Echt recht naar achter en dan op ooghoogte voor automobilisten maakt mijn ins ziens wel uit, omdat de lichtstraal verder reikt dan de zijkant van het licht. Dat je het inderdaad ziet, ook al is lichtstraat naar de grond gericht, is ook zo. maar lang niet zo sterk op een goede (verre) afstand. En dat is het doel.
Met welke verlichting de winter in?
Redbull Pro-SL 2010 + CSL - 3000 - Edge 850
Ongetwijfeld super goed, maar ik wil graag mijn Garmin Edge 850 erop monteren.Juppehup schreef: ↑25 okt 2025 20:03 Kijk misschien ook eens naar de Magicshine EVO 1700. Ietsje duurder dan die Ravemen, maar ik denk wel echt van een andere klasse. Ik heb die eens in de uitverkoop erbij gekocht en de lamp heeft me echt verbaasd. Mooie, bruikbare bundel (wat toch vaak onderschat wordt imho) en voor zo'n compact ding toch prima accuduur.
- leocuypers
- Forum-lid
Ik heb deze nog niet zien langkomen in dit topic, maar ik ga gigantisch vloeken en de kerk.
Bij de action ligt de Rawlink 1000 lumen.
Dit is een exacte cloon van de Lezyne 1100. Er zit boven op een display met de branduren en een batterij indicator.
Voor 10 euro eens meegenomen, en doet het perfect
https://www.action.com/nl-nl/p/3207237/ ... uct_shared
Dit is een exacte cloon van de Lezyne 1100. Er zit boven op een display met de branduren en een batterij indicator.
Deze zou je aan een go pro aansluiting onder je garmin steun kunnen maken. In de zomer gebruik ik een klein bontrager lampje altijd aan de voorkant onder de garmin steun aan de go-pro montage mogelijkheid.fireman schreef: ↑25 okt 2025 23:09Ongetwijfeld super goed, maar ik wil graag mijn Garmin Edge 850 erop monteren.Juppehup schreef: ↑25 okt 2025 20:03 Kijk misschien ook eens naar de Magicshine EVO 1700. Ietsje duurder dan die Ravemen, maar ik denk wel echt van een andere klasse. Ik heb die eens in de uitverkoop erbij gekocht en de lamp heeft me echt verbaasd. Mooie, bruikbare bundel (wat toch vaak onderschat wordt imho) en voor zo'n compact ding toch prima accuduur.
-
gaisdergerman
- Forum-lid
De magicshine hori 1300 is een mooie optie lijkt me.
Die heeft wel een garmin montage.
Die heeft wel een garmin montage.
Dit ja.
Zo kun je ook afzonderlijk de kijkhoek van je Garmin en de lichtvlek op de straat afstellen.
Voor dat geld kan je gewoon niet missen denk ik.leocuypers schreef: ↑26 okt 2025 08:59 Ik heb deze nog niet zien langkomen in dit topic, maar ik ga gigantisch vloeken en de kerk.
Als hij één jaar meegaat, is hij z'n geld waard. Maar soms blijven die dingen ook gewoon gaan. Ik heb met Lezyne bv geen goeie ervaringen en heb er drie gehad. Eén doet het nog.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb dan weer een Lezyne 1500 die al 6-7jr meegaat. Enorme bak (ongecontroleerd) licht.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Sinds kort (2jr) gebruik ik de Cateye Gvolt 70.1 voor onder de Garmin.
Lampje is bedoeld om ‘ondersteboven’ te hangen en is StVzO goedgekeurd. Betekent in de praktijk dat je tegenliggers niet verblindt, maar wel een mooie bundel op de weg hebt.
Nogal een verschil met mijn oude Lezyne 1000XL (dat ding gaat dan al wel weer 6 jaar mee, maar brandt alle netvliezen weg op 3km
)
Lampje is bedoeld om ‘ondersteboven’ te hangen en is StVzO goedgekeurd. Betekent in de praktijk dat je tegenliggers niet verblindt, maar wel een mooie bundel op de weg hebt.
Nogal een verschil met mijn oude Lezyne 1000XL (dat ding gaat dan al wel weer 6 jaar mee, maar brandt alle netvliezen weg op 3km
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
- daniel1975
- Forum-lid HC
haha, dat is ook mijn ervaring, dat mensen al van grote afstand last hebben van de standje Zoeklicht. Gebruik ik dus alleen in de donkere polders. Wel prettig om die lichthoeveelheid achter de hand te hebben.
Heb nu op de Stromer standaard de Supernova M99 pro: 3.000lm in grootlicht, 1200 dimlicht en goedgekeurd. Wat een waanzinnig fijne lamp is dat!
Heb nu op de Stromer standaard de Supernova M99 pro: 3.000lm in grootlicht, 1200 dimlicht en goedgekeurd. Wat een waanzinnig fijne lamp is dat!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Weet iemand van jullie waar de Ravemen FR500 en de FR1000 fysiek te vinden zijn en mogelijk dan ook te koop?
Of als iemand in het bezit is van een de FR1000, en zich in de buurt van Rotterdam bevindt, is het mogelijk om dit eens in het echt te zien? (wel melden via pb)
Of als iemand in het bezit is van een de FR1000, en zich in de buurt van Rotterdam bevindt, is het mogelijk om dit eens in het echt te zien? (wel melden via pb)