Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

s-tec-sports

stijnie
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 sep 2006 15:23

stijnie 17 sep 2006 12:39

Hello iedereen,
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met s-tec-sports! Dus ik bedoel hiermee of er hier gasten zijn die hun racefiets daar hebben gekocht? Geen probleem met garantie op het frame als er iets mis is ofzo?? Ik weet nog niet goed waar ik mijn nieuwe racefiets ga kopen. S-tec lijkt me wel een professionele zaak...Kan ook wel terecht bij mijn FM, ma daar is ie natuurlijk duurder!
Alvast bedankt

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 17 sep 2006 12:58

ik wou daarmee opbouw vandaan laten komen maar reacties duurden te lang, er is wel een jonge hier op het forum die ze Storck daar vandaan heeft

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37360
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 17 sep 2006 13:19

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 17 September 2006

ik wou daarmee opbouw vandaan laten komen maar reacties duurden te lang, er is wel een jonge hier op het forum die ze Storck daar vandaan heeft

ze Stork??
Less is bore

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 17 sep 2006 13:37

Wellicht dat Nine hierover meer kan vertellen. Heeft ook een 'garantie-gevalletje' met zijn daar onlangs aangeschafte Isaac.

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 17 sep 2006 13:42

Fietsen weet ik niet. Heb er zelf een carbon zadel besteld en dat was allemaal keurig voor elkaar!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

stijnie
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 sep 2006 15:23

stijnie 17 sep 2006 15:48

Hey kuiper en wie is die jongen dan die zijn storck daar vandaan heeft? Laat me iets weten dan vraag ik wat info en zijn ervaringen met s-tec...

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 sep 2006 16:45

S-Tec is gewoon een uitstekende winkel. Altijd goede service. Vriend van me kocht een Principia frame bij de uitverkoop vorig jaar, het is er dan echt super druk. Hij heeft alleen 3 linker handen, hij vroeg of ze het nu om konden bouwen want hij had z'n oude fiets mee. Voor ik dacht 3 tientjes heeft een monteur het meteen allemaal omgezet.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

stijnie
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 11 sep 2006 15:23

stijnie 17 sep 2006 16:51

klinkt mooi 

evert
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 jun 2005 18:48

evert 19 sep 2006 00:02

Ik heb mijn Cervelo Soloist Team bij S-tec gekocht (zie topic Cervelo Site), hele mooie zaak met prima service, bij mij hebben ze op een zaterdag even snel m'n groep etc. overgezet op het nieuwe frame... was iets van 4 tientjes extra kwijt incl. nieuwe kabels, balhoofd etc. Ik had ze wel eerst gebeld of het kon... en had de onderdelen al van m'n oude fiets afgehaald, was binnen een uur gepiept... dan moest ik nog even een proef rondje fietsen om te kijken of ik het allemaal in orde vond.
Succes
 
Evert
http://farm1.static.flickr.com/92/23265 ... 32.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 19 sep 2006 00:19

Quote: Origineel geplaatst door stijnie op 17 September 2006
Hey kuiper en wie is die jongen dan die zijn storck daar vandaan heeft? Laat me iets weten dan vraag ik wat info en zijn ervaringen met s-tec...












Arjan (fiets bij me vorige club) heeft hem daar gehaald z'n Storck fiets
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... picID=7983

janom
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 30 okt 2004 20:53

janom 30 sep 2006 15:17

Hoi,
Ben vorige week bij S-tec geweest en werd prima geholpen.
Ik kwam voor een soloistteam in de 2006 kleur (zwart)
Mijn maat was er niet meer en niet meer in t zwart te verkrijgen.
De nieuwe kleur voor 2007 zou een soort grijstint worden. Er was geen foto voorhanden dus op de gok besteld. Op internet vond ik fotos van eurobike en de nieuwe kleur grijs vond ik toch minder. Dit mailde ik naar S-tec en kreeg terug dat ik maar moest wachten om het frame in het echt te zien.
Daar zat wat in natuurlijk. Desondanks mailde ik terug met vragen over de soloist carbon en een giant advanced. Dat zouden evt goede alternatieven zijn.
Hierop kreeg ik niet direct een mail terug (anders altijd direct de volgende dag 6.45!!) Was natuurlijk geen enkel punt. Dan bel ik ze toch even dacht ik!
Zo gezegd zo gedaan...ik kreeg een meisje aan de lijn, en vroeg naar H.
H. zou volgens het meisje in gesprek zijn (wat logisch is in een drukke zaak) maar wat was dan mijn vraag?
Ik legde mijn vraag voor waarop het meisje klaarblijkelijk aan H. ging vragen of ie al dan niet later tijd had.
Na een minuut was ze terug aan de lijn met de mededeling dat ik maar moest wachten op de cervelo en dan kon beslissen of ik die wilde.
Ik gaf aan dat dat idd een mogelijkheid was maar dat ik toch wat info wilde over andere frames.
Weer even radiostilte.........waarop het meisje mij mededeelde dat H. net het pand verlaten had om een anderhalve week op vakantie te gaan....
Nou dat geloofde ik natuurlijk niet he!!!!!!
Ik heb vervolgens een e-mail geschreven met de medeling dat ik toch zeker wel vragen mocht stellen over andere mogelijkheden (had ze vijf minuten gekost!) en dat ik het idee had dat hij (H.) mij niet te woord wilde staan.
Kreeg ik zoals bijna altijd de volgende morgen stipt gepost om 6.45 een mail terug (en hij was op vakantie??????)!
Er was een mail verzonden met een antwoord op mijn vragen (niks gehad, daarom belde ik eventjes) en ik moest niet beginnen over slechte service of daaromtrent.
Vervolgens werd er ingegaan op mijn vraag!!!
Conclusie: dit deed voor mij de deur dicht om daar dus niets te kopen he! Ik ben er van overtuigd dat als het cerveloframe in het zwart was geweest en in mijn maat er geen vuiltje aan de lucht zou zijn geweest.
Dan zou ik waarschijnlijk een tevreden klant zijn!
Maar nu ik dus eventjes verder vroeg ging men toch wel erg vreemd doen!
En ik ben en blijf klant! En zo gek was mijn vraag niet...

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 30 sep 2006 16:14

S tec is een prima zaak maar: Als het niet op voorraad is wordt het zeer lastig en ik zou dan ook altijd bellen of hetgeen je zoekt er ook ligt (is wel een eindje rijden).
Is het niet op voorraad, doe dan vooral geen moeite want de kans is levensgroot aanwezig dat je het bestelde nooit gaat krijgen.

Plaats reactie