wie wint er
Klimkoers Harzé
De Stockeu ligt wel een eindje van Harzé, nl. in Stavelot. Is dat koersje in Harzé geen kermiskoersje met rondjes? Als het niet met een grote ronde is, is het onmogelijk dat de Stockeu erin zit.
Ik denk dat de Niaster opgenomen is in die koers. Een ploegmaat van me vertelde me erover dat ie dat destijds gereden heeft en in de achtervolging ging op de latere winnaar, Thomas Dekker (bij de nieuwelingen dus!). Die Niaster is een lopende klim van 3km aan 7, naar 't einde ietsje steiler, met enkele bochtjes in.
http://www.salite.ch/niaster.htm
nau Casran,kermiskoersje zou ik het niet direct noemen, als je bij de Nieuwelingen/juniores zou gereden hebben dan zou je dit 'koersje' 1 van de zwaarste wedstrijden van het jaar vinden
Grtz
Ik denk dat de Niaster opgenomen is in die koers. Een ploegmaat van me vertelde me erover dat ie dat destijds gereden heeft en in de achtervolging ging op de latere winnaar, Thomas Dekker (bij de nieuwelingen dus!). Die Niaster is een lopende klim van 3km aan 7, naar 't einde ietsje steiler, met enkele bochtjes in.
http://www.salite.ch/niaster.htm
nau Casran,kermiskoersje zou ik het niet direct noemen, als je bij de Nieuwelingen/juniores zou gereden hebben dan zou je dit 'koersje' 1 van de zwaarste wedstrijden van het jaar vinden
Grtz
Goofer
Quoten: Origineel geplaatst door Goofer op 30 Juli 2006
Als 't geen interclub is, is 't een kermiskoers hé... of die nu 15 keer over de Niaster of de Redoute gaat of niet. En voor mij zijn de zwaarste koersen de platte!
Als 't geen interclub is, is 't een kermiskoers hé... of die nu 15 keer over de Niaster of de Redoute gaat of niet. En voor mij zijn de zwaarste koersen de platte!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 30 Juli 2006
Dit is ook zeker geen kermiskoers hoor, dit zijn koersen die de belgische bond organiseert om te kijken wie er goed bergop kan en bv kan selecteren voor stages of buitelandse klimwedstrijden, meestal komen de toppers ook naar hier. Je heb herbeumont, harzé en wanne
Dit is ook zeker geen kermiskoers hoor, dit zijn koersen die de belgische bond organiseert om te kijken wie er goed bergop kan en bv kan selecteren voor stages of buitelandse klimwedstrijden, meestal komen de toppers ook naar hier. Je heb herbeumont, harzé en wanne
Daar heeft de bond bijna niets mee te maken, die stage is gewoon voor wie eens een weekje in de ardennen wil trainen, Ingrid Mekers begeleid het, maar hierdoor ga je niet beter bezien worden door de bond...
Vriendjespolitiek .....
greets
Vriendjespolitiek .....
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
dijlespurter
- Forum-lid
nee hoor dat is die stage niet hoor pietelaladie van ingrid mekers was van vlaams brabant en ging door in malmedy zeker??die van wielerbond vlaanderen ging door in de vogezen en na de klimkoers in harze vertrokken die meteen