Wat heb jij onlangs gekeken (tv, film, docu)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben dan meer de ToD generatie denk ik. Die soundtrack van MASH komt nu ook niet meer door de ballotagecommissie 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Slow Horses. Geweldig! Net begonnen aan het nieuwe seizoen.
Adversity is the Catalyst of Change
-
ottorongo2
- Forum-lid
Ik heb, een week 2 geleden, de film van Mash gezien maar dat is slechts een afkooksel t.o. het feuilleton van eerder.daniel1975 schreef: ↑01 nov 2025 13:51 Ik ben dan meer de ToD generatie denk ik. Die soundtrack van MASH komt nu ook niet meer door de ballotagecommissie![]()
Niet enkel met andere acteurs maar ook inspiratieloze flauwe scenes.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
ENCOURAGED – BUILDING THE FUTURE op Red bull tv..
Fijne positieve inspirerende docu over bmx in Nigeria
Fijne positieve inspirerende docu over bmx in Nigeria
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Slow Horses, The Night Manager, The Diplomat, Reacher, The Killer.... ik ben een beetje verslaafd aan spionage/actie series. Maar Slow Horses is wel van een andere orde in vergelijking met de rest.
Fiets gerelateerd ben ik vorige week naar The Big Bike Film Night geweest. Echt een aanrader! Het is een initiatief uit Nieuw Zeeland en nu ook in Nederland een rondreizende voorstelling in verschillende steden. Prachtige beelden en verhalen, allemaal net even verschillend. Kaarten en data: https://bigbikefilmnight.nz/nl/buy-tickets/
Fiets gerelateerd ben ik vorige week naar The Big Bike Film Night geweest. Echt een aanrader! Het is een initiatief uit Nieuw Zeeland en nu ook in Nederland een rondreizende voorstelling in verschillende steden. Prachtige beelden en verhalen, allemaal net even verschillend. Kaarten en data: https://bigbikefilmnight.nz/nl/buy-tickets/