Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ervaringen met math salden

carbonioron
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:42

carbonioron 07 feb 2007 02:19

Die persona non grata bestaan niet echt!Is allemaal ontsproten aan een ziekelijk brein !Een reclamestunt is het en meer niet !
Oh ja een stelletje laag bij de grond zijnde boeren zijn het ! Ze zijn zo arrogant nonchalant omdat ze geen concurent in de buurt hebben!
There can be only one!

fietsernl
Forum-lid
Berichten: 601
Lid geworden op: 29 apr 2004 13:35

fietsernl 07 feb 2007 09:05

Vorige week een Ksyrium wielset gekocht. Werd al de volgende dag netjes afgeleverd.
Dirk
 

toni
Forum-lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:04

toni 07 feb 2007 09:44

Quoten: Origineel geplaatst door CarbonioRon op 07 Februari 2007


Die persona non grata bestaan niet echt!Is allemaal ontsproten aan een ziekelijk brein !Een reclamestunt is het en meer niet !
Oh ja een stelletje laag bij de grond zijnde boeren zijn het ! Ze zijn zo arrogant nonchalant omdat ze geen concurent in de buurt hebben!


Vandaar dat mensen uit heel het land bij Salden bestellen!?
Bestellingen die ik daar heb gedaan zijn altijd prima afgewikkeld en snel geleverd. Voorraad is groot, evenals het kennis niveau van de mensen die er werken. Qua prijs zijn ze in ieder geval erg interessant.
Wat die "persona non grata" betreft: ik heb daar geen enkele moeite mee. Het zijn dat soort oneerlijke mensen waar wij, als keurige burgers, voor opdraaien als we iets kopen.

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 07 feb 2007 10:38

ik was ook prima geholpen bij hen, maar wat ik al eerder in dit topic eens zei, moet men als bedrijf zich niet tot dat niveau laten zakken. Men is proffesioneel en daar hebben anderen niets met die zaken te maken. Zoiets is nogmaals een kwestie tussen klant en bedrijf. Deze praktijken zouden mij als klant nog eerder kiezen voor een andere fietsenzaak, door zulke dingen. Nu zal dat geval wel verjaard zijn, maar de betroffene kon een kort geding aanspannen tegen zoiets. Wanbetalers zijn zeker niet fijn, maar dit hoort en mag zelfs niet.

composite
Forum-lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: 22 mei 2005 22:15

composite 07 feb 2007 10:58

Toen ik het zag dacht ik: "nee he, dat kan echt niet!!"
Erg stijlloos en inderdaad zoals hierboven reeds meerdere keren gezegd, dit moet gewoon intern opgelost worden (naast het feit dat het gewoon niet mag). Wat schiet de consument hier nou mee op?? Ik zit er helemaal niet op te wachten dat de firma Salden zijn vuile was buiten gaat hangen.
Kortom erg "Coco Petalo-tyle"allemaal......maar ja dat imago hadden ze daar bij Salden toch al
Gang is alles!!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27566
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 07 feb 2007 21:17

Pakketje vandaag al bezorgd, helaas moet één onderdeel na worden gestuurd, dus de bestelling is nog niet compleet...

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37674
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 07 feb 2007 21:34

Quote: Origineel geplaatst door havana op 07 Februari 2007
Pakketje vandaag al bezorgd, helaas moet één onderdeel na worden gestuurd, dus de bestelling is nog niet compleet...

Keurig, hebben ze bij mij ook wel eens gedaan. Blij dat ze dan de boel al opsturen en op hun kosten het andere onderdeel nasturen.
Ik heb louter positieve ervaringen met Salden.
Less is bore

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27566
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 07 feb 2007 21:53

Aan de ene kant wel, aan de andere kant: wat heb ik aan een compact crank als het 40T binnenblad nog ontbreekt
Nou ja, kan nog net zo goed even blijven door rijden met mijn huidige configuratie, daar is immers weinig mis mee. En met al dat vuil en vocht op de weg eigenlijk ook beter...
De rest van de spullen waren dus wel perfect, wel had ik het idee dat het zowel bij de crank als bij de Shimano 105-cassette om OEM producten ging, maar goed dat boeit me niet en daar is de prijs dan ook naar. OEM producten zijn overigens kwalitatief niet slechter.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 feb 2007 23:37

Ja tuurlijk, TA levert bladen van 33 tot bijna 50 als kleine blad voor op een compact.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

checkerpig
Forum-lid
Berichten: 131
Lid geworden op: 08 mei 2004 22:50

checkerpig 08 feb 2007 09:53

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 07 Februari 2007

Ja tuurlijk, TA levert bladen van 33 tot bijna 50 als kleine blad voor op een compact.


Die 33 van TA, daar vind ik geen info over. Is er iemand die een link heeft?
CP.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27566
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 feb 2007 10:05

Hier vind je de catalogus van TA:
http://www.codagex.com/hardware/brochures/TA.pdf (52 mb!!)
Het verschil tussen een 33 en een 34 is niet of nauwelijks voelbaar; dus daar zou ik het niet voor doen.
[edit]
Ik zie in de catalogus nergens staan 33, ik denk dus dat amclassic-fan zich vergiste. Het kleinste dat TA levert is 34.

Plaats reactie