Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Maarten Ducrot

evers
Forum-lid
Berichten: 1188
Lid geworden op: 21 mar 2006 20:58
Locatie: Eindhoven

evers 27 jul 2008 17:57

MAARTEN KOP DICHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


met je nieuwe wielrennen.. hij mag t er niet eens meer over hebben van de NOS :D (alleen doet hij het toch, de eikel)..

EDIT: hahahaha nu moet hij voor straf koffie halen :D
Train ze!

tarzander
Forum-lid
Berichten: 558
Lid geworden op: 02 apr 2007 23:25

tarzander 27 jul 2008 22:20

En over het voorblad van Sastre; een heel ingewikkeld systeem met tandwielen waardoor je....blabla..echt heel ingewikkeld zo'n ovalen tandwiel!
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 28 jul 2008 11:46

Ach, dat hij niet precies alles van de techniek weet, of niet alles correct vertelt stoort me niet zo. Als je zelf niet helemaal in het wielrennen zit interesseert dat ook niet, en de tour wordt niet alleen bekeken door wielerfanaten, dus het is niet zo erg. Maarten maak een leuk verhaal en ik vind zijn opmerkingen erg grappig. Daarbij zegt hij af en toe echt zinnige dingen. En zoals gisteravond, hij durft Mart Smeets gewoon tegen te spreken, goed !
Nee ik vind Maarten humor hebben en ik zie het commentaar als vermaak. Op het werk luisterde ik naar de belg, maar dat is ook erg droog, en dat geleuter over kasteeltjes en waar ze allemaal eten en dergelijke, daar heb je na een tijdje ook wel genoeg van.

allstar
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mar 2008 19:52

allstar 28 jul 2008 13:33

Toch snap ik de reacties van veel mensen hier niet. Als het commentaar van D&D niet bevalt dan kijk je toch naar de Belgen / Eurosport? Het is niet verboden om te zappen volgens mij ;)

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 28 jul 2008 13:51

Maar van de belg wordt je ook af en toe wel moe van met het wel heel erg chauvinistische geleuter. Volderke hier, Volderke daar... Steegmans zus en zo... En als er verders niets te genieten valt voor de Belgen weten ze zelfs sastre nog als een halve belg te anexeren vanwege zijn fanclub :D

Okay, het nederlandse wielrennen is ook zo leeg dat we ons moeten getroosten met een Rus en een Spanjool...

De kastijding is weer voorbij, op naar de tour van 2009 met hopelijk het trio Boogert, Ducrot en Dijkstra . Ik kijk er al naar uit :)
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 28 jul 2008 13:53

TarzAndeR schreef:En over het voorblad van Sastre; een heel ingewikkeld systeem met tandwielen waardoor je....blabla..echt heel ingewikkeld zo'n ovalen tandwiel!


"Blabla" Dit is natuurlijk wel erg makkelijk afkraken. leg jij mij dan maar eens uit hoe dit precies zit (en waarom de rotor bladen 90gr gedraaid zijn ten opzichte van bv. Biopace), waarom het werkt (voor Sastre) en waarom niet iedereen hier mee rijdt. Zo simpel en eenduidig is dit niet! Zoals Allstar al aangeeft hoef je niet te kijken. Ik heb al weer zin in de Tour 2009! Niet in de laatste plaats om het commentaar van Ducrot!

Gebruikersavatar
r.hilferink
Forum-lid
Berichten: 311
Lid geworden op: 13 apr 2004 14:54

Gebruikersavatar r.hilferink 11 sep 2008 10:15

Ben benieuwd hoe Ducrot komend jaar zijn term "het nieuwe wielrennen" gaat uitleggen, als wij Armstrong, Landis en wellicht Boogerd weer in wedstrijden gaan terugzien................
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

simic
Forum-lid
Berichten: 1338
Lid geworden op: 22 jan 2008 19:45

simic 12 sep 2008 23:46

R. Hilferink schreef:Ben benieuwd hoe Ducrot komend jaar zijn term "het nieuwe wielrennen" gaat uitleggen, als wij Armstrong, Landis en wellicht Boogerd weer in wedstrijden gaan terugzien................


Idd ja, kijken hoe hij het nu weer gaat uitleggen en noemen. Ik hoor het hem nu al 50 x zeggen in een uitzending...:/

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 08 apr 2009 17:51

Dit topic verdient een kickje.... Ducrot & Zijkstra zijn weer goed bezig vandaag:

Boasson Hagen, de Thomas Dekker van Noorwegen!

rodelantaarn
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:52

rodelantaarn 08 apr 2009 21:49

Jaja...er waren weer onvervalste one-liners van Ducrot te horen vandaag...maar heb er wel om gelachen tijdens Gent - Wevelgem. Maar om nou Boasson Hagen te vergelijken met Thomas Dekker??? Thomas mag nog niet eens de veters strikken van Boasson....of klittebandjes vastmaken...wat je wilt :)
Wie het laatst lacht.....is traag van begrip...:)

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3524
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 08 apr 2009 22:47

zie mijn handtekening. ik wordt zo moe van die man.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 08 apr 2009 22:48

Zie mijn handtekening. Grandioos die man!
"Try not. Do or do not......there is no try"

Plaats reactie