Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Sensa Umbria Special 2009

thedutchmaster
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jun 2009 01:09

thedutchmaster 06 jul 2009 23:45

Heb em ook bij BikeStudio gekocht. Maar ik moet zeggen dat de service tegenvalt.
Zelf hou ik ervan om te communiceren via mail, maar BikeStudio denkt daar anders over.
Mail wordt zelden beantwoord... Helaas.

Ik wil de Shimano WH-R500 laten vervangen door Fulcrum Racing 7 of 5 wielen.
Stuk degelijker en voor bijna hetzelfde geld.
Je leest op internet weinig goede reacties over de wielen dus ik neem het zekere voor het onzekere.

Ondanks de wielen wel een prima prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding!

sprintbom
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 13 aug 2008 11:04

sprintbom 06 jul 2009 23:49

Als je niet te ver van Hopmans woont is het toch ook eens de moeite om daar te gaan kijken.

cornerman
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:36

cornerman 07 jul 2009 15:15

TheDutchMaster schreef:Heb em ook bij BikeStudio gekocht. Maar ik moet zeggen dat de service tegenvalt.
Zelf hou ik ervan om te communiceren via mail, maar BikeStudio denkt daar anders over.
Mail wordt zelden beantwoord... Helaas.

Ik wil de Shimano WH-R500 laten vervangen door Fulcrum Racing 7 of 5 wielen.
Stuk degelijker en voor bijna hetzelfde geld.
Je leest op internet weinig goede reacties over de wielen dus ik neem het zekere voor het onzekere.

Ondanks de wielen wel een prima prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding!


Het slecht beantwoorden van e-mail is niet mijn ervaring. Ik heb 2-maal een vraag gesteld via dit medium en beide keren op dezelfde dag (lees: 's avonds) een goede reactie ontvangen.

De service na aankoop kan ik nog niet beoordelen. Morgen is het zo ver dat ik de fiets kan ophalen.
Riding Sensa Umbria Special White

thedutchmaster
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jun 2009 01:09

thedutchmaster 07 jul 2009 18:46

Cornerman schreef:
TheDutchMaster schreef:Heb em ook bij BikeStudio gekocht. Maar ik moet zeggen dat de service tegenvalt.
Zelf hou ik ervan om te communiceren via mail, maar BikeStudio denkt daar anders over.
Mail wordt zelden beantwoord... Helaas.

Ik wil de Shimano WH-R500 laten vervangen door Fulcrum Racing 7 of 5 wielen.
Stuk degelijker en voor bijna hetzelfde geld.
Je leest op internet weinig goede reacties over de wielen dus ik neem het zekere voor het onzekere.

Ondanks de wielen wel een prima prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding!


Het slecht beantwoorden van e-mail is niet mijn ervaring. Ik heb 2-maal een vraag gesteld via dit medium en beide keren op dezelfde dag (lees: 's avonds) een goede reactie ontvangen.

De service na aankoop kan ik nog niet beoordelen. Morgen is het zo ver dat ik de fiets kan ophalen.


Dan vindt BikeStudio mij gewoon niet aardig, denk ik... :(

thedutchmaster
Forum-lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 jun 2009 01:09

thedutchmaster 13 jul 2009 21:53

Nog even een reactie op mijn eigen reactie... :/

Men verteld namelijk meestal wel de slechte eigenschappen van een bepaald onderwerp, maar zelden de goede...

Heb laatst even met BikeStudio gebeld over de leverdatum van de fiets.
Zou 's middags binnenkomen.
Poosje later belde men dat de fietsen waren binnengekomen, er was alleen geen wit exemplaar geleverd... :-(
Zij hebben onmiddelijk de fabriek gebeld en er werd een nieuwe fiets opgestuurd.
Komt woensdag binnen. Prima geregeld dus!
Vervolgens ook nog geregeld dat er een paar mooie wieltjes onder komen, nl. Fulcrum Racing 7 (red).

Al met al.... Mooi geregeld dus...

Ik kan haast niet wachten...!!!

cornerman
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:36

cornerman 14 jul 2009 14:28

Mijn fiets zou ook afgelopen vrijdag geleverd worden. Ook ik had een witte besteld en ook ik kreeg te horen dat er 4 zwarte fietsen ipv witte geleverd waren. Beetje jammer en helemaal, omdat de fiets eerst afgelopen woensdag geleverd zou worden.

Zoals we in Friesland zeggen: better let as net. Ik kan nu waarschijnlijk de fiets morgen ophalen. Ik hoop het, want ik moet morgen voor m'n werk in Utrecht zijn en kan dan op de terugweg naar Leeuwarden de fiets mooi ophalen in Zwolle.

Ook ik kan niet wachten. Het is weer mooi weer!!!
Riding Sensa Umbria Special White

Plaats reactie