Wat heb jij onlangs gekeken (tv, film, docu)
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Even iets luchtigers in de luwte van het wegwielerseizoen 2025 (wat nu vrijwel ten einde is)
Wat heb je onlangs gekeken op tv, streaming diensten, in musea, noem maar op.
Kan sport gerelateerd zijn, puur entertainment, een bijzondere expositie of gewoon een goede film/serie of documentaire.
Bedoeld als recensie topic waar forumleden tips kunnen opdoen voor mooie programma’s, films of exposities.
Ik trap ‘m even af met een simpel voorbeeld:
Gisteravond eindelijk de zó gehypete film Tenet gekeken.
Ik snap er echt geen zak van!
Kan iemand het me uitleggen?
Ik las ergens dat zelfs Quinten Tarantino de film drie keer heeft moeten bekijken om uiteindelijk te snappen waar het om gaat.
Kan sport gerelateerd zijn, puur entertainment, een bijzondere expositie of gewoon een goede film/serie of documentaire.
Bedoeld als recensie topic waar forumleden tips kunnen opdoen voor mooie programma’s, films of exposities.
Ik las ergens dat zelfs Quinten Tarantino de film drie keer heeft moeten bekijken om uiteindelijk te snappen waar het om gaat.
Adversity is the Catalyst of Change
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Breaking bad: mijn lief heeft het gebinged en kon er dus geen genoeg van krijgen.
Ikzelf heb het nooit echt kunnen smaken.
Ergo: mooi die verschillen in beleving
Ikzelf heb het nooit echt kunnen smaken.
Ergo: mooi die verschillen in beleving
Adversity is the Catalyst of Change
Toevallig net weer opnieuw begonnen met Breaking Bad. Nu met mijn dochter. Beste serie ooit.
Tenet moest ik 2x kijken. Beginnende Nolan kijkers kunnen beter met Memento starten. Die is ook niet op volgorde, maar minder ingewikkeld (wel goed!)
Tenet moest ik 2x kijken. Beginnende Nolan kijkers kunnen beter met Memento starten. Die is ook niet op volgorde, maar minder ingewikkeld (wel goed!)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik vond alleen memento de moeite waard van nolan. Films die volgden vond ik maar mwoah.Dubbeldekker schreef: ↑18 okt 2025 16:30 Even iets luchtigers in de luwte van het wegwielerseizoen 2025 (wat nu vrijwel ten einde is)
Breaking bad ook gezien erg goede serie, ala je klaar bent kijk dan ook vooral better call saul. Vond ik nog beter.
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
S'aul good man. Voor mij één van de beste series ooit gemaakt.
Memento heb ik ooit gehuurd in de videotheek, was het einde van de DVD zo bekrast dat we het eind/begin niet konden kijken
Campagnolo Ultra Dork
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Mayor of Kingstown, erg goed.
Voor wie van SF houdt, kan ik The Expanse van harte aanbevelen.
Voor wie van SF houdt, kan ik The Expanse van harte aanbevelen.