Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ridley excalibur gestolen bij de Jan janssen classic

arzeg0
Forum-lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 19 aug 2007 19:17
Locatie: Loenen

arzeg0 20 jun 2009 22:00

Het is weer is een keer zover er zijn nog altijd mensen die niet van andermans spullen af kan blijven.
Vandaag bij de start (8:00-8:30) van de Jan Janssen classic is de fiets van een collega gestolen.
Het gaat om een:
Ridley Excalibur 2008 (58cm)
kleur wit met zwarte en rode accenten
easton orion II
bidonhouders carbon
ultegra sl
selle italia wit slr
Rode kncnc zadelklem, derailleur wieltjes
look pedalen
carbon monocoque Zefiro stuur
Indien jullie iets gezien hebben of deze fiets ergens tegen komen dan horen we het graag.
De foto geeft een indicatie.

[img=http://qe8c3w.bay.livefilestore.com/y1p ... alibur.bmp]
FM098 van Dengfu
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2

cubemeister
Forum-lid
Berichten: 806
Lid geworden op: 04 okt 2007 20:57

cubemeister 20 jun 2009 22:28

kansloos, als je zelfs bij dat soort evenementen je fiets niet meer onbewaakt kan laten staan... hoop dat de eigenaar hem terug krijgt.
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr

marsman
Forum-lid
Berichten: 2370
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 21 jun 2009 00:15

Marktplaats in de gaten houden en aangifte doen. Mooi kut, kans dat ie terugkomt is helaas klein.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 21 jun 2009 09:23

Bij dit soort evenementen zullen er altijd wel gasten rondlopen die dat doen.
Met 6000 deelnemers is het moeilijk in de gaten te houden wie er wel fietsen en wie er fietsen op het oog heeft om mee te nemen/stelen. Het valt immers niet op , iedereen is toch bezig met de dag zelf.


Wij zorgen altijd dat 1 persoon achterblijft bij de fietsen .

Veel geluk met het opsporen van zijn fiets .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

ijzerenbriek
Forum-lid
Berichten: 1665
Lid geworden op: 27 aug 2007 14:34

ijzerenbriek 21 jun 2009 11:21

Erg!!
Vriend van mij is zijn fiets ook eens gestolen geweest maar heeft geluk gehad. Toen ze terug naar de parking liepen om daar nog eens te gaan kijken heeft hij hem terug 'gevonden' met een berijder erop die niet de eigenaar was. Die deed dan een verwarde uitleg dat hij hem gevonden had. Stuur stond scheef, lichte beschadigingen op de bovenbuis en zijkant zadel. De dief had ermee gevallen of vlug in een kofferbak willen steken en niet gelukt of iets dergelijks. Enfin hij had hem terug en is toch kunnen starten.

Ik ben daar ook veel te naief in en laat mijn fiets ook onbewaakt achter als ik mij ga inschrijven. Ga er altijd van uit dat je van andermans dingen blijft omdat ik dat zelf ook doe.
Misschien dom van me.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.

Plaats reactie