Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Gorewear stopt

jakkel
Forum-lid

jakkel 09 nov 2025 16:27

Kornuit schreef: 09 nov 2025 16:05 Je kan gewoon geen Gore kleding vergelijken met Ali. Prima voor een broekje en shirtje, maar de regenjasjes waren wel outstanding... Het is ook een nutteloze discussie, want het is voor iedereen anders en het maakt ook uit wat je zoekt. Niet iedereen heeft hetzelfde budget en is aangewezen op Ali, dat is allemaal prima :mrgreen:
Mijn budget is helemaal niet aangewezen op ali hoor. Maar als je soms hetzelfde krijgt voor (veel) minder centen dan lijkt me dat meer iets te maken met verstandig met je centen omgaan. Sorry voor de offtopic... .

Kornuit
Forum-lid HC

Kornuit 09 nov 2025 16:42

jakkel schreef: 09 nov 2025 16:27
Kornuit schreef: 09 nov 2025 16:05 Je kan gewoon geen Gore kleding vergelijken met Ali. Prima voor een broekje en shirtje, maar de regenjasjes waren wel outstanding... Het is ook een nutteloze discussie, want het is voor iedereen anders en het maakt ook uit wat je zoekt. Niet iedereen heeft hetzelfde budget en is aangewezen op Ali, dat is allemaal prima :mrgreen:
Mijn budget is helemaal niet aangewezen op ali hoor. Maar als je soms hetzelfde krijgt voor (veel) minder centen dan lijkt me dat meer iets te maken met verstandig met je centen omgaan. Sorry voor de offtopic... .
:mrgreen:

Cupie24
Forum-lid

Cupie24 09 nov 2025 17:55

Heeft niets met budget te maken. Regenjasje van decathlon prima ding voor een paar tientjes. Ze zullen wel iets niet goed doen anders hoefden ze niet te stoppen.

Kornuit
Forum-lid HC

Kornuit 09 nov 2025 18:15

Cupie24 schreef: 09 nov 2025 17:55 Heeft niets met budget te maken. Regenjasje van decathlon prima ding voor een paar tientjes. Ze zullen wel iets niet goed doen anders hoefden ze niet te stoppen.
Dat van budget was natuurlijk flauwekul, maar een shakedry jasje is wel heel wat anders dan een regenjasje van de decathlon, daar wordt je alsnog nat van het zweet. Shakedry is waterdicht, maar kan alsnog ademen. Gore was al langer gestopt met dit jack omdat de productie nogal belastend is voor het millieu.

Plaats reactie