Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Ultegra groep

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 22 sep 2008 20:29

[quote="simic"]Wie verkoopt de groep nou?[/quote]

Ja, als PIM hier nu verkoopt voor mtbsebas dan is het wel zo handig dat mtbsesbas zich verder buiten de Forum discussie houdt. Erg verwarrend inderdaad.

[quote="mtbsebas"]iwe zegt dat je die met kabels krijgt?? alles ergens goedkoop te vinden en ja jullie zijn zo leuk om het hier neer te zetten. HEEL ERG BEDANKT!!

ik kan er wel een ketting en casette bij doen. Met de huidige cassette zijn al 2500 Km mee gereden dat wil je toch niet hebben?? vandaar dat er geen ketting en casette bij zit.

Nieuwe prijs 300 euro!

Greetz sebas [/quote]

En zonder cassette en ketting is het dus geen complete groep ;)

Is dat HEEL ERG BEDANKT bedoeld als een sneer omdat het je verkoop zou schaden? Tja, als je het nieuw ergens goedkoper kunt krijgen dan mag je dat toch posten of ga jij me vertellen dat je wel meer gaat betalen voor een 2e hands groep?
Als je je verbolgen voelt over het feit dat mensen hier posten dat de groep ergens nieuw minder kost dan jou 2e handse dan had je maar beter je huiwerk moeten doen en met een meer reele prijs moeten komen.
Klinkt harder dan ik het echt bedoel. Sorry maar dat moet om mijn punt duidelijk te maken.

Niet dat ik interesse heb maar wat voor Ultegra Groep? Welk jaar?
Foto's doen nooit kwaad :D

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

mtbsebas
Forum-lid

mtbsebas 22 sep 2008 21:50

[quote="ZorroI"][quote="simic"]Wie verkoopt de groep nou?[/quote]

Ja, als PIM hier nu verkoopt voor mtbsebas dan is het wel zo handig dat mtbsesbas zich verder buiten de Forum discussie houdt. Erg verwarrend inderdaad.

[quote="mtbsebas"]iwe zegt dat je die met kabels krijgt?? alles ergens goedkoop te vinden en ja jullie zijn zo leuk om het hier neer te zetten. HEEL ERG BEDANKT!!

ik kan er wel een ketting en casette bij doen. Met de huidige cassette zijn al 2500 Km mee gereden dat wil je toch niet hebben?? vandaar dat er geen ketting en casette bij zit.

Nieuwe prijs 300 euro!

Greetz sebas [/quote]

En zonder cassette en ketting is het dus geen complete groep ;)

Is dat HEEL ERG BEDANKT bedoeld als een sneer omdat het je verkoop zou schaden? Tja, als je het nieuw ergens goedkoper kunt krijgen dan mag je dat toch posten of ga jij me vertellen dat je wel meer gaat betalen voor een 2e hands groep?
Als je je verbolgen voelt over het feit dat mensen hier posten dat de groep ergens nieuw minder kost dan jou 2e handse dan had je maar beter je huiwerk moeten doen en met een meer reele prijs moeten komen.
Klinkt harder dan ik het echt bedoel. Sorry maar dat moet om mijn punt duidelijk te maken.

Niet dat ik interesse heb maar wat voor Ultegra Groep? Welk jaar?
Foto's doen nooit kwaad :D

Mvg, Zorro

[/quote]

Ik ga ook niet ergens anders neer zetten waar je het voor een iets meer goedkoper kan krijgen. dat moeten ze zelf dan maar uitvinden.
Ik kom toch ook niet in een winkel en daar rond roepen dat je ergens anders het voor 30% minder kan krijgen dat is toch ook niet normaal? het is een grof voorbeeld maar het komt hier wel op zelfde neer.

De groep is uit 2008. het zat op een 2008 fiets model. ik wil graag nieuw spul hebben en ik was hier op uitgekeken.

Triple klaar bedoel ik mee dat het crankstel ook goed is voor een triplle zo ook de shifter en derailleur. en het gaat hier om een 10Speed!!

De beschrijving klopt niet helemaal maar moet alles precies genoemt worden zoals het is? ik heb er bij gezet wat er bij zit en verder zit er niks anders bij.

Greetz sebas

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 22 sep 2008 22:03

Hoi,

Nou, als je zo wilt verkopen .....veel succes.

Ik zal je succesvolle Topic niet langer 'vervuilen'.

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

niklas2
Forum-lid

niklas2 22 sep 2008 22:09

ik denk dat ik maar eens een Triple neem, ik ben er ook klaar voor.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

edwinfe
Forum-lid

edwinfe 22 sep 2008 22:21

nou als max8450 het niet gedaan had dan had ik het wel gedaan. Zet het dan op marktplaats en niet op een forum.

niklas2
Forum-lid

niklas2 22 sep 2008 22:25

[quote="Edwinfe"] Zet het dan op marktplaats en niet op een forum.[/quote] Heeft ie ook gedaan: [url=http://]http://link.marktplaats.nl/195534267[/url].

Veel succes met de verkoop. Meer kans op mp dan hier, denk ik zo
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

mackersv2.0
Moderator

mackersv2.0 22 sep 2008 23:29

Ja, maar op marktplaats loop je dan weer tegen nieuwe Ultegra groepen aan, mét cassette, mét ketting, en mét kabelset, voor €379,-
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

edwinfe
Forum-lid

edwinfe 23 sep 2008 11:43

Het is een kwestie van vraag en aanbod. Ik koop weleens wat via de duitse Ebay. Daar verkopen ze alles via ebay zoals wij dat doen via marktplaats. Het mooie daarvan is is dat je zelf bepaald wat je kwijt wilt voor iets. Is de vraag groter dan moet je meer betalen voor iets en vindt je dat te veel dan biedt je gewoon niet meer. Andersom komt ook voor. Ik snap niet waarom in NL weinig mensen via Ebay de spullen willen verkopen.

mackersv2.0
Moderator

mackersv2.0 23 sep 2008 12:15

Volgens mij komen er gewoon niet genoeg mensen (kopers én verkopers) op de NL Ebay, waardoor je het risico loopt met je spullen te blijven zitten, of een te lage prijs te krijgen.
Daarboven krijg je dan ook nog met de kosten van Ebay te maken, waar een verkoper werkelijk voor elke scheet moet betalen. Ook is Ebay stukken minder vrijblijvend dan Marktplaats, waar verkopers en kopers gewoon kunnen doen alsof hun neus bloedt als het zo uitkomt.
Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

sanrob
Forum-lid

sanrob 25 sep 2009 16:57

PM

wroosmalen
Forum-lid

wroosmalen 25 sep 2009 17:18

[quote="SanRob"]PM[/quote]

Dit topic is pas een jaar oud!
http://www.woutervr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie