Ook voor de renners en rensters was het een slagveld, met toch een opmerkelijke prestatie van Céline Géry, die in Kigali niet toevallig wereldkampioen op de weg werd bij de beloften. Brand had het nog knap lastig om ze af te houden in de laatste ronde. Géry is 19 jaar oud (jong).
Het grote veldrijden-topic
-
ottorongo2
- Forum-lid
Ja daar heb ik met bewondering naar gekeken, Als die blijft crossen gaan we daar de volgende jaren nog veel plezier aan beleven. Vanaf volgend jaar al mogelijk de nieuwe koningin van de cross.Wat een technisch vermogen toont die nu al, alleen n og wat boterhammekes eten.lugosi schreef: ↑01 nov 2025 17:09Ook voor de renners en rensters was het een slagveld, met toch een opmerkelijke prestatie van Céline Géry, die in Kigali niet toevallig wereldkampioen op de weg werd bij de beloften. Brand had het nog knap lastig om ze af te houden in de laatste ronde. Géry is 19 jaar oud (jong).
Ivm budget.
Ik weet dat Koksijde ieder jaar opnieuw veel geld in de cross stak. Los van de logistieke steun (alles werd zowat klaargezet door gemeentepersoneel).
Nu heeft Koksijde de cross zelf helemaal overgenomen en organiseert ze die dus volledig zelf.
Ik ga het bedrag aan steun die ze vroeger gaven niet noemen, maar het was best veel.
IK denk dat ze in een goed jaar winst maken, maar niet ieder jaar is goed.
Daarnaast is het qua city marketing wel een topper.
Ik weet dat Koksijde ieder jaar opnieuw veel geld in de cross stak. Los van de logistieke steun (alles werd zowat klaargezet door gemeentepersoneel).
Nu heeft Koksijde de cross zelf helemaal overgenomen en organiseert ze die dus volledig zelf.
Ik ga het bedrag aan steun die ze vroeger gaven niet noemen, maar het was best veel.
IK denk dat ze in een goed jaar winst maken, maar niet ieder jaar is goed.
Daarnaast is het qua city marketing wel een topper.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oei oei oei, Thibau, die moet je niet zo doen.
Nieuwenhuis ijzersterk!
Nieuwenhuis ijzersterk!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Patrick VB
- Forum-lid
Eli Iserbyt blijft op de sukkel ondanks 4 operaties.
Wordt dit einde verhaal?
Wordt dit einde verhaal?
Patrick VB schreef: ↑02 nov 2025 19:01 Eli Iserbyt blijft op de sukkel ondanks 4 operaties.Wordt dit einde verhaal?
Gelukkig is Iserbyt niet terminaal ziek, verlamd of heeft geen
geamputeerde ledematen waardoor het einde verhaal zou zijn.
Waarom zou je de uitkomst voor hem op voorhand gaan dramatiseren,
voorspellen of jinxen ?
-
Patrick VB
- Forum-lid
Als je als topsporter met dergelijke aanhoudende lichamelijke klachten geconfronteerd wordt, waarbij al 4 keer operatief werd ingegrepen, is de kans bestaande dat het (wat topsport betreft) niet meer goed komt.
Het gaat niet over een spierscheur of een ontstoken pees.
Ik wens hem uiteraard het beste toe.
https://www.wielerflits.be/nieuws/jurge ... s-bijzaak/
Het gaat niet over een spierscheur of een ontstoken pees.
Ik wens hem uiteraard het beste toe.
https://www.wielerflits.be/nieuws/jurge ... s-bijzaak/
Ja, dat klinkt niet fijn.
Ik vrees het ook een beetje. Moet verschrikkelijk frustrerend zijn.
En hoe lang hou je dat vol in het kopje?
En hoe lang hou je dat vol in het kopje?
Laura Verdonschot bakt er ook momenteel niet veel van. Ze had er nochtans veel van verwacht na haar operatie. Frustrerend maar ze moeten er doorheen.
watNys betreft vind ik het nogal raar. Zaterdag op een veeleisende omloop is zijn fiets top en zondag is er niks meer goed aan?
Sabotage door een jaloerse vader?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk sabotage van het vlaamse wielrennen! Ondeugdelijke fietsen komt vaker voor de laatste tijd 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!