Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Astana toch in Giro

moustache
Forum-lid
Berichten: 1404
Lid geworden op: 15 jun 2007 16:39

moustache 31 mei 2008 16:19

Ok, duidelijk. Ik wist zijn verleden niet.

max29
Forum-lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 16 aug 2005 10:00

max29 01 jun 2008 00:24

arme classic fan.......

Wat een kleinkunst die beschuldigingen. Wat een armoede. De waarheid steekt en prikt ja dat doet ze. U hoeft mijn topics niet te lezen, doch waarom leest U ze zo graag....? Veel succes bij en met Quickstep.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 jun 2008 00:41

Dank voor het medeleven, maar dat is nergens voor nodig.
mijn topics
Er is hier helemaal niets van jouw en dit topic al helemaal niet, want dat is door iemand anders gestart.

Je valt meteen weer in oude traditie, maar de link tussen mij en QS snap ik nog steeds niet. Ik zal wel te dom zijn om het te begrijpen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 01 jun 2008 23:23

Kan Max29 niet voor eeuwig verbannen worden van dit forum?!
Wat een onzin schrijft deze persoon!
Niets is wat het lijkt..

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 02 jun 2008 08:35

Waarom trainen we eigenlijk nog? Voortaan moeten alle toppers zich maar op het strand voorbereiden op grote rondes :p
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 02 jun 2008 12:14

maurice schreef:Kan Max29 niet voor eeuwig verbannen worden van dit forum?!
Wat een onzin schrijft deze persoon!


+1
Is er niet zoiets als "elementaire fatsoensregels" op basis waarvan we dit kunnen realiseren?

Dit is behoorlijk off-topic en bovendien persoonlijk beledigend voor de mod.

On-topic
Leuk dat de Giro is 'gemaakt' door ploegen die niet in de tour rijden: Astana en die ploeg van Sella (weet zo even niet hoe die heet) - weg met de Protour!!!

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 02 jun 2008 12:42

offtopic: wat een ontzettende debiel! sorry dat ik het zeg. Ik heb nog nooit iemand in een verhaal van minder dan 200 woorden zo veel gramaticale fouten zien maken! Wat een verschrikking, het lijkt wel op een verhaal in een vreemde taal dat door een automatische vertaler is gehaald (zie topic: "wat ik nu weer op marktplaats zag" oid.). De verleiding om de zinnen te quoten weersta ik maar, hoewel ik denk dat deze persoon alleen al op basis van deze gramatica voor euwig geband dient te worden van dit forum

enfin, over de inhoud dan. Zinnen als: Dit betekent impliciet dat de verzorgers van Astana geen of weinig controle zullen krijge" en "Echter deze ras-spuiter heeft reeds schema 's klaar voor o.a. winst Tour de Fr. vele en vele jaren." zijn mij, vooral door gebrek aan onderbouwing, een doorn in het oog. wat deze zin beteknd "Met de winst voor A.C.-fuentes -op een been- en Pat .....zie mijn topics hieromtrent. Gaat hij deze Giro winnen... wat een vraag" begrijp ik gewoon niet eens.

Een discussie over doping vind ik, zelfs op dit forum, helemaal niet erg. Zorg alstublieft er wel voor dat het ten eerste leesbaar is en ten tweede ONDERBOUWD is!

ik dank u voor uw aandacht!
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

kikkie
Forum-lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mei 2006 01:15

kikkie 02 jun 2008 13:01

om mijn god ik was de knipoog vergeten. een sarcastische randje dient in acht te worden genomen! dank u
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 02 jun 2008 13:02

Ik hoop dat Astana ook mag starten. Hoewel.... als Contador niet mee doet, geef ik Menchov en dus Rabobank, een goede kans. Een beetje chauvinistisch mag ik toch wel zijn.
Mag ie wel starten, dan is het voor mij extra reden om te gaan kijken. Want van dit soort renners, die rondes kleuren, kunnen er nooit genoeg zijn!
Daarnaast, het tactisch spel wat Bruyneel al jaren speelt, heerlijk om te ontdekken en vooral ook te zien!
Niets is wat het lijkt..

lior63
Forum-lid
Berichten: 2065
Lid geworden op: 01 jan 2008 18:01

lior63 02 jun 2008 13:55

On topic:

Laten we nu even realistisch zijn. De Tour (met hoofdletter) is het grootste wielerevenement ter wereld. Het is samen met de olympische wedstrijden en het WK de belangrijkste wedstrijd. Daar moeten dus alle toppers aan meedoen. En dat moet niet gedicteerd worden door Frans chauvinisme of opgeblazen ego's van bobo's.

De wielersport bestaat bij de gratie van publiek en vooral sponsors. Door dit soort perikelen haken sponsors af, zoals o.a. is gebeurd met Phonak en nog anderen.
De wielersport bestaat niet bij de gratie van bobo's.

Plaats reactie