Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
3T Funda Pro voorvork (wit)
-
- Forum-lid
TE KOOP :
3T Funda Pro voorvork (wit) afkomstig van mijn Cervélo R3
Kleine beschadiging aan bovenkant van de vork, maar nog in perfecte staat!
Wordt verkocht wegens aankoop van een zwart voorvork.
Nieuwprijs 449,95 euro
375 gram
Prijs wordt besproken.
Meer info? Twijfel mij niet een stuur mij een PM
3T Funda Pro voorvork (wit) afkomstig van mijn Cervélo R3
Kleine beschadiging aan bovenkant van de vork, maar nog in perfecte staat!
Wordt verkocht wegens aankoop van een zwart voorvork.
Nieuwprijs 449,95 euro
375 gram
Prijs wordt besproken.
Meer info? Twijfel mij niet een stuur mij een PM
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
[quote="TS-Biker"][quote="Amclassic-fan"]Graag vraagprijs vermelden.[/quote]
en misschien ook nog belangrijk ... de vorkbuislengte !
[/quote]
Hier vindt u wat extra informatie :
· vorkbuisbinnenØ: 23,8 mm
· vorkbuislengte: 300 mm, draadloos
· vorkbuisØ: 1 1/8" (carbon)
· incl. speciaal vorkbuisklemsysteem en topcap
· voor korte remhoeven 39 - 49 mm
· incl. extra lange bevestigingsmoer voor de montage van de rem
Vraagprijs : 230 euro
en misschien ook nog belangrijk ... de vorkbuislengte !
[/quote]
Hier vindt u wat extra informatie :
· vorkbuisbinnenØ: 23,8 mm
· vorkbuislengte: 300 mm, draadloos
· vorkbuisØ: 1 1/8" (carbon)
· incl. speciaal vorkbuisklemsysteem en topcap
· voor korte remhoeven 39 - 49 mm
· incl. extra lange bevestigingsmoer voor de montage van de rem
Vraagprijs : 230 euro
-
- Forum-lid
[quote="Rufio"]ik zou van de adviesprijs wel ff 200,- euro afhalen en vervolgens ook de vraagprijs bijstellen...[/quote]
Beste Rufio,
jij mag een keer vertellen waar je deze vork kan vinden 200 euro minder dan de adviesprijs die ik kreeg bij een officiële Cervelo verdeler.
Beste Rufio,
jij mag een keer vertellen waar je deze vork kan vinden 200 euro minder dan de adviesprijs die ik kreeg bij een officiële Cervelo verdeler.
-
- Forum-lid
[quote="perik"]In het zwart zit ie inderdaad overal op 200 tot 250 euro. In het wit zie je hem niet zo vaak.[/quote]
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat hij in het zwart 200 euro minder kost, maar die witte kost tussen de 380 (goedkope internetshop) tot 449,50.
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat hij in het zwart 200 euro minder kost, maar die witte kost tussen de 380 (goedkope internetshop) tot 449,50.
-
- Forum-lid HC
Zoals Ts biker al stelde: schachtlengte vermelden en of er een bus is ingelijmd. Dit beperkt het gebruik van de vork voor een andere fiets (en maakt hem als hij uit een erg klein frame komt helaas zo goed als onverkoopbaar).
[quote="MackersV2.0"][quote="CervéloSram"]
[/quote]
Of bij een iets goedkopere internetshop 221 euro......
Adviesprijs is overigens even hoog als de zwarte.
http://www.swinnertoncycles.co.uk/Cerve ... White.aspx[/quote]
Als je de adviesprijzen toch zo goed weet, 3T vorken worden (nog) NIET gemaakt in witte kleur ... enkel in zwart, de adviesprijs hiervan is 250 euro.
De witte kan je dus enkel krijgen via cervélo dealers (dus via Veltec) en de adviesprijs hiervan is 449,95 euro (kan je ook zien op de veltec website)
Ik heb er een hekel aan dat mensen zulke antwoorden posten in iemands topic terwijl ze geen enkele interesse hebben in het aangeboden artikel.
Laat de TS zijn eigen prijs vragen om dan iets overeen te komen met een potentiële koper !
En als dit voor U te veel is, laat deze ad dan links liggen ipv onnozelheid te posten en de TS zijn topic te vervuilen.
Wat je wel kon/kan doen is uw mail posten in het desgewenste topic -> waar het goedkoopste ...
[/quote]
Of bij een iets goedkopere internetshop 221 euro......
Adviesprijs is overigens even hoog als de zwarte.
http://www.swinnertoncycles.co.uk/Cerve ... White.aspx[/quote]
Als je de adviesprijzen toch zo goed weet, 3T vorken worden (nog) NIET gemaakt in witte kleur ... enkel in zwart, de adviesprijs hiervan is 250 euro.
De witte kan je dus enkel krijgen via cervélo dealers (dus via Veltec) en de adviesprijs hiervan is 449,95 euro (kan je ook zien op de veltec website)
Ik heb er een hekel aan dat mensen zulke antwoorden posten in iemands topic terwijl ze geen enkele interesse hebben in het aangeboden artikel.
Laat de TS zijn eigen prijs vragen om dan iets overeen te komen met een potentiële koper !
En als dit voor U te veel is, laat deze ad dan links liggen ipv onnozelheid te posten en de TS zijn topic te vervuilen.
Wat je wel kon/kan doen is uw mail posten in het desgewenste topic -> waar het goedkoopste ...
-
- Forum-lid
Up up