Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Contador toch in de Tdf ?

campasuper
Forum-lid
Berichten: 1925
Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59

campasuper 22 feb 2008 00:45

GastheerG schreef:
campa=super schreef:Ja, lijkt me leuk, dan kunnen we met zijn allen SMS-en om de winnaar van de TdF te kiezen.


Veel verschil met de laatste 2 keer is dat niet!

De Aso moet overigens niet de rol gaan spelen die de UCi HOORT te spelen. Maar ja ik heb het al zo vaak gezegd: zonder krachtige leider bij de UCi zal ook 2008 weer kwakkelen worden.


Blijkbaar hebben dan meer mensen ge-SMS-t voor iemand die ik nooit de tour zou willen laten winnen. Zowel Floyd als Alberto zijn voor mij niet zuiver, maar dat geldt eigenlijk voor alle winnaars. Ja, inclusief mist-er 7V.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

josdecoach
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 19 mei 2007 23:33

josdecoach 22 feb 2008 18:47

Dus wat jou betreft mag niemand starten?

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 feb 2008 23:23

Nee, als ik het goed begrijp mogen ze alleen niet winnen ;)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

campasuper
Forum-lid
Berichten: 1925
Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59

campasuper 23 feb 2008 13:19

Timo 2.0 schreef:Nee, als ik het goed begrijp mogen ze alleen niet winnen ;)


Precies, als iemand voor Ajax is en PSV wordt kampioen heeft hij er ( veelal ) de ziekte in.
Voor voetbal moet je echter naar de scheidsrechter SMS-en.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 23 feb 2008 22:14

Timo 2.0 schreef:Nee, als ik het goed begrijp mogen ze alleen niet winnen ;)


Interessante benadering.
Dan lijkt het weer meer op stierenvechten.
De beste wordt geselecteerd,jarenlang getraind en volgens een vast patroon onder veel publieke belangstelling doodgestoken.
Waarmee het beest afhankelijk hoe hij zich teweersteld eeuwige roem kan behalen.
Zij is ook tegen

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 27 feb 2008 18:55

rob74 schreef:De ploegen zullen nooit de handen ineen slaan en gezamelijk weigeren. Ze zouden een enorm sterk statement kunnen maken om bijvoorbeeld deelname van bepaalde ploegen (lees ASTANA, team high road) af te kunnen dwingen.
Begrijp ik nou uit de kranten van vandaag dat juist 19 ploegen voor de ASO hebben gekozen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5891
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 27 feb 2008 19:39

Timo 2.0 schreef:
rob74 schreef:De ploegen zullen nooit de handen ineen slaan en gezamelijk weigeren. Ze zouden een enorm sterk statement kunnen maken om bijvoorbeeld deelname van bepaalde ploegen (lees ASTANA, team high road) af te kunnen dwingen.
Begrijp ik nou uit de kranten van vandaag dat juist 19 ploegen voor de ASO hebben gekozen?


NEE;
Ploegen maken geen statement voor of tegen de ASO.
Ploegen maken ook geen statement voor of tegen de UCI. Het enige wat de ploegen bij elkaar houd is dat ze allemaal de grote koersen willen rijden. Of die nu door ASO worden georganiseerd of door de UCI zal ze een zorg wezen. Als Rabo geen tour de France mag rijden en de andere ploegen wel, zullen die andere ploegen niet zeggen: "Als rabo niet mag rijden, dan wij ook niet". Ze staan gewoon aan de start. Als de UCI franse ploegen uitsluit voor het WK zullen de andere ploegen ook niet zeggen "Als de fransen niet mogen starten, dan wij ook niet". Die staan dan ook gewoon aan de start.

Ploegen en renners willen alleen maar winnen in grote koersen! Het zal ze een zorg zijn, wie wat organiseert, als ze er maar mogen starten.
Live fast; die young. mijn blog

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 28 feb 2008 02:02

Dan is het dus toch JA, 19 ploegen kiezen voor de ASO...omdat die de grote koersen organiseert.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

simen
Forum-lid
Berichten: 1511
Lid geworden op: 20 aug 2006 22:54

simen 28 feb 2008 19:57

Bedrijven moeten niet gaan regeren en regeringen moeten niet bedrijvig gaan doen.


Dan zitten ze op de verkeerde stoel en gaat het altijd mis vroeg of laat.

En als de ploegen en de renners zo angstig blijven kruipen als ze nu doen dan kan ik daar echt geen medelijden mee krijgen.
Een normale behandeling moet je nu eenmaal afdwingen ,gaat dat niet alleen ,dat doe je het maar samen.
Als de noodzaak maar groot genoeg is komt dat moment vanzelf.
Zij is ook tegen

max29
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 16 aug 2005 10:00

max29 05 mar 2008 10:32

ASO zijn niet vergeten dat de Tdfr overwinning 2007 naar A.C. Fuentes heeft moeten gaan. Zie hoe en waarom in -moet Pat aftreden- .
Ze reageren nu wat overdreven doch je bent slim genoeg om door dit typerend Frans heen te prikken.

Ze weten allen dat A.C. 2 jaar aan t lijntje van Fuentes heeft gelegen en vanuit labo UCI zwitserland zijn de microhoeveelheden in zijn urine en bloed bekend.
Bovendien heeft Werner Francke vele bewijzen hieromtrent naar Uci en Wada verstuurd.

Dat Aso min of meer gedwongen werd om deze Fuentesklant toch de Tdfr overwinning 2007 te geven zal de Uci nog lang heugen. Pat zei n.b. zelfs toen de tour nog in volle gang was: we want a young rider to win the Tdfr. this year.
En zo geschiede natuurlijk.

Dus Aso terecht. Volkomen terecht. De uci heeft grotendeels bepaald wie de tour won. (en erger wie deze gaat winnen.. dat begint nu goed door te dringen bij aso)

Als je jezelf zo belangrijk vindt en zo corrupt bent om zelfs de Tdfr. overwinning 2007 (voor 'wat' pensioengeld en macht) te verkopen - om t maar even zwart wit te stellen - dan heb je niets te zoeken in Frankrijk nog in ieder ander land.

Zo rot als een mispel......

Plaats reactie