Alles over vakanties op én met de fiets

24-06-07 Omloop Math Salden

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 22 jun 2007 16:40

Hallo peoples,

http://www.omloop.nl/pagina/routes/index.html

ik ben benieuwd of er nog mensen geinteresseerd zijn om deze tocht te gaan rijden en zo ja welke afstand.

Misschien is het ook mogelijk om met forummers wat af te spreken om hem bijv. samen te rijden of tot een bepaalde afstand samen te rijden en dan vervolgens ieder zijn eigen weg te gaan i.v.m. niveau verschillen. Immers met meerdere rijden is leuker dan alleen.

Ben benieuwd,

Groeten kevin


colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5574
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 22 jun 2007 22:35

Het ligt wel in de planning deze tocht a.s. zondag gaan rijden, maar zaterdag nog een feestje, laat het dus een beetje van de afloop en het weer van zondag afhangen. Anders de 205 km en start rond 7 uur!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 23 jun 2007 11:48

Ik twijfel ook nog. Wilde hem eerst gaat rijden als laatste heuvelvoorbereiding voor de marmotte. Heb namelijk de weerberichten gezien en die voorspellen nie veel goeds. En omdat ik net mijn etappe-overzicht heb binnen gehad van de marmotte traditioneelreis van cycletours, weet ik zeker dat het met die hoogtemeters nog wel goed gaat komen. Iig wennen aan het berglandschap komt helemaal goed:)

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5574
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 23 jun 2007 11:57

[quote="Hagalicious"]Ik twijfel ook nog. Wilde hem eerst gaat rijden als laatste heuvelvoorbereiding voor de marmotte. Heb namelijk de weerberichten gezien en die voorspellen nie veel goeds. En omdat ik net mijn etappe-overzicht heb binnen gehad van de marmotte traditioneelreis van cycletours, weet ik zeker dat het met die hoogtemeters nog wel goed gaat komen. Iig wennen aan het berglandschap komt helemaal goed:)[/quote]

De Marmotte tradioneelreis heb ik ook ooit gedaan, persoonlijk vind ik deze aanloop naar de Marmotte toe te zwaar! Probeer tijdens tijdens deze voorbereidingsreis heel rustig aan te rijden, zoveel mogelijk op reserve en souplesse, en hou je hartslag goed in de gaten en laat je niet gek maken door reisgenoten. Neem de dag voor de marmotte echt goed rust, en eet en drink die dag goed, en doe verder niets! Dan komt het zeker goed.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

chipo
Forum-lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2006 00:44

chipo 25 jun 2007 00:27

vandaag heerlijk gefietst met prachtig weer! route was prima uitgepijld en ging over voor mij soms onbekende weggetjes.
dus een prima fietsdaagje!
bergop is altijd lekker

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5574
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 25 jun 2007 12:12

Toch nog afgereisd naar Limbricht, en zeker geen spijt, het was prima fietsweer.
Tot twaalf uur zelfs nog met zon erbij, daarna bewolkt maar met 20 graden en geen druppel regen was het een geslaagde dag. Erg mooie route, met ook voor mij weer een paar onbekende weggetjes in Zuid-Limburg. Met 204 km op de teller en een gemiddelde van 27,5 kijk ik weer terug op een geslaagde fietsdag.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie