Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

is salden nu echt de goedkoopste?

pjeare
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 03 apr 2006 23:33

pjeare 01 nov 2006 10:42

hoi,
ik woon zelf 15min van math salden af maar ga altijd naar jos feron in schimmert(voor mij iets korterbij). maar ik heb het gevoel dat feron mij gewoon bezijkt met veel te veel geld tellen voor het gene wat hij uiteindelijk(hij is wel een vakman moet ik zeggen).
maar is math salden nu echt een van de goedkoopste van Nerderland? ben van plan daar me nieuwe chorus 2007 groep te kopen voor 875 euro niet echt duur voor een nieuwe groep vind ik. en komend weekend gaat me fiets weer lopen hopelijk.
gr. roy

vinokourov
Forum-lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 04 aug 2006 23:00

vinokourov 01 nov 2006 10:49

Quoten: Origineel geplaatst door pjeare op 01 November 2006


hoi,
ik woon zelf 15min van math salden af maar ga altijd naar jos feron in schimmert(voor mij iets korterbij). maar ik heb het gevoel dat feron mij gewoon bezijkt met veel te veel geld tellen voor het gene wat hij uiteindelijk(hij is wel een vakman moet ik zeggen).
maar is math salden nu echt een van de goedkoopste van Nerderland? ben van plan daar me nieuwe chorus 2007 groep te kopen voor 875 euro niet echt duur voor een nieuwe groep vind ik. en komend weekend gaat me fiets weer lopen hopelijk.
gr. roy



Bij Van Eyck in Tessenderlo (Belgie) staat hij voor 795...

Gebruikersavatar
jorrit10
Forum-lid
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jul 2006 00:30

Gebruikersavatar jorrit10 01 nov 2006 11:44

Quoten: Origineel geplaatst door pjeare op 01 November 2006

maar is math salden nu echt een van de goedkoopste van Nerderland? ben van plan daar me nieuwe chorus 2007 groep te kopen voor 875 euro niet echt duur voor een nieuwe groep vind ik. en komend weekend gaat me fiets weer lopen hopelijk.
gr. roy

De Chorus 2007 groep is €795 bij Hopmans in bergen op zoom. 't is dan alleen wel een stukje reizen voor je.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

pjeare
Forum-lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 03 apr 2006 23:33

pjeare 01 nov 2006 12:04

oke, bedankt! ga er in het weekend heen dan, en me vader rijd graag auto dus.
ik zal foto's posten als ik hem afgemonteerd heb(niet dat hij erg speciaal is maar vind het gewoon leuk).
gr. roy

Gebruikersavatar
jorrit10
Forum-lid
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jul 2006 00:30

Gebruikersavatar jorrit10 01 nov 2006 12:38

Ik zou ze wel eerst even bellen om te vagen of alles op voorraad is, dan kunnen ze het ook even apart leggen voor je.
www.hopmansfietsgigant.nl
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27462
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 01 nov 2006 13:34

Hopmans en Salden zitten over het algemeen wel aan de onderkant. Tegen handelaren op Marktplaats en sites als Futurum kunnen ze over het algemeen niet op, om nog maar te zwijgen van de Duitse sites...

does
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 31 mar 2005 19:29
Locatie: Amsterdam

does 01 nov 2006 16:48

Ik ben ook heel tevreden met de prijzen bij Mantel in Arnhem...
http://www.mantel-tweewielers.nl/onderd ... campagnolo chorus 10sp dubbel alu cranck z/p z/n         € 789,00campagnolo chorus 10sp triple alu cranck z/p z/n           € 799,00
Of dit ook de 2007 groep is weet ik niet. Daarnaast is Arnhem niet echt naast de deur voor mensen uit Limburg/Brabant.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27462
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 01 nov 2006 17:10

Ik denk trouwens dat Salden veel meer zou verkopen als ie
- die webshop een normale layout geeft (zoals Bike2Build of liever nog Futurum)
- minder (of geen) verzend en/of rembourskosten berekent
- verschillende betaalmethodes introduceert (creditcard, iDeal, overboeking, etc)

jorisvb
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 21 jul 2005 02:45

jorisvb 01 nov 2006 17:11

Quoten: Origineel geplaatst door does op 01 November 2006


Ik ben ook heel tevreden met de prijzen bij Mantel in Arnhem...
http://www.mantel-tweewielers.nl/onderd ... campagnolo chorus 10sp dubbel alu cranck z/p z/n         € 789,00campagnolo chorus 10sp triple alu cranck z/p z/n           € 799,00
Of dit ook de 2007 groep is weet ik niet. Daarnaast is Arnhem niet echt naast de deur voor mensen uit Limburg/Brabant.

Dit zijn niet de nieuwe (2007) groepen. De nieuwe groep heeft voor chorus en record enkel een carbon cranck en voor de groepen daaronder enkel een alu cranck

Gebruikersavatar
jorrit10
Forum-lid
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 jul 2006 00:30

Gebruikersavatar jorrit10 01 nov 2006 17:26

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 01 November 2006


Ik denk trouwens dat Salden veel meer zou verkopen als ie
- die webshop een normale layout geeft (zoals Bike2Build of liever nog Futurum)
- minder (of geen) verzend en/of rembourskosten berekent
- verschillende betaalmethodes introduceert (creditcard, iDeal, overboeking, etc)

Ik vind saldens webshop juist wel prettig werken, dit in tegenstelling tot de futurum site. Deze was al slecht, maar is er na de vernieuwingen niet op vooruit gegaan.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27462
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 01 nov 2006 17:28

Quoten: Origineel geplaatst door j o r r i t op 01 November 2006


Quoten: Origineel geplaatst door havana op 01 November 2006


Ik denk trouwens dat Salden veel meer zou verkopen als ie
- die webshop een normale layout geeft (zoals Bike2Build of liever nog Futurum)
- minder (of geen) verzend en/of rembourskosten berekent
- verschillende betaalmethodes introduceert (creditcard, iDeal, overboeking, etc)

Ik vind saldens webshop juist wel prettig werken, dit in tegenstelling tot de futurum site. Deze was al slecht, maar is er na de vernieuwingen niet op vooruit gegaan.

Smaken verschillen  Ik vind de nieuwe Futurum inderdaad ook niet zo'n groot succes. Maar ik vind de opmerkingen van klanten in de rechter kolom wel erg praktisch. En de betaalmogelijkheden zijn ook heel goed. Hoe je iets moet bestellen is bij Salden heel onduidelijk met die drie tabbladen. Het is dat ik de winkel ken, want verder maakt het een onbetrouwbare indruk op mij. Nog een nadeel vind ik dat ShopInsite eeuwen duurt om te laden, althans bij mij. Geef mij dan maar Futurum!

Plaats reactie