Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ventour schoenen

Erik
Forum-lid

Erik 10 dec 2007 21:59

Hi all,

Ik heb net een paar Ventour MTB schoenen gekocht en, nieuwsgierig als ik ben, zoek nu op internet naar de fabrikant. Er is echter nul komma niks over te vinden. Iemand enig idee waar deze schoenen vandaan komen? Ik heb wel iets gezien over een kopie van de Sidi Genius 5, maar dat lijkt me voor een mtb-schoen toch wat onwaarschijnlijk...

Erik
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

tis
Forum-lid

tis 13 dec 2007 20:37

Ik heb ook ventour schoenen maar dan voor op de weg. Volgens mij is het een italiaanse fabrikant. Vroeger fietsten er veel met deze schoenen volgens mijn mechanciener althans. Ze bevallen in iedergeval goed. Ik heb misschien geen goed antwoord op je vraag gegeven maar zo heb je denk ik wat meer achtergrondinformatie.

Erik
Forum-lid

Erik 14 dec 2007 12:07

Thanks!
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

goofman
Forum-lid

goofman 16 feb 2008 15:58

Heb je toevallig deze gekocht: http://www.bikeshopnijnsel.nl/winkel/on ... php?id=363

Ik zit er ook over te denken namelijk. Ik ben deze ochtend in die winkel geweest en heb maat 44 gepast. De schoenen voelden goed en degelijk aan (ook het klik systeem) en ben wel benieuwd naar jouw ervaringen.

Plaats reactie