Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Arm/Beenstukken of lange broek/shirt

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27570
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 11 sep 2006 14:32

Op cyclewear.nl heb je ook goede arm- en beenstukken, voor zeer lage prijzen. Een aanrader, ik rij er zelf ook mee.

hoorn
Forum-lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 03 aug 2004 19:17

hoorn 11 sep 2006 16:39

Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 11 Augustus 2006

Tip: Craft arm- en beenstukken, super kwaliteit!

Ik heb ze ook. Ik gebruik ze nu ongeveer een jaartje, maar de letters laten los. Nou is dat allemaal niet zo heel belangrijk, maar ik vind het voor een kwaliteitsproduct toch wel matig. Verder heb ik geen klagen over de producten van Craft.
Pinarello FP Paris, Ultegra SL Compact, Mavic Cosmic Carbone SLR, Conti GP 4000S
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 11 sep 2006 17:42

Op zulke 'Roubaix'-stof is het gewoon heel moeilijk om lettertjes te krijgen, de letters rekken namelijk niet mee met de stof.

Op mijn arm- en kniestukken (resp Giordana en Santini) laten de lettertjes ook los, op mijn Hunter schaatspak ook..... dus dat probleem is niet specifiek voor Craft.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 11 sep 2006 17:49

Hm, de letters en logo's op mijn el cheapo Agu arm- en beenstukken zitten er na vele (6 ofzo?) jaren nog behoorlijk goed op. Paar barstjes, dat wel.

leich
Forum-lid
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 mei 2004 14:52

leich 11 sep 2006 18:07

Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 11 September 2006

Op zulke 'Roubaix'-stof is het gewoon heel moeilijk om lettertjes te krijgen, de letters rekken namelijk niet mee met de stof.Op mijn arm- en kniestukken (resp Giordana en Santini) laten de lettertjes ook los, op mijn Hunter schaatspak ook..... dus dat probleem is niet specifiek voor Craft.

Oplossing voor dit probleem is het gebruik van elastische inkt..Wordt maar weinig gebruikt volgens mij...

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 17 sep 2006 22:31

ik ben er zo een die zweert bij arm en beenstukken! :D ik vind het veel fijner rijden dan een lange broek. beenstukken zijn veel lichten en je heb geen last van die dingen rond je schouders enzo, naar de wc gaan bijv, bij lange broek een hoop problemen met benstukken niet. zelfs bij -10 graden rij ik er nog mee. En ik heb ze van Shimano ook super kwaliteit, geen goedkoop elastiek wat erin zit en een soort van rubber wat bij zweet niet wegglijd. Armstukken heb ik zelf gemaakt, ik rij in een rood pak dus van een makkelijk uit te rekken stof zelf helemaal op maat gemaakt, ook super alleen als het echt koud is rij ik wel met een windjack of iif een een jack aan waarin ik het niet koud heb.
Afbeelding

renmuis
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 nov 2005 00:01

renmuis 19 sep 2006 18:34

Ik heb zowel een aantal arm en beenstukken als lange broeken/shirts, reed eerst altijd met arm en beenstukken totdat ik ontdekte dat ik ze toch niet afrolde en mn armen en benen vaak beknelden.Sindsdien draag ik lange broeken / shirts.
Biemme logo's zijn op super roubaix stukken altijd mooi gebleven.
Als je campa wil heb je nooit meer wat anders ;)

Plaats reactie