Over de wielersport en zijn beoefenaars.

doe mee: wie wint de gold race

bassiev
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 mar 2007 09:55

bassiev 16 apr 2007 22:12

hallo graag zou ik jullie verwachting van het podium van de amstel gold race horen hier mijn top drie
 
1 ricco
2 boogerd
3 kroon
gewoon knallen

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 17 apr 2007 17:57

Een top drie geven vind ik altijd erg lastig. Maar vooraleer ik deze geef, is er ergens een complete deelnamerslijst voor handen? Ha, niet dat ik een groot renner als Rebellin over het hoofd zie..

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 17 apr 2007 18:31

Tja, altijd lastig. Als de de wens de vader van de gedachte is ga ik uiteraard voor Michael Boogerd. Maar ja, dan moet hij wel iedereen er af rijden om solo aan te komen. En hoewel hij weer beresterk is heb ik het vermoeden dat hij iets aan explosiviteit heeft ingeleverd. Waarom geven ze hem nou niet een keer de ruimte zoals vorig jaar Schleck gebeurde?
Die Ricco heeft inderdaad wel een uitstekende indruk gemaakt dit jaar maar kan hij ook mee in de finale van een zware klassieker? Ik ken hem eigenlijk niet zo goed.
Mijn voorlopige voorspelling:
1. Bettini
2. Valverde
3. Boogerd

psychic_me
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 08 okt 2005 13:35

psychic_me 17 apr 2007 19:20

Ik denk dat de Gold Race altijd voor verrassingen zorgt, Boogerd zal (als hij überhaupt voor de zege mag rijden van de ploegleiders) voorin meedoen....maar winnen, ik denk het écht niet!!
Mijn 1-2-3, zei het in willekeurige volgorde is:
Alessandro Ballan
Karsten Kroon
Davide Rebellin

tyrion
Forum-lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 aug 2006 00:01

tyrion 17 apr 2007 23:32

dit is wel erg koffiedik kijken. Boogerd maakt geen schijn van kans in een sprint tegen Bettini en valverde bergop. Eigenlijk zou hij eens wat eerder aan de boom moeten schudden en niet altijd maar wachten op de Eyserbosweg. Qua inhoud hoeft Boogerd niet onder te doen en is hij gebaat bij een harde koers. Voordeel is dan dat je eventuele vluchters de pas afsnijdt. Zijn enige kans is om ze af te matten anders voorzie ik Bettini en Valverde en Rebellin voor hem eindigen.
voetballen is een spel, wielrennen een sport

bassiev
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 mar 2007 09:55

bassiev 18 apr 2007 00:00

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 17 April 2007


Een top drie geven vind ik altijd erg lastig. Maar vooraleer ik deze geef, is er ergens een complete deelnamerslijst voor handen? Ha, niet dat ik een groot renner als Rebellin over het hoofd zie..


linkje posten wil niet, maar je moet naar www.amstelgoldrace.com
 dan ga naar     klik hier om naar de wedstrijd te gaan
en dan naar teams
klopt niet precies, want boonen staat er ook nog gewoon bij
gewoon knallen

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 18 apr 2007 00:26

Als ik het een iemand gun, en vele andere met mij (vlamingen ook) dan is dat Boogerd.   Hij en Dekker zijn/waren prachtrenners.   Spijtig genoeg is hij geen winnaar dus gok ik of hoop ik op Voigt.   Cunego ?
1. Voigt
2. Boogerd
3. cunego
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

alfaboy_69
Forum-lid
Berichten: 240
Lid geworden op: 25 dec 2006 03:23

alfaboy_69 18 apr 2007 01:16

Volgens mij volgt Karsten Kroon dit jaar zijn ploegmaat Frank Schleck op, net als Stuart O'Grady Fabian Cancellara heeft opgevolgd in Parijs-Roubaix
Mijn pronostiek :
1) Karsten Kroon
2) Danilo Di Luca
3) Michael Boogerd
In Valverde geloof ik niet, wegens het nogal specifieke karakter van de Gold Race maar hij mag mij altijd verbazen
 

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 18 apr 2007 01:22

Thanks voor de tip bassiev.
Nou, gelukkig ben ik minimaal 18 jaar. Tjonge, jonge...
Hierbij mijn lijstje:
1. Davide Rebellin2. Frank Schleck3. Michael Boogerd
Boogerd mag wat mij betreft winnen, gun het de man van harte, maar ben bang dat hij het ook deze keer niet redt (te veel gefocussed op Luik-B-L).

Plaats reactie