amclassic 420 toch riskeren??
Die Gipiemme lite/Gipiemme 1.55 zijn "slechts" 30mm hoog; kun je waarschijnlijk beter een betrouwbaar setje Easton Vista's nemen.
Deze zijn ook 30mm en worden op dit moment <200 euro aangeboden (om plaats te maken voor de "nieuwe" EA50).
Deze zijn ook 30mm en worden op dit moment <200 euro aangeboden (om plaats te maken voor de "nieuwe" EA50).
bij math salden zijn de am classic 420 nu 299 euro !!!!!! en ik ga ze ook aanschaven ik ben ook 60 kilo en ga ze gebruiken voor vooral criteriums niet voor kasseien daar heb ik me ksyriums voor . maar ik zou ze zeker aanschaven ze zijn super mooi,licht,aero gewoon doen.
robertoo
tuurlijk, door jou koop ik ze bij salden voor 299, ik had ze enkel nog maar gezien voor 349. dus voor die 50 euro kan ik zeker wel eens een verslagje maken.
Maar bij salden staat er bij de info over die wielset All American Classic bladed wheels are built with AC silver bladed spokes.
Dus zijn dit dan wel de wielen met platte spaken?
Want het gewicht is (Weight) 1530 grams, en ik dacht dat de versie met ronde spaken 1530 woog en de aero spaken versie 1560, of ben ik verkeerd?
Maar bij salden staat er bij de info over die wielset All American Classic bladed wheels are built with AC silver bladed spokes.
Dus zijn dit dan wel de wielen met platte spaken?
Want het gewicht is (Weight) 1530 grams, en ik dacht dat de versie met ronde spaken 1530 woog en de aero spaken versie 1560, of ben ik verkeerd?
Het lukt mij idd ook niet om ze direct via de webshop te vinden, maar als je nou de link van Alejandro gebruikt?:Chiti schreef:heeft iemand nog een goed adres waar de am classic 420 te koop zijn? bij salden zie ik ze niet meer in de webshop staan.
Alejandro schreef:Bij Salden zijn ze trouwens zelfs maar 299 euro.
http://www.salden.nl/default.asp?pid=20 ... catid=3174
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
Chiti schreef:heeft iemand nog een goed adres waar de am classic 420 te koop zijn? bij salden zie ik ze niet meer in de webshop staan.
Hey,
Hier een adresje (weliswaar Duitse shop..):
http://shop.cnc-bike.de/
mvg