[quote="mister_arby"][quote="pinarello"][quote="mister_arby"][quote="pinarello"] Zeg het maar; ik ben benieuwd:p [/quote]
Volgens mij is het de
Patrimoniumweg in Broeksterwoude. Is al ruime tijd geleden dat ik er ben geweest. Het kan ook een straatje eerder of later zijn. Durf ook niet te zeggen hoelang de strook is, maar het gaat natuurlijk om het idee.
ps. laat wel even weten of je het gevonden hebt

[/quote]
Zal het eerst even navragen bij een local.[/quote]
Nu ben ik wel benieuwd of je het al had gevonden?
[/quote]
Ben er nog geweest; is ook niet heel dichtbij (heen en terug ongeveer 80km)maar ik heb wel antwoord van een local:
De enige die ik weet is, als je vanuit het Buitenveld komt en meteen op de viersprong voordat je Broeksterwoude binnenrijdt linksaf slaat en steeds rechtdoor rijdt richting Akkerwoude op een stuk klinkerweg terechtkomt dat met enige fantasie een kasseienstrook kan worden genoemd. Hooguit 500 m. Verder is er in Damwoude ook nog een stuk zeer slecht klinkerwegdek van ongeveer 800 m. Dat heet daar de Dammelaan. Bovendien zijjn er een aantal slechte klinkerweggetjes die allemaal op de Doniaweg uitkomen. Verder zou ik het zo gauw niet weten.
Ik ga nog wel een keer kijken deze winter als het een keer mooi weer is en ik een lange duurtraining op het programma heb staan