Kan dat ook voor de batterij van een 'oude' 11-speed Ultegra?
Ik kon de batterijstatus niet op mijn Bolt V.1 zetten.
Kan dat nu wel op de Roam V.2?
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
nietnijkie schreef: ↑27 okt 2025 12:50Wanneer heb je dat voor het laatst gecontroleerd?daniel1975 schreef: ↑27 okt 2025 09:46Lijkt mij ook niet iets cruciaals. Een lege di2 accu is vervelender
Bij mij zijn de shifter-batterijtjes leeg van de di2, dat is ook best irritant. Geen waarschuwing bij vertrek thuis, en in de kou gister ineens leeg. Gelukkig bijna thuis en alleen meewind.
Oh, dat vind ik wel zorgwekkend, want ik vertrouw ook wat het Garmin-scherm mij meedeelt. Na zo'n 14000 km staan beide shifters nog weergegeven als vol. Vervelende verrassing als de baterijtjes dan van het een op het andere moment leeg blijken te zijn. Misschien dan maar preventief vervangen?
App en shifter methode zijn er ook nog.Janjan schreef: ↑27 okt 2025 18:32Oh, dat vind ik wel zorgwekkend, want ik vertrouw ook wat het Garmin-scherm mij meedeelt. Na zo'n 14000 km staan beide shifters nog weergegeven als vol. Vervelende verrassing als de baterijtjes dan van het een op het andere moment leeg blijken te zijn. Misschien dan maar preventief vervangen?
Is het een Atom6? Al verschillende vreemde verhalen over gehoord, wat natuurlijk niet wil zeggen dat het slechte fietsen zijn.