Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bike Motion | Utrecht, 20-23 okt.

bhouse
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 aug 2006 01:39

bhouse 21 okt 2006 22:39

De Ridley Excalibur blijft een mooi frame
Wielerfoto website: http://www.cyclopics.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 21 okt 2006 22:54

Geweest. Klokslag 10 uur naar binnen, 16.15 naar buiten (zonder pauze..). Elk jaar weer verbaas ik me over de tijd die ik daar doorbreng. Meteen bij binnenkomst maar de FIETS-stand opgezocht en een tasje gescoord (AA drankje, AA gelletje, een Sportweek (voetbalvoetbalvoetbal) en drie FIETS stickers. En meteen in het goede gedeelte (niet de hal waar je binnenloopt, maar die daarna). Mooi spul gezien. Orbea zag er prachtig uit, Bianchi, RedBull met een nieuw carbon monocoque frame (erg mooi), Pinarello heeft zelfs opvallende kleuren, Gazelle spat eraf (mooie felle frames, goede prijs-kwaliteitverhouding). Oogverblindend mooie Specialized Tarmac MTB (met vork en stuur geintegreerd, afdekje van de vorkbuizen is gelijk de stuurpen). Op een Tacx gezeten, op een Elite (duurste uitvoeringen), voorkeur naar de Elite (beeld liep vloeiender).
Eerst bij een kledingstand de Cauberg verreden. Flinke schakelproblemen (Campa he, alles verkeerd om), beetje inhouden natuurlijk en in 3 minuten naar boven. Bij de Tacx stand was het record 2.16, iets als 525 Watt gemiddeld (zat er niet in, dus ook maar niet geprobeerd). Voor de mensen op zondag: De wedstrijd bij Tacx is van 11 tot 12, van 13 tot 14 en van 15 tot 16 uur. 20 mensen per uur, misschien idee om een schoon T-shirt mee te nemen.
Kuota natuurlijk gezien. Casran nog zien staan (netjes in het pak), maar hij liep weg. Met SRAM geschakeld (schakelt lekker, je kunt het schakelhendeltje naar je toe trekken, waardoor je in een afdaling ook goed kan blijven schakelen). Toptip: Rij effe een rondje met de chopperfietsen (direct bij de ingang rechtdoor), gaaf. Foto's volgen...

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 21 okt 2006 23:13

Oh, jammer dat je je niet even kwam voorstellen, ponsteen. Leuke impressie van de BikeMotion breng je hier.
Ik heb de afgelopen 2 dagen veel forumleden weten langskomen. Vrijdagmiddag ontstond er precies spontaan een kleine forumsamentroeping op onze stand. Bijzonder fijn om al die mensen eens gezien te hebben!Vanavond volg ik even de IronMan in Hawaii live op het net (m'n favoriet Normann Stadler ligt voorop), en dan nog 2 dagen BikeMotion.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

reinvandewou
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55

reinvandewou 21 okt 2006 23:17

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 21 Oktober 2006


Oh, jammer dat je je niet even kwam voorstellen, ponsteen. Leuke impressie van de BikeMotion breng je hier.
Ik heb de afgelopen 2 dagen veel forumleden weten langskomen. Vrijdagmiddag ontstond er precies spontaan een kleine forumsamentroeping op onze stand. Bijzonder fijn om al die mensen eens gezien te hebben!Vanavond volg ik even de IronMan in Hawaii live op het net (m'n favoriet Normann Stadler ligt voorop), en dan nog 2 dagen BikeMotion.


kan je ff zeggen waar je dat volgt, lijkt me ook gaaf om te volgen.
greetz reino

ssss
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:23

ssss 21 okt 2006 23:19

Ja casran geef even die site door, ben eens benieuwd naar onze Belgen.
Vooral naar de prestatie van Marc Herremans, echt bewondering voor hem.
 

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 21 okt 2006 23:20

Quote: Origineel geplaatst door rein van de wou op 21 Oktober 2006
kan je ff zeggen waar je dat volgt, lijkt me ook gaaf om te volgen.Fdegrove post je antwoord net in het 'Kuota-site'-topic: http://www.ironmanlive.com/

@ Casran, het was erg leuk om jou eens in het echt te ontmoeten! En ook erg leerzaam!
Ik hoop dat ik de volgende keer dat ik je ontmoet wat meer tijd heb om met je te spreken, ik kan namelijk genoeg van je leren!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 21 okt 2006 23:21

www.ironmanlive.com
Momenteel ligt Normann Stadler bij de mannen voorop in Normanns favoriete onderdeel, het fietsen. In triatlon-kringen hoorde ik meer en meer de naam van de Belg Marino Vanhoenacker vallen, die het beter zou doen dan onze topper Rutger Beke. Dat blijkt op dit moment ook: Marino fietst als 5e, 3 minuten na Stadler, en is een goede loper.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ssss
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:23

ssss 21 okt 2006 23:36

Hey Casran, heb dit ook gelezen. Maar Marino zit helemaal top en Rutger heeft door zijn probleempjes in het verleden wel een gebrek aan ritme he.
Pfff wat er ook van is, "chapeau" , ik vind triathlon echt waw. Dit zijn nog eens athleten.
Maar we dwalen af van het topic, nog veel "fun" op de beurs. Ben op Expo Velo geweest, maar ja zoveel te zien, niet aan gedacht om eens binnen te springen. Misschien tot een andere keer. Staan jullie trouwens ook op Vélo Follies ?
Groetjes.

dannyb.
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 okt 2006 17:19

dannyb. 21 okt 2006 23:38

Ook ik en mijn ploegmaat zijn vandaag geweest. Ik was voorheen nog nooit op Bikemotion geweest en wist niet wat te verwachten.
Camera kapot dus moest met mijn gsm foto's maken. Toch nog 152 foto's weten te maken.Toch een mooie dag gehad,, veel mooie fietsen gezien. Lang rond gelopen bij Trek en Time.
In de advertentie stond dat ook Oakley aanwezig zou zijn, echter heb ik deze niet gezien.
Casran ook nog gezien, alleen niet voorgesteld omdat hij druk in gesprek was
Ben momenteel de foto's aan het uploaden.
 

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 21 okt 2006 23:50

Nog even off-topic over de Ironman, er zijn ook van 4 rijders SRM-gegeven beschikbaar op het internet. Zie hier.

reinvandewou
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55

reinvandewou 22 okt 2006 00:37

zeker wel interessant om te zien, zo'n vrouw die haar fiets aan het vullen is
met brandstof welteverstaan

papito
Forum-lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 aug 2006 18:53

papito 22 okt 2006 00:52

Ik ben voor het eerst naar Bike Motion geweest en wel op vrijdag.
Ik was netjes op tijd 13:45, maar wat een rij!!!!
Gewoon amateuristisch, zo weinig kassa's heb dit nog nooit gezien.
 
Nadat ik eindelijk binnen was, werd nog even tegengehouden door de Orbea dame.....heb ik mijn ogen uit gekeken.
Wat een vette shit allemaal!
Helaas is het niet echt overzichtelijk doordat de importeurs/verdelers hun complete gamma vertonen.
Dus als je op zoek gaat voor een bv een stuur moet je door alle gangetjes lopen om er niet 1 te missen.
Het zij zo
 
Cheers!
"When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn\'t work that way so I stole &#111;ne and asked Him to forgive me."<br>
- Emo Philips

Plaats reactie