Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij droog weer wel ja…. Een fatsoenlijke regenband maken lukt niet.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
scottpch64
- Forum-lid
Maar Leclerc was de sigaar, terwijl die er dus helemaal niks aan kon doen!daniel1975 schreef: ↑10 nov 2025 13:00 Ze konden allebei door, dus dat had ook mee mogen spelen vind ik. Teveel regels is funest voor de sport. Net als die stomme motorenregels. Laat gewoon onbeperkt motoren gebruiken en regel dat met de budgetcap. Laat teams zelf beslissen waar ze de budgetten aan spenderen. Of trek in elk geval de grens omhoog naar 5 of 6 stuks. Geeft weer meer verschillende strategieen.
Idd teveel regeltjes zoals het motorenregelement, helemaal mee eens!
-
scottpch64
- Forum-lid
Met italiaanse banden is het hetzelfde als met italiaanse auto's...daniel1975 schreef: ↑10 nov 2025 18:35 Bij droog weer wel ja…. Een fatsoenlijke regenband maken lukt niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bizar! Nu is het de vraag of hij dit na deze uitschieter structureel kan. Zie bijv Esmee Visser, die het na een uitschieter op het juiste moment ook nooit meer op orde kreeg.
Dit soort sportverrassingen zijn altijd wel erg gaaf!!
Dit soort sportverrassingen zijn altijd wel erg gaaf!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit weekend toch wel weer de bevestiging dat dat hele klote kwalificatiesysteem bij het schaatsen niet werkt? Beune rijdt iedereen overduidelijk naar huis, dat soort wereldtoppers moet je wildcard geven.
Mooi om te zien en horen hoe blij die Fransman was! Die zag ik niet aankomen hoor.
Ach, gezeur over trials hoort bij de folklore van schaatsen. Er zijn al 10.000 manieren en aanpassingen gedaan in het selectieproces, en alle 10.000 leveren ze gezeur op van in elk geval 1 iemand. Is het niet Anema of Nuis, dan zijn er nog 9998 anderen.
Ach, gezeur over trials hoort bij de folklore van schaatsen. Er zijn al 10.000 manieren en aanpassingen gedaan in het selectieproces, en alle 10.000 leveren ze gezeur op van in elk geval 1 iemand. Is het niet Anema of Nuis, dan zijn er nog 9998 anderen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die twee staan garant voor zeuren, die zullen we inderdaad gaan missen als ze ooit stoppen
Maar serieus: echte toppers als Beune en De Boo moeten toch gewoon beschermde status hebben zonder discussie?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vormbehoud tonen.
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Ondertussen was in Spanje de batterij van MvdP leeg en werd ie naar "huis" geduwd. Eerder tijdens zijn trainingskamp had hij de stoute schoenen aan en raffelde hij een 10km in 3'22"/km af. Dat kunnen en konden er maar weinig, hier op dit forum.
Van mij mag drama-queen Kjeld een jurk aan en met Leerdam over de rode loper. Zoveel ego is slecht voor het imago van de bescheiden schaatssport, waar de godin van het ijs Femke Kok heet. Zij belichaamt de perfectie. Als het buiten stormt moet dat vandaag uitmonden in een wereldrecord.
Van mij mag drama-queen Kjeld een jurk aan en met Leerdam over de rode loper. Zoveel ego is slecht voor het imago van de bescheiden schaatssport, waar de godin van het ijs Femke Kok heet. Zij belichaamt de perfectie. Als het buiten stormt moet dat vandaag uitmonden in een wereldrecord.