Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

PHOTOSHOP

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 28 nov 2008 00:04

[quote="andromeda"]Vooral zo doorgaan....

dat inkleuren gaat al helemaal niet daar doe ik meestal een beroep op bij Tiest.
[/quote]


Klontje zat dit jaar bij mij op de camping. Daar heb ik hem besmet met het PS virus:D. Go'on Hette.

Gebruikersavatar
rufio
Forum-lid
Berichten: 1127
Lid geworden op: 14 dec 2006 21:05

Gebruikersavatar rufio 18 feb 2009 11:11

Geen Photoshop, wel Maya.
Kheb deze fiets gemodelleerd voor een studie opgave, ben best tevreden met het resultaat.

Update: de wielen waren inderdaad niet echt rond.

Afbeelding

Afbeelding

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 18 feb 2009 11:17

Zeker niet slecht. Ik vin het stuur niet zo mooi (doe een Walser ;)) en de voorvork wat dun. Verder denk ik dat je het wiel uit meer punten moet laten bestaan, minstens een verdubbeling.

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 18 feb 2009 11:36

Toupe en speedplay's vind ik erg geslaagd. De rest heeft een beetje weinig poly's.

Maar wel een leuk resultaat. Ben zelf zoiets aan het maken in 3DsMax. Maar dat zal nog wel ff duren:D

Gebruikersavatar
rufio
Forum-lid
Berichten: 1127
Lid geworden op: 14 dec 2006 21:05

Gebruikersavatar rufio 18 feb 2009 12:39

Vind het in ieder geval mooi om te horen dat je het zadel en de pedalen herkent.
De wielen zien er nu ook iets beter uit.

Ondanks relatief weinig aantal polygonen, heeft me processor het al behoorlijk zwaar, dus voor nu laat ik het hierbij, de deadline is ook vanmiddag.

Als laatste opdracht moeten we geloof ik een animatie maken, ben van plan om deze fiets te gebruiken en er vervolgens een fietser op te zetten!

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 18 feb 2009 14:53

[quote="Rufio"]
Als laatste opdracht moeten we geloof ik een animatie maken, ben van plan om deze fiets te gebruiken en er vervolgens een fietser op te zetten![/quote]

Goed idee en zeker niet al te moeilijk. Een standaard bot gebruiken en aankleden dan rijd hij zo je beeldscherm af!.

Leuk. Buiten het zadel en pedalen herken ik ook een zipp Vamucrono, bmc frame.

Goed bezig. Mijn 3d skills zijn niet zo geweldig. kan er nu beetje mee animeren enzo maar niet helemaal mij ding.

mrcobblestone
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:20

mrcobblestone 28 mar 2009 14:18

deze keer geen photoshop maar Illustrator, Cervelo S3 overgetekend en zelf een ontwerpje aan gegeven in de Italiaanse & belgische kleuren
Afbeelding
http://www.laurensvangansbeke.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 02 apr 2009 00:19

Gisteren was ik bij Andromeda om een ander stuurpennetje op mn tt-monster te monteren. Mijn aloude aversie voor een overdaad aan decals/stickers kwam weer ter sprake.

Zo hadden we het over de mogelijkheid om de decals op mijn tt te vervangen door een van deze opties. Al kwamen we er niet helemaal uit.

Afbeelding
Witte letters

Afbeelding
Transparante letters

Wat vinden jullie mooier? En is zo niet te kaal? Ferry1982 stelde voor er een andere kranck op te zetten. Dat vind ik een goed idee, maar ik zoek nog een sponsor. Iemand interesse? ;)

Voor de duidelijkheid, dit is de huidige status. Vooral met de stickers op mn disk ben ik niet zo content.

Afbeelding

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 02 apr 2009 00:24

Van de twee gegeven opties vind ik de transparante letters het mooiste.
Je kunt ook nog zwarte letters overwegen?

Nog een upgrade tip: aero zadelpennetje? :)

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 02 apr 2009 12:53

tekst juist op schuine buis ipv liggende lijkt mij mooier. En dan vind ik de transparante mooier dan de witte
Mijn fiets is bezeten!

erikvdn
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 15 aug 2008 21:45

erikvdn 06 jul 2009 22:17

Hallo,

Ben me aan het voorbereiden om mijn frame over te laten spuiten. M.b.v. photoshop hoop ik tot een definitieve keuze te komen.

Ik heb het photoshop item helemaal doorgelezen en daarna een poging gewaagd er zelf mee aan de slag te gaan. Na een kleine 2 uurtjes waarin de frustratie zich
opbouwde, toch maar besloten wat hulp te vragen.

Wie zou van deze foto het al het blauwe van dit frame zwart willen maken, en daarna nog 1 helemaal zwart. Zonder stickers.

Alvast bedankt!

[img=http://img269.imageshack.us/img269/196/ ... ng1449.jpg]

cesar_
Forum-lid
Berichten: 281
Lid geworden op: 26 jun 2006 22:28

cesar_ 08 jul 2009 11:26

@ Corniel; Zwarte compact stronglights die hier laatst te koop stonden met een 54T fibre lyte tt blad en gele kettingbladboutjes?!

Ik zou de decals op je frame lekker zo laten, dit hoort toch een beetje bij Litespeed vind ik. Wel wat aan die disk doen als het kan, misschien laten spuiten?! Wat Bontrager ooit op disks had is wel vet, dat draaikolk idee. Weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven.

Ciao

Plaats reactie