hebben jullie dan ook een labrador-achtige hond?Sulla schreef: ↑30 okt 2025 15:16 Nou "Trust the science" zullen we dan maar zeggen.![]()
Overigens had mijn dochter (12 en brugsmurf) van de week ook sociologisch 'onderzoek' gedaan naar de fatbike.
En had toch wel wat duidelijk observaties gedaan over het vrijwel totaal ontbreken van fatbikes op haar nieuwe middelbare school en de hoeveelheid fatbikes op de andere middelbare scholen waar veel van haar oude klasgenootjes naar toe gegaan zijn.
"Pap, volgens mij zit ik op een kakker school"![]()
Wielrenners in de Media (Geenstijl)
hun fietsen.
Geweldig.Sulla schreef: ↑30 okt 2025 15:16 Overigens had mijn dochter (12 en brugsmurf) van de week ook sociologisch 'onderzoek' gedaan naar de fatbike.
En had toch wel wat duidelijk observaties gedaan over het vrijwel totaal ontbreken van fatbikes op haar nieuwe middelbare school en de hoeveelheid fatbikes op de andere middelbare scholen waar veel van haar oude klasgenootjes naar toe gegaan zijn.
"Pap, volgens mij zit ik op een kakker school"![]()
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Dat is natuurlijk wel waar ja. Die waren ook erg he! Citta's man man man
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Het enige voordeel van die Fatbikes in het huidige seizoen, is dat ze in tenminste wel goed verlicht zijn.
Gisteren in de late schemer met regen weer bijna een idioot zonder licht op mijn motorkap gehad.
Gisteren in de late schemer met regen weer bijna een idioot zonder licht op mijn motorkap gehad.
Adversity is the Catalyst of Change
-
Gravel-newbie
- Forum-lid
Leuk optrekje. Ben er wel een aantal x langsgefietst. Maar of het ook een 3,2 mijl. optrekje is dat betwijfel ik toch.
Bianchi Impulso Pro GRX825
-
Gravel-newbie
- Forum-lid
Precies dat. Groot gedeelte is gestolen en er zijn er ook best veel die inmiddels in zeer slechte staat zijn. Kwaliteit is vaak zo slecht dat een fietsenmaker er niet aan wil werken. Hierdoor rijden er ook veel zonder remmen.
Bianchi Impulso Pro GRX825
En met 2-3 erop zodat de achterband zo zacht is dat deze er bijna afloopt.Gravel-newbie schreef: ↑07 nov 2025 06:48Precies dat. Groot gedeelte is gestolen en er zijn er ook best veel die inmiddels in zeer slechte staat zijn. Kwaliteit is vaak zo slecht dat een fietsenmaker er niet aan wil werken. Hierdoor rijden er ook veel zonder remmen.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Niet hierDubbeldekker schreef: ↑02 nov 2025 12:40 Het enige voordeel van die Fatbikes in het huidige seizoen, is dat ze in tenminste wel goed verlicht zijn.
Je moet er toch niet aan denken dat je ineens zo'n kind op je motorkap hebt zitten..............