Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

handelaren op het forum

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 mar 2008 21:48

@ Colnago/G: Maar daar ben ik mijzelf ook wel degelijk van bewust, wat mij vooral stoort is dat er een aantal zijn die altijd met het vingertje klaar staan, of het nu een spelfout, wel/geen spam is etc.
"Try not. Do or do not......there is no try"

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 09 mar 2008 21:55

Ok! Zitten we wat dat betreft wel op 1 lijn!;)
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 mar 2008 21:57

Fijn, zit ik tenminste nog met iemand op 1 lijn in dit topic....;-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 09 mar 2008 22:03

Aaaaaaaaaaaaah zo erg is het toch niet? Hoop ik...........
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 mar 2008 22:04

Haha nee hoor, je hoeft met mij geen medelijden te hebben.
"Try not. Do or do not......there is no try"

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 09 mar 2008 22:18

Lees in een andere topic een heel positief verhaal over gevulde bidons! En DAT moet ook kunnen!!!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 09 mar 2008 22:20

En dat zonder namen te noemen!
"Try not. Do or do not......there is no try"

colnagog
Forum-lid
Berichten: 939
Lid geworden op: 09 mar 2005 17:21

colnagog 09 mar 2008 22:29

Zo kan het ook.............
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 10 mar 2008 11:13

[quote="Amclassic-fan"]Je hebt je zaak alvast vol met volk als je iedereen koffie gaat aanbieden die het niet met je eens is. Ik vrees alleen dat ze niet zo veel geld gaan uitgeven en vrij slechte klanten zijn.

Laten we het eens anders stellen: Hoe zou jij het vinden als er voor 1 of meerdere FM's bij jouw in de buurt net zo veel reclame op 't forum wordt gemaakt?
Ik heb in 't verleden mensen de grond in geschreven omdat ze hier reclame kwamen maken omdat ze daarvoor korting kregen van een winkelier. Met tevreden klanten die dat uitten is helemaal niets mis, dat is juist goed. Maar niemand zit er op te wachten als de boel te veel gepusht wordt.[/quote]

Mark wat je hier schrijft is niet helemaal gegrond en mede doordat Eric zelf nooit zijn winkelnaam genoemd heeft. Ik schakel iets later in vandaar nu pas mijn reactie. Het zijn eerder mensen zoals ik die tevreden zijn! Maar goed ik denk dat er hier een hoop lopen te miereneu.en over dit hele onderwerp. Laat Eric gewoon zijn ding doen en wees blij dat iemand die net als wij hier op het forum fietsen gaaf vindt en dan ook nog eens van zijn hobby zijn werk maakt, een winkel begint. Ik zeg maar zo Eric ik GUN het jou wel dat het je goed gaat! Veel succes met je winkel(ik zal geen firmanaam noemen)want dan raken er gelijk een paar in paniek hier:-) Met name die meester van de (kleuter)school;-) [img=http://i187.photobucket.com/albums/x288 ... eester.jpg]
reclame

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 10 mar 2008 13:28

Als jij in het ene topic aangeeft dat het je aardig wat oplevert dat je met reclame voor Eric op je wielen rondrijdt en in andere topics continu zijn bedrijf de hemel in prijst dan is dat meer dan "gunnen". Maar daarop reageer je (bewust) niet. Verder doe je hetzelfde als forumlid "andromeda", namelijk alle kritiek die er is volledig overdrijven, uit haar verband trekken en dan proberen de klagers belachelijk te maken. Waarbij jouw poging overigens wel de laagste is. Zo laag dat ik het verder voor gezien hou hier. Niemand zegt dat Eric geen winkel mag hebben, niemand misgunt hem zijn succes, niemand zegt dat Eric hier niet mag posten, dat hij geen adviezen mag geven, dat hij niet behulpzaam mag zijn, helemaal niemand. Toch maken jullie dat er steeds van. Waarom? Omdat jullie totaal geen normale argumenten hebben om de mensen die zich ergeren aan de EP Bike spam van repliek te dienen. Een beproefde methode op het internet: als de boodschap je niet aanstaat maar je hebt geen verweer dan val je de boodschapper(s) aan. Zo doorzichtig.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37663
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 10 mar 2008 14:07

Zo, en nu ben ik het modder gooien zat.
Dit topic gaat TIJDELIJK op slot om de boel even af te laten koelen. Iedereen die het hier niet mee eens is mag zich bij mij melden. Het wordt niet geaccepteerd als de discussie in een ander topic verder gaat!!

EDIT: bewoording ff helderder gemaakt
Less is bore

Plaats reactie