Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

gaan de echt wedstrijd rijders weleensuit

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 07 aug 2006 14:47

Ik doe dit persoonlijk niet graag,maar ik let ook op wanneer ik ga slapen...
wanneer ik iemand uit nodig!
Volgende week wss barbecue,maar eerst zeker weten dat ik niet koers,wil echt al trainen naar volgend jaar toe(dit is eerste jaar)
il magnifico

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 07 aug 2006 16:05

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 07 Augustus 2006


Ik doe dit persoonlijk niet graag,maar ik let ook op wanneer ik ga slapen...
wanneer ik iemand uit nodig!
Volgende week wss barbecue,maar eerst zeker weten dat ik niet koers,wil echt al trainen naar volgend jaar toe(dit is eerste jaar)


De avond voor een wedstrijd kun je echt wel een BBQtje doen hoor! Hoewel ik super veel respect hebt voor mensen die leven als monnik voor hun sport vind ik wel dat je een gezonde balans moet vinden tussen fietsen en een sociaal leven. Steeds meer ondek ik hoe relatief prestaties zijn, en dat plezier in de trainingen en wedstrijden het aller aller belangrijkste is.
Een BBQ voor een wedstrijd heb ik dit jaar meerdere malen gedaan, heb wel voor de BBQ wat pasta gegeten en alleen mager vlees en salades gegeten. (na de BBQ reed ik trouwens erg goed).
Enneh dat stappen, alcohol drinken is geen verplichting in een Dancing/Discotheek en een paar uur staan is ook geen ramp maar je dag/nacht ritme is wel aardig verstoord als je diep in de nacht/vroeg in de morgen in bed duikt.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

dijlespurter
Forum-lid
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 jun 2006 22:21

dijlespurter 07 aug 2006 16:18

Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 07 Augustus 2006


Quoten: Origineel geplaatst door dijlespurter op 07 Augustus 2006


Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 07 Augustus 2006

Ik NOOIT!!!


me too



als ik mag vragen,is dit gewoon omda je gewoon niet graag uitgaat(privé redenen)ofwel, wat ik me echt afvraag gewoon omda jullie het doen om je lichaam op peil te houden voor de wedstrijden??

allebei zeker

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5692
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 07 aug 2006 16:23

Eddy planckaert heeft ooit eens verteld dat hij voor een belangrijke wedstrijd uit het hotel "ontsnapt" was en zich volgepropt met een pak frietes met vette mayonnaise waarna hij deze wedstrijd super reed en ... won!
Langs de andere kant heb ik dan eens gelezen dat in een grote ronde niet echt de rustdag de oorzaak is van een off-day 'sanderendaags maar wel het feit dat er renners zijn die zich die dag volproppen met vast voedsel en zou leiden tot "slechte benen".
'k heb het ook maar gelezen...
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 aug 2006 23:57

Ik ga bijna nooit uit. Maar dat komt vooral omdat het van mij niet zo hoeft. Een borrel op z'n tijd vind ik wel gezellig, maar ik maak het bijna nooit laat en ik drink geen bier. Dus omdat nog uitgaan te noemen
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 08 aug 2006 12:51

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 07 Augustus 2006

Ik ga bijna nooit uit. Maar dat komt vooral omdat het van mij niet zo hoeft. Een borrel op z'n tijd vind ik wel gezellig, maar ik maak het bijna nooit laat en ik drink geen bier. Dus omdat nog uitgaan te noemen

komt nog wel ....   

comeback
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 okt 2006 02:01

comeback 20 okt 2006 00:04

Ik ben na mijn wielercariere serieus in het nachtleven gegaan. In de winterperioden kwam ik veel wielrenners tegen ook veel profs die ik dan van vroeger kende. Zelfs in het seizoen kwam je hier en daar eens een prof tegen. Meestal als ze dat weekend een goede prestatie neergezet hadden.Zelf ga ik ook terug competitie rijden na enkele jaren niks meer gedaan te hebben maar ze zullen met toch nog af en toe in de dicotheken tegen komen, hopelijk om een overwinning te vieren.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27562
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 20 okt 2006 10:52

@ bike_add1ct: zit jij bij een SV trouwens?

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 20 okt 2006 13:31

Maanden oktober/november: DE BOK IS LOS!
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 20 okt 2006 13:40

Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 20 Oktober 2006

Maanden oktober/november: DE BOK IS LOS!


Yes, gisteren 2 stuks bok naar binnen laten glijden.Het waren m'n eerste van dit jaar, heerlijk!
 

Plaats reactie