Het grote veldrijden-topic
Nee, was vervelend, vooral omdat het soms beelden waren van ronden daarvoor. Voegde niks toe.
Den Toon was ook aan het bleiten
Toch mooi om het zo af te maken tegen Nys, erg vroeg aan de spurt beginnen, zo klop je enorm explosieve mannen. Mooie koers in ieder geval

Net op tijd thuis en ik heb een uur lang zitten genieten! Heerlijke koers om naar te kijken!
Ronhaar had ik wel een medaille gegund.
Toon Aerts, wie had die als winnaar in zijn pronostiek? Heeft wel sinds zijn terugkeer veel tegenslag gekend.
Toon Aerts, wie had die als winnaar in zijn pronostiek? Heeft wel sinds zijn terugkeer veel tegenslag gekend.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
fiedoo schreef: ↑09 nov 2025 07:07 Ik heb de indruk dat de Nederlandse dames niet graag winnen, die bleiten wat af bij winst![]()
Van de Belgische dames weet ik het zo niet bij winst ( die winnen dan ook bijna nooit buiten het BK) maar die bleiten wel bij verlies. Dus zwijg in het vervolg over de emoties bij Femke, het zijn vrouwen punt.
Alhoewel er af en toe ook eens een mannetje aan het janken kan gaan natuurlijk.
Reed de winnaar nu op een gewone racefiets? (Orca waar een Terra Race vork in gefrommeld is)

Leuke winnaar en mooie koers op een parcours dat niet heel selectief was vanwege geen lange stukken zand waar door de rijden viel.

Leuke winnaar en mooie koers op een parcours dat niet heel selectief was vanwege geen lange stukken zand waar door de rijden viel.
Campagnolo Ultra Dork
-
ottorongo2
- Forum-lid
Ik heb moeten vaststellen dat Nijs te vaak gaatjes van 5 à 7 meter moest dichtrijden als gevolg van te veel, kleine akkefietjes/foutjes die ook wat krachten vergen.,om zijn snelle benen nog tekunnen tonen.