Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Zware val na aanrijding

m_giant
Forum-lid
Berichten: 227
Lid geworden op: 24 aug 2007 23:42

m_giant 15 mei 2008 13:29

Tja..... Wat kan ik hier nou nog aan toevoegen..... Altijd zo vervelend om dit soort verhalen te lezen, maar ook tegelijk dankbaar dat het nog relatief 'goed' is afgelopen.

Ook sterkte gewenst vanuit deze richting. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig, zeker met het oog op P-R. Iets waar je zo lang zo veel tijd en energie in hebt gestoken wat betreft training en materiaal, mag niet verloren gaan door zo'n ongeluk!

Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 15 mei 2008 13:43

Gatverdamme GastheerG,

Heel veel sterkte en beterschap toegewenst en dat je snel hersteld mag zijn om straks weer te vlammen. Ik hoop dat het ook met je fiets nog goedkomt.

Vreselijk weer dat soort mensen die inderdaad nog eens de moed hebben om gewoon door te rijden. Ongelofelijk...


Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

dogestyle
Forum-lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 26 mei 2006 16:54

dogestyle 15 mei 2008 13:57

Beterschap toegewenst,

Het belangrijkste is dat je zelf weer volledig herstelt maar ik voel toch ook veel pijn voor die prachtige bianchi... hier ook iemand die het retro-bianchi topic met veel aandacht en plezier gevolgd heeft, (wat een mooie bak was dat!) geinspireerd geraakt en ook nog ooit van plan om zo'n project te doen... ergens voel ik wel de behoefte om er nog een foto van te zien na het ongeluk (is ie echt niet meer te herstellen??)

Groet

sijtje
Forum-lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 feb 2007 13:14

sijtje 15 mei 2008 13:58

Inderdaad vreselijk dat dit soort dingen gebeuren.
Ik wens je ook bij deze vele veilige kilometers voor de toekomst!!

Wat ikzelf altijd doe als ik merk dat er een auto achterop komt en ik zie dat er verkeer tegemoet komt, ga ik midden op de weg rijden.
Ik geef ze de kans niet om op het laatste nippertje toch nog in te halen met alle gevolgen van dien.
Ben al te vaak gesneden en bijna aangereden.
Ik weet dat het misschien een beetje asociaal is maar geef ze de kans niet om in het gaatje te duiken want ze doen het en jij ligt in de kreukels en zij rijden vrolijk verder!!!!

Nu weet ik dat dit niet in alle gevallen zal opgaan maar toch.
Het is maar een tip.
Sijtje

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 15 mei 2008 14:00

Als je dit soort verhalen leest ga je wel nadenken over maatregelen zoals jij die aangeeft. Dan wachten ze maar even. Soms doe ik dat ook wel als ik het niet helemaal vertrouw. Maar hoe oplettend je ook op de fiets zit. Met dit soort idioten kan er toch altijd nog wel wat gebeuren.


meeuh
Forum-lid
Berichten: 685
Lid geworden op: 14 jan 2006 12:55

meeuh 15 mei 2008 14:08

Ode aan de helm!
Veel beterschap man.

marz
Forum-lid
Berichten: 653
Lid geworden op: 16 mei 2006 21:44

marz 15 mei 2008 14:32

Sterkte Gerard, laat je niet klein krijgen door dit voorval!
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 15 mei 2008 16:20

Erg vervelend voor je Gerard. Zonde van de Bianchi, maar het meest waardevolle wat je hebt is gelukkig nog heel.

Ik wens je veel sterkte met herstel.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 15 mei 2008 16:45

women DIG scarves...
Afbeelding
spoedig herstel gewenst!
Lieven-die-eergisteren-op-een-haar-na-een-fietsmaatje-frontaal-zag-botsen-met-een-auto- die-veel-te-snel-uit-een-onoverzichtelijke-bocht-kwam-en-dacht-dat-het-soms-heel-dichtbij-komt
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 15 mei 2008 17:29

Ook ik stond even flink te klapperen toen ik dit verhaal las. Ben blij dat je er goed van bent gekomen. Ik kan me goed voorstellen dat je je richt op de toekomst. Hopelijk zie(n) ik/we je wel even tijdens de forumrit. Had me persoonlijk erg verheugd op een persoonlijke ontmoeting.

Veel succes met voorbereiden onder deze omstandigheden van PR. Wellicht komt het goed.

Ik blijf me verbazen over het gebrek aan normbesef bij veel mensen. In dit lange lijstje heb vandaag een nieuwe (anonieme) persoon moeten toevoegen...

[color=008000][cynisch][/color]Hij/zij zal wel balen van de lakschade en krassen aan de aanhanger.[color=008000][/cynisch][/color]

Gebruikersavatar
spin
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 02 jul 2007 16:19

Gebruikersavatar spin 15 mei 2008 17:51

Potverdorie wat een verhaal Gastheer! Dat het maar in positieve zin mag bijdragen doordat misschien weer een paar extra mensen zich gaan realiseren dat trainen zonder helm echt ontzettend dom is. Het afgelopen warme weekend viel het me wederom op dat een enorm percentage van de wielrenners dat nog steeds niet inziet.

Het geeft ook maar weer aan dat je er in het verkeer helaas altijd vanuit moet gaan dat alle andere weggebruikers idioten zijn. Al klinkt het alsof dit ongeluk daarmee nog steeds niet te voorkomen was geweest. Tegen mensen die zowel asociaal als idioot zijn valt weinig te beginnen.

Sterkte en ik hoop dat je er snel weer bovenop bent.

Plaats reactie