Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour de France 2008

jandoedel
Forum-lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 05 jun 2006 17:45

jandoedel 27 jul 2008 02:52

Marconi schreef:Ja, zo hard dat je weer wat zou gaan denken! Tja, sorry, maar dat is nu al zo vaak gebeurd, dat je bij iedere uitzonderlijke prestatie aan die anderen gaat denken. De Astana bloeddoping club b.v.


Wat ben jij toch een stompzinnig figuur. Bij Thomas Dekker had je het al over doping en nu ben je ook al weer daarover aan het zeiken.

pepino
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 13 sep 2007 12:07

pepino 27 jul 2008 10:04

C a s r a n schreef:
Feest hier in Aalter... Carlos Sastre heeft hier een fanclub met meer dan 500 leden en fanlokaal op 100m van mijn woonst: een café dat ook stamcafé is van de plaatselijke Club Brugge clan. Morgen schilderen ze de volledige gevel in het geel, en de kans is groot dat Carlos deze week nog tot in Aalter komt!!


Ciao Casran,
Je eet dan toch niet teveel frietjes van bij frituur Yvonne?
:D

pepino
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 13 sep 2007 12:07

pepino 27 jul 2008 11:12

Repliek van Michel Wuyts:

"Door het wegvallen van getalenteerde toppers wint overgangsfiguur Sastre de tour"

Goed dat Sastre wint denk ik dan, want die is tot nader orde dopingvrij...
En Sastre is geen overgangsfiguur. Sedert 2002 versperden talenten als Vinokourov, Mayo, Mancebo, Ullrich, Basso, Rumsas, Botero, Heras, Hamilton en De Galdeano hem de verdiende toegang tot het podium in Parijs.
Een paar anderen vermeld ik er nog niet bij wegens (nog) niet officieel bewezen...
Sastre, een man met een groot hart trouwens...

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 27 jul 2008 12:48

pepino schreef:
C a s r a n schreef:Feest hier in Aalter... Carlos Sastre heeft hier een fanclub met meer dan 500 leden en fanlokaal op 100m van mijn woonst: een café dat ook stamcafé is van de plaatselijke Club Brugge clan. Morgen schilderen ze de volledige gevel in het geel, en de kans is groot dat Carlos deze week nog tot in Aalter komt!!


Ciao Casran,
Je eet dan toch niet teveel frietjes van bij frituur Yvonne?
:D



Lol... nee hoor :)

Het café is vanmorgen al geel geschilderd!!

Foto's op blog.pieterdeneve.be
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pepino
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 13 sep 2007 12:07

pepino 27 jul 2008 12:53

C a s r a n schreef: Het café is vanmorgen al geel geschilderd!!


Ziet er leuk uit, kom één dezer eens langsgefietst.
Morgen ga ik eerst eens ene Carlos aanmoedigen in Aalst...

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 27 jul 2008 13:14

pepino schreef:Repliek van Michel Wuyts:

"Door het wegvallen van getalenteerde toppers wint overgangsfiguur Sastre de tour"

Goed dat Sastre wint denk ik dan, want die is tot nader orde dopingvrij...
En Sastre is geen overgangsfiguur. Sedert 2002 versperden talenten als Vinokourov, Mayo, Mancebo, Ullrich, Basso, Rumsas, Botero, Heras, Hamilton en De Galdeano hem de verdiende toegang tot het podium in Parijs.
Een paar anderen vermeld ik er nog niet bij wegens (nog) niet officieel bewezen...
Sastre, een man met een groot hart trouwens...

Dat is inderdaad wel tragisch, zo'n rijtje. Als je dan zelf echt dopingvrij bent en terug kijkt op je 'nederlagen' word je toch werkelijk kwaad..?

pepino
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 13 sep 2007 12:07

pepino 27 jul 2008 13:54

LVGH schreef:
pepino schreef:Repliek van Michel Wuyts:

"Door het wegvallen van getalenteerde toppers wint overgangsfiguur Sastre de tour"

Goed dat Sastre wint denk ik dan, want die is tot nader orde dopingvrij...
En Sastre is geen overgangsfiguur. Sedert 2002 versperden talenten als Vinokourov, Mayo, Mancebo, Ullrich, Basso, Rumsas, Botero, Heras, Hamilton en De Galdeano hem de verdiende toegang tot het podium in Parijs.
Een paar anderen vermeld ik er nog niet bij wegens (nog) niet officieel bewezen...
Sastre, een man met een groot hart trouwens...

Dat is inderdaad wel tragisch, zo'n rijtje. Als je dan zelf echt dopingvrij bent en terug kijkt op je 'nederlagen' word je toch werkelijk kwaad..?


Je kan er inderdaad misschien kwaad over worden maar eigenlijk haalt het toch niks uit.
Gedane zaken nemen geen keer zeggen ze dan.

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2318
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 27 jul 2008 14:12

Gezien zijn leeftijd — 33 jaar — mag Carlos Sastre dan vermoedelijk wel een overgangsfiguur (of tussenpaus) zijn, maar zijn tijd op de Alpe d'Huez was bepaald niet slecht, hè. Integendeel. Om een idee te geven... Als je even terugdenkt aan de tweestrijd tussen Lance Armstrong en Jan Ullrich in 2001, toen Lance vrijwel vanaf de voet wegreed bij Jan. Volgens velen was 2001 het absolute topjaar van Lance.

Afbeelding

Armstrong reed de Alpe destijds in 38'01'' omhoog, en Ullrich in 40'00''. En dat in een vergelijkbare etappe als die van afgelopen woensdag. Destijds werden de Madeleine en de Glandon als voorafje geserveerd, nu moesten de mannen eerst over de Galibier en de Croix-de-Fer. De klimtijd van het favorietengroepje — met Evans, Menchov, Schleck, Kohl — was ongeveer 42'00''. Carlos maakte na 39'32'' zijn zegegebaar. Zeer sterke tijd dus.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 27 jul 2008 15:00

Oké, de tour is beslist, de truien zijn verdeeld.
Blijft er één vraag over; Wie wint de laatste etappe?
Is het Freire in het groen, Hushovd met zijn dikke dijen of de oudgedienden Zabel of mcEwen.
Eén van de jongens van Barloworld kan ook nog raar uit de bocht komen.
Mijn gok is Ciolek, wat denken jullie?

ted038
Forum-lid
Berichten: 1489
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 27 jul 2008 15:04

schumacher die aanvalt :p

Plaats reactie