Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Oval A710

simon_l
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2008 12:33

simon_l 01 okt 2008 12:59

Voor het seizoen 2009 ben ik al vollop op zoek naar een nieuw triatlonstuur.
Hierbij heb ik mijn oog laten vallen op de Oval A710.
Het stuur moet dienst doen bij 1/4 duatlon of korte duatlon. En af en toe een sprint duatlon.
AfbeeldingAfbeelding

Zijn er mensen die daar reeds ervaring mee hebben en wat zijn jullie bevindingen dan?
Zijn er nog andere die mij misschien een gelijkaardig stuur aanraden, waarbij de bars van onder het stuur vertrekken? Of enigzins lijken op de Oval A710?

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3525
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 01 okt 2008 13:43

Wellicht ben je op de hoogte: maar zijn regeltjes voor het uitsteken van je stuur bij stayerwedstrijden. Ik weet niet of het voor jou speelt maar bij aanschaf van een nieuw stuur misschien rekeking mee houden.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

ruudverstegen
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 07 aug 2007 16:37

ruudverstegen 01 okt 2008 14:18

Ik heb zelf ook een Oval A710 gehad, vond het een erg fijn stuurtje, vooral omdat je lekker diep kunt zitten.
Heb m alleen niet meer op m'n fiets zitten omdat ik m eigenlijk niet gebruikte. Als je wil kun je het stuur wel overkopen...
\'\'We can\'t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\'\'

simon_l
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2008 12:33

simon_l 01 okt 2008 16:11

Rikkert schreef:Wellicht ben je op de hoogte: maar zijn regeltjes voor het uitsteken van je stuur bij stayerwedstrijden. Ik weet niet of het voor jou speelt maar bij aanschaf van een nieuw stuur misschien rekeking mee houden.
Weet jij waar ik de reglementering van stayer en niet-stayerwedstrijden kan vinden?

ruudverstegen schreef:Ik heb zelf ook een Oval A710 gehad, vond het een erg fijn stuurtje, vooral omdat je lekker diep kunt zitten.
Heb m alleen niet meer op m'n fiets zitten omdat ik m eigenlijk niet gebruikte. Als je wil kun je het stuur wel overkopen...


Ik heb je een PM verstuurt en ben wel geïntresseert.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3525
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 01 okt 2008 22:41

Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie