Lijkt me in voor een "ban" , gewoon geen aandacht meer schenken aan zo'n persoon. en laten liggen als ie toch een keer valt.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 jun 2006 21:44

Ik heb het ratteplan in werking gezet. Lijkt me zo wat meer iemand waar je over een arm heen rijdt  ipv van afstappen en een groep verder naar achter zitten...
Wat denk je met dit *heleboel bijvoeglijknaamwoorden* gedrag te bereiken?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

hunter
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 jun 2006 19:17

hunter 08 jun 2006 15:53

Als moia dit grappig vind mag hij daar toch best om lachen?En wat is er verder nou mis met zijn gedrag?
ijsjes te koop

moia
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 mei 2006 19:41

moia 08 jun 2006 15:55

Hunter ben jij al eens gevallen
IK NIET IK BEN GEEN AMATEUR
Villareal CF

Plaats reactie