Vino terug bij Astana?!
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2008/10 ... 39A59.html
Als ik Astana was zou ik hem niet terugnemen, gezien de huidige koers die de organisatoren van de grote ronden varen garandeer je daarmee dat je niet mag starten lijkt me.
De tijd zal het leren.
Als ik Astana was zou ik hem niet terugnemen, gezien de huidige koers die de organisatoren van de grote ronden varen garandeer je daarmee dat je niet mag starten lijkt me.
De tijd zal het leren.
Zo komen we nooit meer bij het 'nieuwe' wielrennen...
Ik dacht dat we met de nieuwe generatie goed vertrokken waren, nu komen al die renners van de vorige generatie terug. De generatie waarvan we weten dat het niet altijd 100% zuiver was. Dit motiveert de jeugdige renners toch niet meer om het wel proper aan te pakken?
Ik dacht dat we met de nieuwe generatie goed vertrokken waren, nu komen al die renners van de vorige generatie terug. De generatie waarvan we weten dat het niet altijd 100% zuiver was. Dit motiveert de jeugdige renners toch niet meer om het wel proper aan te pakken?
-
- Forum-lid
nou, alsof die "nieuwe" renners allemaal zo zuiver op de graad zijn.. dacht dat dat met de laatste tour wel naar voren is gekomen..

hendrikjan schreef:nou, alsof die "nieuwe" renners allemaal zo zuiver op de graad zijn.. dacht dat dat met de laatste tour wel naar voren is gekomen..
Idd. De geschiedenis leert ons dat er altijd met de vinger gewezen werd naar de voorgaande generatie... beetje gemakkelijk en gratuit natuurlijk.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Hoi,
Zie mijn post in het Doping Topic.
De UCI gaat op haar strepen staan. Vino komt er met 1 jaar schorsing niet vanaf als het aan de UCI ligt.
Mvg, Zorro
Zie mijn post in het Doping Topic.
De UCI gaat op haar strepen staan. Vino komt er met 1 jaar schorsing niet vanaf als het aan de UCI ligt.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Lijkt me zeer sterk dat hij terug zou mogen keren en als dat wel zo zou zijn, dan weet is het nu al zeker dat ie echt nergens mag starten. Maar misschien is een aparte competitie voor come-back renners al dan niet met dopingverleden een idee?
Lijkt me een sterk verhaal van die competitie voor doping gebruikers:p:p
Astana zou gek zijn als ze Vino bij Astana laten rijden. En het Astana van vorig jaar is helemaal anders dan dat van dit jaar, dus lijkt me echt sterk dat die verhalen kloppen.
Astana zou gek zijn als ze Vino bij Astana laten rijden. En het Astana van vorig jaar is helemaal anders dan dat van dit jaar, dus lijkt me echt sterk dat die verhalen kloppen.
Toevallig is Rini Wagtmans op dit moment reclame aan het maken voor Astana (op sporza).
Heeft wel mooie plannen allemaal, maar wie kun je nou warm maken om met Vino in een ploeg te gaan rijden. Denkt Rini nu echt dat Contador daar op zit te wachten??? Ik denk dat die ploeg gaat leeglopen en dat er niet meer veel structuur over gaat blijven. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat Astana (mét Vino) een uitnodiging voor de Tour 2010 gaat krijgen.
Heeft wel mooie plannen allemaal, maar wie kun je nou warm maken om met Vino in een ploeg te gaan rijden. Denkt Rini nu echt dat Contador daar op zit te wachten??? Ik denk dat die ploeg gaat leeglopen en dat er niet meer veel structuur over gaat blijven. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat Astana (mét Vino) een uitnodiging voor de Tour 2010 gaat krijgen.
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;