Specialized
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Race ontwikkeld zich niet meer zo, met de banden en wielen zitten we ook wel aan de grens.
Met het steeds betere carbon kan het ook niet veel lichter meer. dus blijven de nuances over tenzij de UCI de regels vrij geeft.
Met het steeds betere carbon kan het ook niet veel lichter meer. dus blijven de nuances over tenzij de UCI de regels vrij geeft.
Qua onderdelen valt er nog wel wat te halen mogelijk qua gewicht, maar ook materiaalkeuze. Veel heeft nu nog wel zijn prijs, maar sijpelt langzaam door naar de hobbyfietser als beter betaalbaar. Gebruik van carbon in groepsets, sturen, wielen, spaken en meer.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee hoor, er staat hier sinds kort een Champagne SL8 van mevr75 in huis en dat is toch wel de een na mooiste fiets die ze heeft gehad en waarschijnlijk de beste.
Alleen moet ik altijd grinniken als mensen de marketingtermen van Spesh over gaan nemen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Eens echt een hele mooie fiets, mooie techniek, super mooi carbon en afwerking.
Maar zo kan ik nog makkelijk vijf tot tien frames noemen die er niet voor onderdoen.
Dat is toch ook mooi in deze tijd, iets slecht kopen is gewoon heel lastig!
Maar zo kan ik nog makkelijk vijf tot tien frames noemen die er niet voor onderdoen.
Dat is toch ook mooi in deze tijd, iets slecht kopen is gewoon heel lastig!
Ben wat aan het knutselen geslagen:

toch wel indrukwekkend maat 58 in volledig in groen/goud metallic lak:

eerste tegenvaller: verkeerde remklauw. Verder geen drama, hopmans ruilt het netjes om voor de goede. Als het goed is heb ik m in de loop van de komende week binnen.

maar gewoon verder gegaan, balhoofd en remleidingen kunnen ook aan het eind

het resultaat tot nu toe:

toch wel indrukwekkend maat 58 in volledig in groen/goud metallic lak:

eerste tegenvaller: verkeerde remklauw. Verder geen drama, hopmans ruilt het netjes om voor de goede. Als het goed is heb ik m in de loop van de komende week binnen.

maar gewoon verder gegaan, balhoofd en remleidingen kunnen ook aan het eind

het resultaat tot nu toe:

- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie unieke fiets gaat dit worden!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!