Gorewear stopt
-
fietsvriend
- Forum-lid
Jammer! Aan mij heeft het niet gelegen. Kocht ik al mijn fietsshirtjes.
Michiel
https://www.bikeradar.com/news/gorewear ... r-40-years
Link naar het artikel. Ze zien het voortbestaan niet zitten.
is het mogelijk dat na 40 jaar de motivatie weg is?
Link naar het artikel. Ze zien het voortbestaan niet zitten.
is het mogelijk dat na 40 jaar de motivatie weg is?
Niet zijken maar reiden !
Volgens mij is de markt gewoon helemaal verzadigd. Zelfs een merk als Rapha heeft het super moeilijk, maar veel andere ook dacht ik. Gore is volgens mij ook nooit een merk geweest dat meedeed in de Insta-shizzle. Ik denk dat het dan tegenwoordig heel lastig is.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
Een combinatie van een moeilijk winstgevende kledingmarkt en schadeclaims die ze boven het hoofd hangt omdat ze niet helemaal eerlijk waren over de PFAS in hun spulletjes en wat ze loosden denk ik.
Campagnolo Ultra Dork
Zelfs?
Je bent je ervan bewust dat Rapha in meer dan een decennium nog maar 1x winst heeft gemaakt?
Ik denk dat de tegenwoordig kwalitatieve Chinese kledij er ook wat aan doet. Want laat ons eerlijk zijn, fietskledij is belachelijk duur. Een deftig met fleece binnenlaag bekleed wintervestje kost al snel 150 euro en meer. Op ali heb ik onlangs een wintervestje gekocht voor 30 euro. Afgelopen week was het zelfs afgeprijsd tot 21 euro, meteen nog eentje besteld. Super afgewerkt, mooi passend en warm.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Er is een reden dat de prijzen in Europa hoger liggen.jakkel schreef: ↑07 nov 2025 17:34 Ik denk dat de tegenwoordig kwalitatieve Chinese kledij er ook wat aan doet. Want laat ons eerlijk zijn, fietskledij is belachelijk duur. Een deftig met fleece binnenlaag bekleed wintervestje kost al snel 150 euro en meer. Op ali heb ik onlangs een wintervestje gekocht voor 30 euro. Afgelopen week was het zelfs afgeprijsd tot 21 euro, meteen nog eentje besteld. Super afgewerkt, mooi passend en warm.
Je kan daar blind voor zijn en voor het persoonlijk gewin op de korte termijn gaan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik ben wel heel blij dat ik een dik jaar terug nog een Shakedry regenjasje heb gekocht. Net nadat ze zeiden te stoppen met de productie daarvan. Dikke 200 euro is veel geld voor een regenjassje, maar nog nooit een regenjasje gehad waarin ik mezelf niet opblies. Daar kan ook geen Alie tegenop.
Los daarvan slaan sommige prijzen toch nergens op? Meer dan 150 euro voor een shirtje van LSRF, MAAP of PNS. Dan betaal je echt alleen maar voor het merk.Lcsmet schreef: ↑07 nov 2025 20:28Er is een reden dat de prijzen in Europa hoger liggen.jakkel schreef: ↑07 nov 2025 17:34 Ik denk dat de tegenwoordig kwalitatieve Chinese kledij er ook wat aan doet. Want laat ons eerlijk zijn, fietskledij is belachelijk duur. Een deftig met fleece binnenlaag bekleed wintervestje kost al snel 150 euro en meer. Op ali heb ik onlangs een wintervestje gekocht voor 30 euro. Afgelopen week was het zelfs afgeprijsd tot 21 euro, meteen nog eentje besteld. Super afgewerkt, mooi passend en warm.
Je kan daar blind voor zijn en voor het persoonlijk gewin op de korte termijn gaan.