Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje omg Alphen aan den Rijn

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 27 jul 2007 13:34

Ik ben sinds een jaar verhuisd van de bollenstreek naar Alphen.

Ik fiets veel alleen maar heb wel zin om bijvoorbeeld op de donderdagavond en/of zondagochtend met iemand of een groepje wat langere afstanden te rijden.

Mijn niveau is redelijk: ca 5 a 7000km per jaar en meestal met een gemiddelde van 28 a 32km/h (afhankelijk van de intensiteit). Rij af en toe een cyclo zoals de de Velomediane Criquielion en dit jaar ook de Dolomieten Marathon.

Je kunt me gewoon PMen :)

Misschien nog wel handig om te weten: ik ben een man van 36 jaar
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4526
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 28 jul 2007 22:34

You have PM

kogaelliot
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2007 22:06

kogaelliot 28 aug 2007 16:14

Hoi Mrcoffee,

Wij gaan op dit moment vanuit Alphen veel naar de clubwedstrijden in Gouda op woensdagavond en zondagmorgen. Wij zijn een gevarieerde groep met wat wisselende samenstelling. Meestal gaan er 3 tot 5 man naar Gouda, op een topdag zijn we met 7 man 35-48 jaar oud. Vertrek op zondag 8.30h bij de Mercedes garage.

Echter ergens in oktober willen wij weer op zondagmorgen vanuit Alphen aan den Rijn de wintertraining hervatten. Afhankelijk van het weer en samenstelling afstanden van 50-90 kilometer. In principe de hele winter door, behalve als het zeikt, of gesneeuwd heeft.
Start 9.00 of 9.30h aan de Westkanaalweg bij het hek van Wieler Vereniging Avanti.

Ben zelf ff uitgeschakeld door een valpartij, maar dat komt wel weer goed.

Laat het ff weten als je een keer mee wilt.

Groet Koga Elliot
Fietsen is fantastisch, maar laten we het wel gezellig en sportief houden!!

martijn
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 jan 2005 11:04
Locatie: Enschede

martijn 10 sep 2007 12:50

@ Koga Elliot
Kun je me mss vertellen wat die clubwedstrijdjes in gouda oprecies in houden; welke categorieën, wordt dr hard gereden e.d.

Plaats reactie