Ja, als PIM hier nu verkoopt voor mtbsebas dan is het wel zo handig dat mtbsesbas zich verder buiten de Forum discussie houdt. Erg verwarrend inderdaad.
[quote="mtbsebas"]iwe zegt dat je die met kabels krijgt?? alles ergens goedkoop te vinden en ja jullie zijn zo leuk om het hier neer te zetten. HEEL ERG BEDANKT!!
ik kan er wel een ketting en casette bij doen. Met de huidige cassette zijn al 2500 Km mee gereden dat wil je toch niet hebben?? vandaar dat er geen ketting en casette bij zit.
Nieuwe prijs 300 euro!
Greetz sebas [/quote]
En zonder cassette en ketting is het dus geen complete groep

Is dat HEEL ERG BEDANKT bedoeld als een sneer omdat het je verkoop zou schaden? Tja, als je het nieuw ergens goedkoper kunt krijgen dan mag je dat toch posten of ga jij me vertellen dat je wel meer gaat betalen voor een 2e hands groep?
Als je je verbolgen voelt over het feit dat mensen hier posten dat de groep ergens nieuw minder kost dan jou 2e handse dan had je maar beter je huiwerk moeten doen en met een meer reele prijs moeten komen.
Klinkt harder dan ik het echt bedoel. Sorry maar dat moet om mijn punt duidelijk te maken.
Niet dat ik interesse heb maar wat voor Ultegra Groep? Welk jaar?
Foto's doen nooit kwaad

Mvg, Zorro