Heb ik ook, is inderdaad een prima jassiejakkel schreef: ↑09 okt 2025 19:42 Darevie shirt winter. Super goede kwaliteit voor 30 euro.
https://nl.aliexpress.com/item/1005007864823859.html
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ziet er niet verkeerd uit. Valt het als Castelli qua maat? En dan soort van herfstshirt/jack?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Een nieuwe WU111 D-Fly voor de BMC. Na een jaar of 7 heeft ie zijn geest gegeven. De rest werkt nog (de D-Fly zit tussen de shifters en de junction in het BB) maar wilt zelf niets meer doen (buiten signaal doorgeven).
Ik heb hem aan de PC gehangen maar Etube vindt hem helemaal niet.
Gelukkig bij de Decathlon 'maar' 40€ (en ik had nog veel punten voor bons
)
Ik heb hem aan de PC gehangen maar Etube vindt hem helemaal niet.
Gelukkig bij de Decathlon 'maar' 40€ (en ik had nog veel punten voor bons

Asia xl valt als Castelli slimfit tussen M en L in.daniel1975 schreef: ↑14 okt 2025 09:39 Ziet er niet verkeerd uit. Valt het als Castelli qua maat? En dan soort van herfstshirt/jack?
Met 71kg heb ik de Asia xl en zit perfect.
Gisteren de Zomershirt lange mouw besteld.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Ik weeg ook 71 kg (178 cm). Ik heb de M genomen, lekker strak en de mouwen komen niet te kort.nijkie schreef: ↑14 okt 2025 16:31Asia xl valt als Castelli slimfit tussen M en L in.daniel1975 schreef: ↑14 okt 2025 09:39 Ziet er niet verkeerd uit. Valt het als Castelli qua maat? En dan soort van herfstshirt/jack?
Net nog een grijs exemplaar besteld.
-
Swedish Chef
- Forum-lid
Ik ben wel nieuwsgierig naar je ervaring en resultaat, misschien wil je daar na afloop nog iets over posten? Ik heb namelijk ook witte Lakes …
Hans
Ik koop ze tegenwoordig per 100 in een doos online. Net lekker genoeg voor bij het fietsen, maar net niet lekker genoeg om als snack te gaan eten, dus ze zijn ook nooit op voordat ik ga fietsen.
Die had ik nog niet gezien. Niet helemaal mijn smaak, maar dank voor de tip!
Niet zijken maar reiden !
Zal ik doen. Ik zal een "voor" en "na" foto posten. Als het goed is wordt de boel vandaag bezorgd.Swedish Chef schreef: ↑14 okt 2025 21:28Ik ben wel nieuwsgierig naar je ervaring en resultaat, misschien wil je daar na afloop nog iets over posten? Ik heb namelijk ook witte Lakes …
Hans
Ik heb normaal xl (agu) en deze in asia xxl, soms wordt er ook de europese maat aangegeven en dan doe ik gewoon xl.nijkie schreef: ↑14 okt 2025 16:31Asia xl valt als Castelli slimfit tussen M en L in.daniel1975 schreef: ↑14 okt 2025 09:39 Ziet er niet verkeerd uit. Valt het als Castelli qua maat? En dan soort van herfstshirt/jack?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Een Shokz Openrun mini
Nadat m'n Sanag X er plots zo uitzag...

Nadat m'n Sanag X er plots zo uitzag...