Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Het grote ergernissen toppic.

mispoes
Forum-lid
Berichten: 307
Lid geworden op: 12 mei 2009 15:12

mispoes 16 feb 2011 19:26

Ja, dan was het vroeger toch beter. Toen kenden ze hun plek tenminste nog; achter de geraniums!
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

rogersantos
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 jul 2007 23:29

rogersantos 16 feb 2011 20:02

Al 4 jaar lid zijn, maar geen spammer wat betreft het plaatsen van berichten en dan geen verkooptopic mogen starten. Daar erger ik me aan!

eelcoz

eelcoz 16 feb 2011 20:10

[quote="rogersantos"]Al 4 jaar lid zijn, maar geen spammer wat betreft het plaatsen van berichten en dan geen verkooptopic mogen starten. Daar erger ik me aan![/quote]

Ik snap je frustratie wel. Die 25 posts regel is eigenlijk ook helemaal niet bedoeld om mensen zoals jij te weren, maar om mensen die alleen even langskomen om hun spullen te verkopen (en vaak op dezelfde dag een account aan hebben gemaakt). Het lastige is alleen dat ergens een grens moet worden getrokken, en dat goedwillenden daar dan ook wel eens de dupe van kunnen worden.

Maar ach, je hoeft nog maar 1 post, dus dat gaat helemaal goed komen, toch?

Gebruikersavatar
jpp
Forum-lid
Berichten: 645
Lid geworden op: 28 feb 2009 16:14
Locatie: Velp Gld.
Contact

Gebruikersavatar jpp 16 feb 2011 20:17

[quote="rogersantos"]Al 4 jaar lid zijn, maar geen spammer wat betreft het plaatsen van berichten en dan geen verkooptopic mogen starten. Daar erger ik me aan![/quote]

Hoeveel berichten heb je in die 4 jaar eigenlijk gepost? :D
... más allá ...

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 16 feb 2011 20:58

ik schat 24:)

rogersantos
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 jul 2007 23:29

rogersantos 16 feb 2011 21:11

[quote="JPP"][quote="rogersantos"]Al 4 jaar lid zijn, maar geen spammer wat betreft het plaatsen van berichten en dan geen verkooptopic mogen starten. Daar erger ik me aan![/quote]

Hoeveel berichten heb je in die 4 jaar eigenlijk gepost? :D

[/quote]

Nu 25. Ik zal is wat vaker gaan posten, misschien heeft het nog meer voordelen! haha.

Gebruikersavatar
jpp
Forum-lid
Berichten: 645
Lid geworden op: 28 feb 2009 16:14
Locatie: Velp Gld.
Contact

Gebruikersavatar jpp 16 feb 2011 21:16

[quote="rogersantos"][quote="JPP"][quote="rogersantos"]Al 4 jaar lid zijn, maar geen spammer wat betreft het plaatsen van berichten en dan geen verkooptopic mogen starten. Daar erger ik me aan![/quote]

Hoeveel berichten heb je in die 4 jaar eigenlijk gepost? :D

[/quote]

Nu 25. Ik zal is wat vaker gaan posten, misschien heeft het nog meer voordelen! haha.
[/quote]


... nou, kom maar op met die koopjes dan! :D
... más allá ...

mrbolshoi
Forum-lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 14 nov 2010 17:05

mrbolshoi 17 feb 2011 12:11

Netjes door een stadscentrum fietsen avond's, vrijwel leeg en ik fiets dan heel kalm (15-20km/h).
En nee jullie hebben gelijk, ik mag er eigenlijk niet fietsen, maar dan vervolgens iemand die 100 meter verderop loopt begint te schreeuwen dat je niet mag fietsen.
Niemand heeft er last van en ben voor niemand een gevaar...


jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 17 feb 2011 12:13

Gelukkig is dat bij ons opgeheven buiten winkeltijden, groepen scholieren maken dan altijd gebruik van het centrum als short-cut.
mijn Flickr

eelcoz

eelcoz 17 feb 2011 12:31

[quote="MrBolshoi"]...maar dan vervolgens iemand die 100 meter verderop loopt begint te schreeuwen dat je niet mag fietsen.

[/quote]

Van je medeburger moet je het hebben inderdaad. Moraalridders die thuis niets te vertellen hebben waarschijnlijk.

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2201
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 17 feb 2011 12:40

Voor mij een toenemende bron van ergernis, slecht onderhouden fietspaden. Ken er enkele waar je alleen nog volgeveerd overheen kunt. Ook zijn er hier een paar waar zelf een 2.5 band nog tussen de tegels kan zakken, levensgevaarlijk, niet alleen voor wielrenners, maar voor iedereen die fietst, zeker ook in het donker.
Ach, ik zeg ook maar wat

doompjoe
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 feb 2011 13:57
Locatie: Twente

doompjoe 17 feb 2011 13:02

- Voetgangers die zonder te kijken of er iemand aankomt het fietspad op de weg opstappen.
- Fietsers - in alle soorten en maten - die zonder dit aan te geven linksaf slaan, net als ik er voorbij wil.
- College-racefietsers die naar links rochelen i.p.v. naar rechts de berm in, weer net als ik er langs wil.
- De maat van bovenstaande racefietser die er enkele meters voor fietst en plotseling naar links uitwijkt om de parkeerplaats links van de weg op te draaien.

Plaats reactie