Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

frank8610
Forum-lid
Berichten: 204
Lid geworden op: 23 aug 2009 23:42

frank8610 09 jul 2010 20:31

Van Lcsmt een set Dura Ace wielen ontvangen. Erg goed ingepakt en de wielen zagen er erg goed uit, samen met een zo goed als nieuwe cassette. Goed op de hoogte gehouden met een track en trace link i.c.m. regelmatig mailcontact. Erg tevreden over zowel Luc als de wielen. Bedankt!

jada
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2009 21:55

jada 24 jul 2010 09:36

Een Garmin cadanssensor gekocht van Madhill. Prima communicatie en snelle levering. Helemaal oké. Bedankt!

20veetee
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 28 jun 2005 02:11

20veetee 01 aug 2010 19:13

Van LCSMT een 3T stuur/stuurpen gekocht. Prima ervaring. Dank.

jasperr
Forum-lid
Berichten: 1078
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:51

jasperr 01 aug 2010 23:35

2 veertjes voor mijn Fulcrum body van forumlid Jay overgenomen. Hij is ze zelfs op de fiets bij mij thuis komen bezorgen. Ik was niet thuis, dus heeft hij ze in een surprise-ei door de brievenbus gedaan! Geweldig! Leuke en goede communicatie met hem via pm op het forum. Ben er zeer positief over.
Gelukkig zijn er nog zulke mensen.

fw
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 jun 2008 22:22

fw 05 aug 2010 01:15

Slechte beurt voor MarkZ. Heb binnen een paar minuten na plaatsen van zijn verkooptopic per mail gereageerd. 2 dagen erna nog maar eens een reminder per PM gestuurd om vervolgens na een paar dagen te zien dat de spullen zijn verkocht (aan iemand die na mij had gereageerd).
Heb nog een pm gestuurd om aan te geven dat dit niet echt jofel is maar wederom geen reactie..

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15947
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 06 aug 2010 00:51

Mini magneetjes van Stefan.

Erg correct en goed ontvangen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
hendriku
Forum-lid
Berichten: 255
Lid geworden op: 24 feb 2005 10:11
Locatie: Amsterdam
Contact

Gebruikersavatar hendriku 12 aug 2010 12:09

Zaken gedaan met Lcsmt (Belgie), het ging om een Selle Italia SLK zadel. Zeer tevreden!

Geld overgemaakt (hij had IBAN en BIC codes al voorhanden) daarna keurig gemeld dat hij het geld ontvangen had. Nadat hij het pakket verzonden zelfs ook nog foto's van het pakket gemaild. Het zadel was goed verpakt en pakket snel in huis.
Kijk ook eens op Racefietsblog.nl voor nog meer racefietsen en wielernieuws! Ook op Twitter, Facebook, Pinterest en op Strava met onze eigen club: app.strava.com/clubs/racefietsblog-nl

robby72
Forum-lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 mei 2006 21:48

robby72 12 aug 2010 12:34

Zaterdag wielen gekocht van Livio. Echte helemaal top geregeld! Ik ben zo blij als een kind :-). Kijk liever eerst op dit forum dan op MP.

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 12 aug 2010 23:11

Zaken gedaan met Mensma. Allemaal dik in orde en snel geregeld!

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 13 aug 2010 01:02

[quote="FW"]Slechte beurt voor MarkZ. Heb binnen een paar minuten na plaatsen van zijn verkooptopic per mail gereageerd. 2 dagen erna nog maar eens een reminder per PM gestuurd om vervolgens na een paar dagen te zien dat de spullen zijn verkocht (aan iemand die na mij had gereageerd).
Heb nog een pm gestuurd om aan te geven dat dit niet echt jofel is maar wederom geen reactie..[/quote]


kan zijn dat degene die gekocht heeft voor jouw gemaild heeft en niet in topic gereageerd heeft

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5734
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 13 aug 2010 11:34

[quote="BigM"][quote="FW"]Slechte beurt voor MarkZ. Heb binnen een paar minuten na plaatsen van zijn verkooptopic per mail gereageerd. 2 dagen erna nog maar eens een reminder per PM gestuurd om vervolgens na een paar dagen te zien dat de spullen zijn verkocht (aan iemand die na mij had gereageerd).
Heb nog een pm gestuurd om aan te geven dat dit niet echt jofel is maar wederom geen reactie..[/quote]


kan zijn dat degene die gekocht heeft voor jouw gemaild heeft en niet in topic gereageerd heeft
[/quote]

Dan nog is het uiterst onbeleefd om gewoon niets van je te laten horen.
Als verkoper via dit forum verwacht je net effe wat meer dan als je iets op MP zet.
Als potentieel koper verwacht je dus ook wat meer van de verkoper.

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 13 aug 2010 13:31

[quote="Theo V"][quote="BigM"][quote="FW"]Slechte beurt voor MarkZ. Heb binnen een paar minuten na plaatsen van zijn verkooptopic per mail gereageerd. 2 dagen erna nog maar eens een reminder per PM gestuurd om vervolgens na een paar dagen te zien dat de spullen zijn verkocht (aan iemand die na mij had gereageerd).
Heb nog een pm gestuurd om aan te geven dat dit niet echt jofel is maar wederom geen reactie..[/quote]


kan zijn dat degene die gekocht heeft voor jouw gemaild heeft en niet in topic gereageerd heeft
[/quote]

Dan nog is het uiterst onbeleefd om gewoon niets van je te laten horen.
Als verkoper via dit forum verwacht je net effe wat meer dan als je iets op MP zet.
Als potentieel koper verwacht je dus ook wat meer van de verkoper.
[/quote]

helemaal mee eens

Plaats reactie