Die had je zeker ook gewonnen?koeroeur schreef: ↑15 okt 2025 10:01 Een Shokz Openrun mini
Nadat m'n Sanag X er plots zo uitzag...![]()
https://i.vgy.me/gYkI7b.jpg
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Tijdens opladen inderdaad.
Normaal koop ik idd geen Chinese elektronica, maar wilde testen of zo'n ding voor mij was voor ik 180 euro aan een Shokz gaf.
Sanag is wel geen klein obscuur merkje, maar eigenlijk Brits/Chinees. Wordt bv ook op bol. verkocht.
Sanag is wel geen klein obscuur merkje, maar eigenlijk Brits/Chinees. Wordt bv ook op bol. verkocht.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Laadpoort weggesmolten?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Gravel-newbie
- Forum-lid
Een set Carl-z Sturmvogel met DT240 exp naven. Ben benieuwd.
Bianchi Impulso Pro GRX825
-
Gravel-newbie
- Forum-lid
Ik kom ook uit NH. De kop zelfs. Met wat creativiteit zijn er wel wat gravelpaadjes te vinden. Op sommige MTB parcours is het ook nog wel te doen. Heb laatst nog de blauwe lus van parcours in het Dijkgatbos gedaan tijdens een rondje Den Oever. ‘S ochtends tot 10:30 mag je ook in het PWN gebied op de wandelpaden rijden.
Bianchi Impulso Pro GRX825
Ik zie geen schade of tukjes waar hij lag, dus ik vermoed idd eerder gesmolten dan 'ontploft'. Een deel hangt aan m'n usb kabel.
Heb maar een Shokz besteld dus.
En meteen ook maar een KASK helmpje waar ik al even aan dacht ter vervanging van m'n ABUS.
Bol.com is een groot doorgeefluik van ali dropshippers