Forumrit Friesland 7 September
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="GastheerG"][quote="kool486"]de tip van Corniel lijkt me ook wel wat, een TIJDRIT
wie pakt dat ff op??
[/quote]
IK! De eerste tijdrit is over de laatste tien stroken van Parijs Roubaix!
[/quote]
Dan rest er nog maar 1 vraag: Wie wordt tweede...
wie pakt dat ff op??
[/quote]
IK! De eerste tijdrit is over de laatste tien stroken van Parijs Roubaix!
[/quote]
Dan rest er nog maar 1 vraag: Wie wordt tweede...
Bij de Coureur in Vlaardingen, mijn cluppie dus, organiseren we elk jaar een koppeltijdrit.
Misschien een leuk idee om in te schrijven als Forum-koppels?
Je mag trouwens ook met je zoon of dochter een koppel vormen en inschrijven.
Voor meer info: http://www.decoureur.nl/Wedstrijden/Fur ... fault.aspx
Misschien een leuk idee om in te schrijven als Forum-koppels?
Je mag trouwens ook met je zoon of dochter een koppel vormen en inschrijven.
Voor meer info: http://www.decoureur.nl/Wedstrijden/Fur ... fault.aspx
Niets is wat het lijkt..
-
bianchisl3
- Forum-lid
Dan zal ik als tweede starten.
-
bianchisl3
- Forum-lid
Overigens vandaag na mijn werk nog even lekker gefietst. Na maanden zonder fiets heeft de forumrit van gisteren het fietsvirus gelukkig weer definitief wakker geschud. Ook m'n Pegoretti is al weer lekker gepoetst, heerlijk! Was wel even wennen na een tijdje niets ineens 120km in een strak tempo maar met hulp van Serge/andromeda het allemaal net bij kunnen benen.
De opmerking van Serge tijdens het eten gaf overigens aan dat het van hem ook iets langzamer had gemogen: "De eerste 3 dorpjes gingen met 40 gemiddeld. Leuk, dat Friesland" Gelukkig hebben we de foto's nog.
De opmerking van Serge tijdens het eten gaf overigens aan dat het van hem ook iets langzamer had gemogen: "De eerste 3 dorpjes gingen met 40 gemiddeld. Leuk, dat Friesland" Gelukkig hebben we de foto's nog.
Ja Kool dat heb ik gisteren gezien zette ff aan voor Makkum,het gehele peleton als een stelletje blinde peerden over me heen die hele zooi uit elkaar.
Dus moraal vh verhaal geen tijdrit voor deze fent,blief lekker thus in frl
:):D:D
Ja Hans je hebt gelijk en Serge zeker die droogkloot:)hij kan leuk uit de hoek komen,hij is goed (sociaal )voor zijn medefietsers en zeer sterk in Appelpunten:D:D
Dus moraal vh verhaal geen tijdrit voor deze fent,blief lekker thus in frl
Ja Hans je hebt gelijk en Serge zeker die droogkloot:)hij kan leuk uit de hoek komen,hij is goed (sociaal )voor zijn medefietsers en zeer sterk in Appelpunten:D:D
Haha, graag gedaan hoor.
Zoals gezegd was het een leuke tocht maar het eerste (stilstaande) heldere beeld wat ik van Friesland kreeg was het vrouwtje van Stavoren.
Die appelpunten weten wat, niet in de laatste plaats door gewaardeerd forumlid G...G. Die overal waar ik met hem samen fiets en hij foto's schiet mij toch altijd weer met een punt weet vast te leggen, je zou haast gaan denken dat ik het lekker vindt.....
Zoals gezegd was het een leuke tocht maar het eerste (stilstaande) heldere beeld wat ik van Friesland kreeg was het vrouwtje van Stavoren.
Die appelpunten weten wat, niet in de laatste plaats door gewaardeerd forumlid G...G. Die overal waar ik met hem samen fiets en hij foto's schiet mij toch altijd weer met een punt weet vast te leggen, je zou haast gaan denken dat ik het lekker vindt.....
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
bottecchia
- Forum-lid
Net zoals de andere deelnemers heb ik me ook prima vermaakt in Friesland. Het was misschien lekkerder geweest als we een zonnetje hadden gehad maar een beetje wind hoort er natuurlijk wel bij in het noorden van het land. 
Tjitse en Klaus nogmaals bedankt voor de uitstekende organisatie. Een leuke route, appelgebak onderweg en gezelligheid voor tijdens en na de rit. Het was een leuke dag!
Tjitse en Klaus nogmaals bedankt voor de uitstekende organisatie. Een leuke route, appelgebak onderweg en gezelligheid voor tijdens en na de rit. Het was een leuke dag!
-
bottecchia
- Forum-lid
Misschien volgende keer even zo'n oortje met bijbehorende radioset meenemen. Dan is het allemaal wat beter te sturen...
Die appelpunten beginnen wel op te vallen. Maar ik kan je vertellen dat hij ook wel raad wist met een originele mattentaart uit Geraardsbergen. Die ging er bij mij overigens ook prima in.
Die appelpunten beginnen wel op te vallen. Maar ik kan je vertellen dat hij ook wel raad wist met een originele mattentaart uit Geraardsbergen. Die ging er bij mij overigens ook prima in.