Haaaai,
Het einde van mijn opleiding is in zicht (mei). Zouden jullie me willen helpen door een enquete in te vullen voor mijn afstudeeropdracht.
Maar ik moet dus nog wel onderzoek doen. Je helpt me echt heel erg door een enquete in te vullen die je vindt via de volgende link:
http://www.thesistools.com/?qid=72216&ln=ned
Zou je even 10-15 minuten de tijd willen nemen om me uit de brand te helpen? En als het niet teveel gevraagd is, zou je de mail willen doorsturen naar kennissen. Wel naar mensen die zich niet zo irriteren aan fwd's graag...
Heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!
Groetjes,
Fiona en Samantha
enquete invullen voor mijn afstuderen over fiets sloten
- robbebopper
- Forum-lid HC
De enquete lijkt hier erg op z'n plaats voor mensen die niet veel van deze site af weten. FIETS en fietssloten. Logisch toch? Nee dus! Er zijn hier mensen op het forum actief die honderden/duizenden euro's uitgeven om hun fiets lichter te maken. Deze mensen, maar ook alle andere fanatieke wielrenners, zullen nooit, ik herhaal NOOIT een fietsslot op hun racefiets bevestigen. NOOIT DUS!
Enquete is hier niet op z'n plaats. Fietsactief, het zusterblad van fiets, heeft ook een site. Ik neem aan dat jullie deze enquete daar ook al geplaatst hebben. Daar moet je mijns inziens dan ook zijn.
Veel succes er mee!
Enquete is hier niet op z'n plaats. Fietsactief, het zusterblad van fiets, heeft ook een site. Ik neem aan dat jullie deze enquete daar ook al geplaatst hebben. Daar moet je mijns inziens dan ook zijn.
Veel succes er mee!
sagax047 schreef:als solidaire student heb ik je enquete met plezier ingevuld!Het is niet omdat ik een racefiets heb dat ik geen stadsfiets, mountainbike, studentenfiets of fitnessbike in huis heb..
+1
Mocht je uit dankbaarheid mij willen steunen, klik dan op onderstaande link