Hed-jet
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
berghem_lex
- Forum-lid
hey trapper, heb ongeveer 4maanden aant twijfelen geweest hoge carbonwielen te kopen en heb de HEDJET 50 wielen gekocht, EEN AANRADER geloof mij!!!!!!!
Ze rijden zalig,ik heb ze met conti GP4000S en conti binnenband.
Schitterende wielen en een betaalbaar(toch wel belangrijk voor een gewone werkende mens
) !!!
Zal dezer dagen is wat foto's posten want havana vroeg om is te laten weten welk ik erop heb gelegd van band en hoe ze rijden! (wast eigelijk vergeten).
Waar kan ik zien hoe men een fotoke hier kan opzetten??????
greetz de witte
Schitterende wielen en een betaalbaar(toch wel belangrijk voor een gewone werkende mens
Zal dezer dagen is wat foto's posten want havana vroeg om is te laten weten welk ik erop heb gelegd van band en hoe ze rijden! (wast eigelijk vergeten).
greetz de witte
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.
de witte schreef:hey trapper, heb ongeveer 4maanden aant twijfelen geweest hoge carbonwielen te kopen en heb de HEDJET 50 wielen gekocht, EEN AANRADER geloof mij!!!!!!!
Schitterende wielen en een betaalbaar(toch wel belangrijk voor een gewone werkende mens) !!!
greetz de witte
Vaak lees ik hier dat er iemand vraagt wat de ervaringen zijn met bv. wielen of frames. handig daarbij is, denk ik, te vermelden wat je met bv. met de wielen doet. Heb je de wielen alleen om mee te toeren? Of gebruik je ze ook bij cyclo's en wedstrijden? Het ''gevoel'' met dergelijke wielen kan in een wedstrijd heel anders zijn dan dat je ze gewoon voor toer doeleinden gebruikt..
ik train, klim, rijd wedstrijd mee (nog maar 1x),veel cyclo's! ,
Ik kan natuurlijk enkel mijn ervaring meedelen,met elk wiel heeft iemand goeie ervaringen mee en de andere weer slechte maar je kan er wel uit uitmaken waar men grootdeels tevreden van is en welke niet...;
Een ander forumlid :chaingang heeft deze ook en is ook zeer tevreden.....
Ik kan natuurlijk enkel mijn ervaring meedelen,met elk wiel heeft iemand goeie ervaringen mee en de andere weer slechte maar je kan er wel uit uitmaken waar men grootdeels tevreden van is en welke niet...;
Een ander forumlid :chaingang heeft deze ook en is ook zeer tevreden.....
Colnago E1
Ja de HedJets waren mij ook al opgevallen. Mooi wiel, mooie prijs. Mijn voornaamste doel is er toch wedstrijden mee te rijden. Ook de Stingers komen wellicht in aanmerking. Iemand daar al ervaring mee? Met name gedrag in de bochten en duurzaamheid zijn belangrijk. Voor dergelijke prijzen wil ik er uiteraard wel een paar jaar mee rijden 
wkers
de stingers zijn over het algemeen vergeleken meer voor het klimmen.
Maar ook al veel goede reactie's over gehoord.....ik hoop er toch ook ff mee te doen (als ik dat nieuwsgezind er toch uitkrijg
).
Maar ook al veel goede reactie's over gehoord.....ik hoop er toch ook ff mee te doen (als ik dat nieuwsgezind er toch uitkrijg
Colnago E1