Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Sigma BC 1200 + RDS

rubenio
Forum-lid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 17 apr 2006 16:28

rubenio 13 apr 2007 01:47

Hoihoi,

Ik heb vorige week een Sigma BC 1200 + RDS (dat is de draadloze versie) gekocht, alleen zat er om voor mij nog onbekende reden geen gebruiksaanwijzing in het doosje.
De fietsenzaak waar ik m vandaan had was niet in de buurt dus heb ik op internet een gebruiksaanwijzing opgezocht.
Deze bestond alleen voor de niet draadloze versie , daarmee heb ik tijd, wielmaat etc. wel in kunnen stellen maar ik weet nu eigenlijk nog niet hoe ik de ontvanger bij de fietscomputer en de verzender op de voorvork met elkaar moet koppelen. Op allebei de bovengenoemde "kastjes" zit een klein vierkant knopje en daarnaast een vierkant lampje. Als je een knopje indrukt gaat het lampje groen branden.Daar heb ik een beetje mee geexperimenteerd en toen verscheen opeens het aantal km per uur maar het contact verbrak opeens weer.
Ik krijg binnenkort mijn stuur binnen en daar monteer ik het onvangertje met de computer dan op alleen zijn er mensen die een gebruiksaanwijzing van de bc 1200 + rds hebben of zelf deze fietscomputer gebruiken?

Bij voorbaat dank!

Groet,
Ruben

Plaats reactie