Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ervaringen met math salden

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 22 jul 2007 20:48

Antoni schreef:Omdat ik vorig weekend niet in de glegenheid was om in de winkel binnenbandjes te gaan kopen heb ik ze (voor het eerst van mijn leven) bij Salden besteld. Alles ging prima, gelijk betaald maar nu 7 dagen later nog steeds geen binnenbanden.

Dit vind ik toch wel treurig hoor.

Wat is jullie ervaring m.b.t. levertermijn?


Ik zit nu ook al een hele tijd op een bestelling te wachten..
Train ze!

dickdebeij
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 mei 2007 13:59

dickdebeij 12 okt 2007 01:18

In April een Orca laten opbouwen. Zondag mijn zadelplaat gebroken. Maandag zadel opgestuurd en donderdag een nieuw zadel thuis gekregen. Alles zonder problemen.
Een dikke pluim voor Salden. En de maat van het frame precies bij mij uitgezocht. Zelf dacht ik aan een maatje groter. Blij dat ik dat niet heb gedaan.

Een tevreden Salden klant.

Dick.

bushwankaz
Forum-lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 11 apr 2007 16:17

bushwankaz 22 jan 2008 18:58

Ik had er vorige week maandag wat besteld, donderdag kreeg ik het binnen. Het kan dus wel goed gaan. Was ook mijn eerste keer dat ik online bij Salden bestelde.

embee64
Forum-lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 01 apr 2007 20:25

embee64 22 jan 2008 19:17

Een maand geleden voor een kennis een fiets in onderdelen afgehaald. Er moest eigenlijk een 105 aanlas-voorderailleur bij. Deze was echter niet voorradig en daarom kreeg ik er een van ultegra bij.
Afgelopen zaterdag voor mezelf een Via Nirone frame set afgehaald. Hing eerst in de rek zonder voorvork. Nu zat er een full carbon vork in terwijl het frame eigenlijk met een
carbon/alu vork geleverd word.
Ik kan dus alleen maar positief zijn.

fiets381
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 feb 2007 20:32

fiets381 22 jan 2008 22:00

Jaar terug frame + vork (massini huismerk van Salden) bij salden gehaald om zelf op te bouwen. Gevraagd of zij balhoofd wilden inperesen. Dat hebben ze wel gedaan maar thuis aangekomen bleek dat de ring op de voorvork ontbrak, draad voor trapas niet goed was getapt en dat ze het achterpad niet meegeleverd hadden. Had dit niet in de winkel gecontrolleerd ga er toch vanuit dat het goed gaat. Dag erna terug reactie van verkoper dat achterpad kon ik gisteren ook al niet vinden. niets van gezegd tegen mij, trapas hebben ze ook met veel pijn en moeite kunnen monteren en ring op de voorvork hebben ze er nog wel normaal opgezet.
nog geen sorry voor de overlast maar eerder een behandeling van lastige klant.
Kennis van mij heeft daar een complete bianchi gekocht, bleek dat nergens vet op schroefdraden is gedaan.

Mij zien ze daar niet meer terug.
Ik vraag me trouwens af wat ze doen met garantie afhandelingen van de frames die ze voeren aangezien ze voor niet een merk volgens mij officeel dealer zijn.

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 22 jan 2008 22:10

Heb hier ook nooit problemen gekend. Ik woon vlak bij maastricht, dus ik kom er regelmatig. Koop er eigenlijk bijna alles, en nooit problemen gehad. Zelfs niet bij garantiegevalletjes en ik vertik het gewoon om ergens anders (veel) meer te betalen.....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

fiets381
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 feb 2007 20:32

fiets381 22 jan 2008 22:16

Salden is helemaal niet zo goedkoop.
Oke hij verkoopt groepen maar met enkele euro's winst maar andere onderdelen is Salden vaak duurder dan andere webshops.

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 22 jan 2008 23:27

Vandaag weer een slechte ervaring met Salden opgedaan. Ik werd vandaag 17.55uur gebeld dat mijn vrijdag via de webshop bestelde 4ZA Cyclope stuurtje niet meer leverbaar is, en ook al enige tijd niet meer in het assortiment van 4ZA zit. Terwijl dit stuur toch op hun webshop staat. Het is mijn geval al de 2e keer dat ze zo'n actie leveren bij mij (eerst met een Vision basebar stuur) voor mij is na vandaag echt de maat vol met dit soort acties, en ik bestel NOOIT meer wat bij Salden!
Afbeelding

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 22 jan 2008 23:30

fiets381 schreef:Salden is helemaal niet zo goedkoop.
Oke hij verkoopt groepen maar met enkele euro's winst maar andere onderdelen is Salden vaak duurder dan andere webshops.



Misschien niet met alles het scherpst, maar ik vind het ook wel leuk om er ff rond te neuzen. Er is immers genoeg te zien:)
En soms stuit je nog weleens op buitenkansjes.
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27561
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 23 jan 2008 11:05

Salden is in Nederland redelijk goedkoop, vergeleken met Duitsland zeker niet. Mijn favoriete webshop blijft toch Bike-components.de; een enorm online aanbod, snelle en goedkope verzending en aardige mensen. Enige jammere is dat de Conti GP's (de gewone) behoorlijk aan de prijs zijn.

Plaats reactie