Voor al je afspraakjes

Toerclub Maastricht e.o.

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 16 mar 2011 00:39

Voor maximaal 2-3 uur krijg je ook geen serieuze fietsers in het zadel.

crosspost van wielertoerist.nl:

Ooit was ik lid van een Maastrichtse tourclub, de Jokers in mijn geval. Maar dat was in een periode waar de meesten in die club al aan het afbouwen waren, het gezien hadden. Ik was nog vol in opbouw. Vandaar dat ik de Jokers na een paar jaar verruilde voor een landelijke club en daarnaast een Belgische licentie nam. Je kunt hier in de regio zeker individueel rijden. Er is zat mogelijk, vooral als je ook over de grenzen kijkt en zorgt dat je de Duitse, Vlaamse en Waalse kalender ook hebt.

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 16 mar 2011 00:50

[quote="Ultra_Ivo"]Voor maximaal 2-3 uur krijg je ook geen serieuze fietsers in het zadel. [/quote]

Als serieuze fietsers, zoals jij ze noemt, allemaal zo kleingeestig zouden zijn als jij, daar zou ik inderdaad niet mee willen fietsen. Ik weet wel beter en jij moet nog heel veel afleren.

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 16 mar 2011 06:01

kijk dan eerste eens naar de neerbuigenede ooon over fotoos willen maken en terrasje pikken in je eigen post. Spiegels doen soms pijn.

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 16 mar 2011 10:41

Beste regio-genoten,

Ik zal nog eens een poging wagen...

Is het een idee om met wat mensen van hier aanstaande zondag een mooie ronde te rijden. Idee is om een rondje van 'n uur of vijf te maken. Van Maastricht naar Bemelen dan vervolgens, Cadier en Keer, Bruisterbosch, Eckelrade, Moerslag, Visé, Richelle, Dalem, Val Dieu, Charneux, Aubel, St. MartensVoeren, De Planck, Teuven, Slenaken, Teuven, Sippenaeken, Terziet, Camerig, Gemmenich, Vaals, Vijlen, Camerig, Vijlen, Mechelen, Schweiberg, Gulpen, Ingber, IJzeren, Sibbe, Vilt om zo weer terug te keren in Maastricht.

Vertrek om 7 uur voor het Novotel in de wijk Scharn.
Wie o, wie rijdt er mee?

Wellicht tot zondag?!

p.s. Foto's maken doe ik wel vanaf het zadel ;-) Ik moet natuurlijk wel materiaal hebben voor 'm blog!
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3120
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 16 mar 2011 12:01

[quote="daPOKER"]Beste regio-genoten,

Vertrek om 7 uur voor het Novotel in de wijk Scharn.
Wie o, wie rijdt er mee?

[/quote]

Pfffff, kan jij niet slapen of zo :-)

Ik zal eens kijken of ik me erom 6:00 er uit krijg.....keep you posted.
YFood !!!

Gebruikersavatar
dapoker
Forum-lid
Berichten: 559
Lid geworden op: 09 apr 2010 21:37

Gebruikersavatar dapoker 16 mar 2011 12:11

Hahaha, 'k kan inderdaad niet slapen. ADHD heet dat. En daarbij heb ik - zoals je weet - een kleine en die wil 's middags met papa en mama nog naar het pannekoekenhuis e.d. ;-)

Maar huh 06:30 opstaan is toch tijd zat. Snel onder de douche 2 krentebollen in je mond schuiven. Spulletjes pakken en wegwezen. Werkt prima als je de avond er voor alles al klaar maakt.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

peter1981
Forum-lid
Berichten: 3135
Lid geworden op: 27 feb 2010 00:39
Locatie: Heerlen

peter1981 16 mar 2011 13:33

Om 7uur lig ik net in bed waarschijnlijk dus ik ga niet mee rijden.
Uur of 11 zal ik eens een uurtje of 4 gaan aangezien het mooi weer zou worden :)

Ik heb dan ook een voordeel dat ik geen vrouw en kind tevrede hoeft te houden :P
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

ultra_ivo
Forum-lid
Berichten: 2066
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:06

ultra_ivo 16 mar 2011 15:30

Ik heb voor zondag nog een georganiseerde rit in de aanbieding. Start vanaf de Stay Okay en dan een groot rondje Aken (200km). Deze rit staat in de NTFU kalender.

paulusr3
Forum-lid
Berichten: 1491
Lid geworden op: 05 jul 2007 11:54

paulusr3 16 mar 2011 16:31

[quote="daPOKER"]

Maar huh 06:30 opstaan is toch tijd zat. Snel onder de douche 2 krentebollen in je mond schuiven. Spulletjes pakken en wegwezen. Werkt prima als je de avond er voor alles al klaar maakt. [/quote]

Onder de douche voor je 5 uur gaat trainen?? Dat doe ik liever erna ;)

Ik ga trouwens ook wel een keer mee. Woon in Veldwezelt, vlakbij Maastricht.
Ik hou me aanbevolen voor een woensdagavond rit (aangezien ik 7uur wat vroegjes vind in het weekend ;) ) Over 2 weken gaan de klokken vooruit, dus....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3120
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 16 mar 2011 16:39

[quote="daPOKER"]
Maar huh 06:30 opstaan is toch tijd zat.[/quote]

Sta liever dan iets eerder op, heb je tenminste geen last van mijn ochtend humeur :-)
YFood !!!

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7924
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 16 mar 2011 21:06

[quote="Ultra_Ivo"]kijk dan eerste eens naar de neerbuigenede ooon over fotoos willen maken en terrasje pikken in je eigen post. Spiegels doen soms pijn.[/quote]

Ik vermeld alleen de feiten! Ja, zo willen heel veel mensen fietsen! Neerbuigend? Het neerbuigende zit in JOUW hoofd.

kstoer
Forum-lid
Berichten: 58
Lid geworden op: 31 mei 2010 02:44
Locatie: Maastricht

kstoer 16 mar 2011 22:34

Ik wil zondag ook zeker gaan fietsen, maar om 7 uur gaat het inderdaad niet lukken! Ik zit namelijk precies met het omgekeerde: Ik heb de kleine alleen dit weekend, en die kan zondag wel naar Oma, dat vindt ze geweldig, maar niet om 6 uur 's ochtends :) Een uur of 10 vertrekken vind ik prima, dus als er nog liefhebbers zijn voor een later tijdstip: let me know!

Groet,
Koen.

Plaats reactie