Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Colnago fietsen gaan in de uitverkoop

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 19 dec 2008 10:07

Ik ben er principieel niet voor, omdat je uitgaat van initiatief van de handelaren. Het topic: "waar is welk onderdeel goedkoopst?" is misschien iets minder efficiënt, maar het gaat uit van de klant, in deze dus de forumleden.

Een topic waar handelaren hun waar aanprijzen vind ik (principieel) niet kunnen op dit (consumenten) forum. Dat handelaren ALS FIETSER en dus ook gebruiker van alles wat fietsen leuk maakt, welkom zijn spreekt voor zich!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
sunitram
Forum-lid
Berichten: 332
Lid geworden op: 02 jul 2008 01:52
Locatie: West Brabant

Gebruikersavatar sunitram 19 dec 2008 12:40

Ben het helemaal met KXlight eens.Voor de Rabo fan misschien wel interessant,
maar om zelf op te gaan rijden te duur.Dan zou ik voor dat geld wel een andere
nieuwe fiets kopen.

[img=http://img253.imageshack.us/img253/8650 ... alltn0.jpg]

Plaatje van de verkoop op 18-12
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen

reason
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 apr 2007 17:42

reason 19 dec 2008 13:55

[quote="de zwarten"]Ik ben er principieel niet voor, omdat je uitgaat van initiatief van de handelaren. Het topic: "waar is welk onderdeel goedkoopst?" is misschien iets minder efficiënt, maar het gaat uit van de klant, in deze dus de forumleden.

Een topic waar handelaren hun waar aanprijzen vind ik (principieel) niet kunnen op dit (consumenten) forum. Dat handelaren ALS FIETSER en dus ook gebruiker van alles wat fietsen leuk maakt, welkom zijn spreekt voor zich![/quote]

Ik weet niet aan wie deze post gericht is, maar IK ga uit van meer initiatief van particulieren dan van handelaren. Ik (en anderen) zit(ten) niet te wachten in een subforum voor alleen de FM's posts. In dat opzicht deel ik je mening, maar zie ik andere mogelijkheden.

Het KAN werken! Op dvd.nl (ok, totaal andere producten) zijn er zowat GEEN posts door Van Leest, Media Markt, Free Record Shop, enz over acties. Alles bijna puur door de liefhebbers van films. Soms tipt een medewerker van 1 van die winkels over de acties.

Ik denk dat 1 topic openen (midden in het TE KOOP) erg rommelig gaat worden en veel offtopic ruis gaat opleveren van degenen die niet weten/begrijpen wat de opzet is. Een subforum lijkt me beter, met per winkel een topic.

Tenslotte, als blijkt dat enkel FM's posten, mag het van mij ook weer opgedoekt worden.

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 19 dec 2008 14:16

[quote="simic"]Te koop regels
"In dit forum mogen particuliere forumleden goederen verkopen"[/quote]

[quote="Amclassic-fan"]Volgens mij is Chalita nu niet echt een medewerker van VT of Rabobank wielerploegen. Hij heeft het er enkel neergezet om andere er op attent te maken...[/quote]

Volgens mij is Chalita ook geen particulier forumlid die goederen te koop aanbiedt dus binnen dit forum lijkt me de post gezien de bovengenoemde reden hier niet op z'n plek.

Op zich wel leuk om dit soort dingen te lezen dus als er een plekje voor gemaakt kan worden, waarom niet?

chalita
Forum-lid
Berichten: 132
Lid geworden op: 01 dec 2004 20:59

chalita 19 dec 2008 14:41

ik wordt een beetje moe van al die forum leden die denken dat ze het beter weten en denken dat ik hier aan verdien.
laat me het nog een keer uitleggen.
ik heb deze topic gemaakt omdat ik het leuk vondt en fan ben van de rabobank wielerploeg.
en wist niet of jullie deze advertentie hadden zien staan pop de rabo site.
doe er mee wat je wilt maar hou je comentaar voor je.
mocht je iets leuks vinden op welke site dan ook plaats hem dan gerust.
ik vind het namelijk altijd leuk om dingen te lezen die ik niet zelf heb ontdekt via internet.

voor de rest wens ik jullie fijne dagen.
Chalita

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 19 dec 2008 14:47

Jij ook fijne dagen! Lekker uitrusten van al die forumleden.... ;-)

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 dec 2008 15:20

[quote="Josebã"]
Volgens mij is Chalita ook geen particulier forumlid die goederen te koop aanbiedt dus binnen dit forum lijkt me de post gezien de bovengenoemde reden hier niet op z'n plek. [/quote]

Denk eens ff wat verder dan de letter van de regel voor je gaat zeuren. Waar kijkt iemand die een 2e hands fiets wilt kopen, precies in het te koop gedeelte. Chalita heeft het hier dus prima neergezet!

Dit valt bij mij in de categorie zeiken om te kunnen zeiken...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2610
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 19 dec 2008 15:32

Ik zeur helmaal niet. Lijkt me alleen niet handig als tussen alle gewone particuliere spulletjes er nu allemaal verwijzingen komen naar aanbiedingen en speciale acties van handelaren. Het gaat mij dus niet om de regel maar juist om de geest van de regel (namelijk geen vervuiling van het topic door handelaren). Maar goed, u laat heel duidelijk merken wie er hier de baas is en dat andere opinies niet geduld worden. Gewoon verwijzen naar acties in de handel en dan in dit topic in het vervolg.

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 19 dec 2008 15:46

[quote="Joseba"] de geest van de regel (namelijk geen vervuiling van het topic door handelaren).[/quote]
[quote="Joseba"]Volgens mij is Chalita ook geen particulier forumlid die goederen te koop aanbiedt
[/quote]

Het gaat erom dat je mensen een etiket opplakt (Chalita is geen handelaar).
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 dec 2008 15:48

Rabobank doet ook iedere week 200 fietsen weg... er wordt helemaal niets weg gedrukt. Als ik andere meningen weg had willen hebben had ik al lang dit hele topic schoon geveegd, was een stuk makkelijker geweest.
"Geen vervuiling van het topic door handelaren", Chalita is geen handelaar en er wordt niets vervuild. Verdere aanmerkingen op dit topic kunnen via PB naar mij gestuurd worden, het gaat nu weer over de Colnago's van Rabobank.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie